mitkä todella pienet asiat teitä ärsyttää ihmisissä?
MInua esim. mässytys, purkan pureskelu oikein kuuluvasti jne..
Kommentit (26)
Tatuoinnit ja lävistykset, vaikka ne eivät järjellä ajatellen vaikuta millään tavalla omaan elämään.
No siis tässä on pieni lista:
Jos sukat ovat eri paria
Jos hiukset sojottavat
Jos kengän nauhat on auki
Jos kävelee vinoon
Jos tuijottaa ihmisïä kadulla
osoittelee
varastaa kaupasta karkkia
on jonne
isottelee vanhemmille
ajaa keskellä tietä
esittää choolia
valittaa
esittää seurassa
valehtelee somessa
on laiska
ei siivoa jos käsketään
valittaa pahasta ruoasta
Tässä oli muutama
Juuri se mulkoilu ja tuijotus. Huoh. Ei tosin päde esim Helsingin keskustassa.
Naapurin kolistelu joka ikinen aamu kuudelta. Mikä v#ttu siinä on että on pakko pudottaa joka aamu joku painava esine maahan. Ja klonksuttaa jotain kovaäänistä laitetta?
Helvetin kimeä ja kova ääni,
Tuo ääliömäinen ohittelu,
Käytöstavattomat lapset (miten näitä voikin olla niin paljon)
Maiskuttelu ruokailtaessa, aterimen kilisyttäminen lautaseen, puheen lomassa sellainen ihmeellinen kielellä lätsäyttäminen ja kassalla niiden pikkurahojen kaivelu, myös naapuritalon mykkä ämmä, joka ei älyä vastata tervehdykseen.
Suuresti ihmetyttää vanhojen jo eläkeiässä olevin naisten käytös.
Otetaan nyt esimerkkinä vaikkapa Uimahallissa käyttäytyminen. Vesijuoksu-radalla on kyltti jossa lukee isoilla kirjaimilla...
EI SAA JUOSTA RINNAKKAIN
Ihan sama vaikka tuota kylttiä ei olisikaan. Joka ikinen kerta siellä juostaan vierekkäin ja juorutaan kovaan ääneen.
Parhaimmillaan siellä saattaa ollaa kolme paria juoksemassa vierekkäin.
Yritä siinä sitten itse juosta sääntöjen mukaaan ja ohitella tullen sekä mennen näitä siiamilaisia kaksosia.
Miksihän uimahallin valvojat eivät käy edes muistuttamassa
näitä?
Miksi laittaa kylttejä jos niitä ei noudateta?
Olen huomannut ,että lapsille ja nuorille käydään kyllä antamassa ohjeita jos käytös ei ole sääntöjen mukaista.
Äänet, kaikkein vähäisimmät ja pakollisetkin. Voisin huonona päivänä kuolla raivoon, jos julkisessa vierustoveri hengittää liian kovaa tai vinkuvasti. Vika on tietenkin minussa, tiedostan sen.
Haisevat ihmiset pitäisi piestä suohon.
Erakoidun, jahka ehdin oravanpyörän velvollisuuksilta.
Hielle/paskalle/oksennukselle haiseminen
Hitaus
Päälle käveleminen
Kyylääminen
Läskeys
Se kun ajat autolla rajoitusten mukaan. Siinä edessä joku ajaa satasen alueellaa esim 80.
Lähdet ohittamaan niin edellä ajava kaasuttaa vauhdin sataseen. Tuossa näkyy hyvin suomalaisen kateus.
Jos itse ajan hitaampaa ja joku ohittaa minut niin ei minun tarvitse alkaa kiihdyttämään.
Olenhan sentään aikuinen ihminen.
Kyllä voi pienet asiat ärsyttää, mutta kun ärsyttävät.
En kestä hössöttäjiä, ns. "stressaajia". Koko ajan hössötetään ja selostetaan ja suunnitellaan ihan joka pienintä asiaa. Esim: "Pitäiskö mein mennä jo sinne ettei myöhästytä", sinne on vielä yli puoltuntia aikaa ja sinne kävelee 5min, mee vaa jos et kestä tätä odottamista... En vaan tajuu miten ihan joka asiasta saa sellasen hössötyksen aikaseks, ahistaa hössöttäjien seura.
Ärsyynnyn facebookin ja instagrammin kavereistanikin, niistä jotka postaa saman selffien monta kertaa viikossa. Pahimmat huomiohuorat oon jo poistanukkii kavereistani, en kestä sitä huomionhakuisuutta ja lesoilua jos ne samat (rumat) tatskat ja lävärit pitää joka kuvassa olla aseteltu huoliattomasti esille #tattooed #pierced #epävarmaitsestäsi?? #tarviinlikejä #huonoitsetunto
Nasaalinen ääni. Pahinta jos useamman teinitytön lauma honottaa nasaaliäänillään ja vielä kamalampaa on jos vielä sihistävät ässää lisäksi. * kylmät väreet *
Tässä esimerkki: http://www.feissarimokat.com/files/2012/10/lissuradio1.mp3
Kuuntele omalla vastuulla, tuon jälkeen aivoihin sattuu viikon.
Se kun ei osata käyttää pankkikortti(ja bonuksenkuittaus)konetta. Lähimaksusta puhumattakaan. PIIIIP
Jatkuva kynsien napsuttelu ja nivelten naksuttelu. Käy päähän.
Vierailija kirjoitti:
No siis tässä on pieni lista:
Jos sukat ovat eri paria
Jos hiukset sojottavat
Jos kengän nauhat on auki
Jos kävelee vinoon
Jos tuijottaa ihmisïä kadulla
osoittelee
varastaa kaupasta karkkia
on jonne
isottelee vanhemmille
ajaa keskellä tietä
esittää choolia
valittaa
esittää seurassa
valehtelee somessa
on laiska
ei siivoa jos käsketään
valittaa pahasta ruoasta
Tässä oli muutama
Se on muuten coolia eikä choolia :)) että ihan vain tiedoksi
Vierailija kirjoitti:
Hielle/paskalle/oksennukselle haiseminen
Hitaus
Päälle käveleminen
Kyylääminen
Läskeys
Kirjoitustaidottomuus.
Minua ärsyttää ihan hirveästi kun ihmiset eivät osaa kirjoittaa tai puhua oikein. Eikö teille/niille väärinkirjoittajille ole opetettu äidinkieltä?
Kirjoitusvirheet, liikenteessä törttöily, maiskutus syödessä, raskas hengitys, kauppakeskuksissa tms edessä matelu, kovaääninen kaakatus ja kotkotus. Tossa nyt jotain
valivali kirjoitti:
Minua ärsyttää ihan hirveästi kun ihmiset eivät osaa kirjoittaa tai puhua oikein. Eikö teille/niille väärinkirjoittajille ole opetettu äidinkieltä?
Itseäni taas ei jotenkin jaksa kiinnostaa käydä keskustelupalstalla pätemään kieliopista. Ärsyttää keskustelupalstojen äikän opet.
Osaan kyllä kirjoittaa "virallisestikin" halutessani, en vain halua koko ajan.
Mulkoilu. Semmoinen idioottimainen kyyläily pistää vihaksi aina.
No, kai menee sen piikkiin, että maassamme on niin kovin vähän ihmisiä, että muita pitää tuijottaa kuin juntti.
Ai niin, ja se, kun ohitetaan kauppajonossa ihan pokkana. Sitten ollaan kuin ei huomaisikaan. Nämä ohittelijat ovat vieläpä olleet vanhempia mieshenkilöitä, huhhuh.
Käytöstavat, missä?!