Rakastunut toiseen mieheen
Petin miestäni toisen miehen kanssa, josta jäin kiinni. Mies halusi jatkaa ja kielsi kaiken yhteydenpidon tähän mieheen. Kyse ei ollut mistään yhdestä kerrasta ja suhde alkoi, koska nykyinen parisuhde oli kuollut ja mies ei suostunut puhumaan mistään, ei edes siitä, että haluan erota.
Ajattelin unohtaa toisen miehen, mutten pysty. Nykyisen kanssa on kaksi kouluikäistä lasta, mutta en voi halua olla miehen kanssa loppuelämä yhdessä. Ei tulla toimeen keskenään ja ollaan eri maasta. Nyt mies on vähän yrittänyt muuttua, mutta kaikki huomio liittyy seksin hakemiseen ja se onkin ainoa mikä meillä toimii.
Tämä toinen mies on ihan erilainen kuin oma ja en voi unohtaa sitä miten mies hymyilee mulle koko ajan ja kuuntelee rauhallisesti ja no on rento ja mulla on hyvä olla siinä. En ole tätä toista nähnyt pitkään aikaan, koska tietää tilanteen. Väittää, että odottaa mua sinne jne. No kuulin muualta, ettei ole muutenkaan sellainen, joka jaksaisi pelata naisten kanssa. Ei ole seksi ensimmäisenä mielessä vaikka sitäkin haluaa. jos meillä on ollut vähän aikaa, ollaan lähinnä juteltu ja mies pitänyt sylissä ja sanonut ettei päästä pois ja voisinpa jäädä sinne. Voi olla että todellinen luonne on jotain ihan muuta.
Mitä teen? Meillä tulisi olemaan todella riitaisa ero (meinasi jo tulla ero ja mies mm. Sanoi että maksan hänelle kaiken takas minkä palkastaan maksanut kun olen lasten kanssa ollut kotona) ja väittää haluavansa lapset itselleen (oikeasti ei pärjäisi ja minä olen kaikki lasten asiat, nukuttamiset, iltasadun, siivoamisen, pyykit, ruuat, kaupassakäynti, hoitanut tähänkin asti). Ei mies mikään täysin saamaton ole ja pystyy jos haluaa mutta olettaa että mun hommia kaikki ja on ns. Nalkuttava mies. Aika narsistinen persoona.
Pelkään myös koko ajan, että tämä toinen mies jatkaa eteenpäin ilman mua. Välillä tuntuu, että pidän tätä toista myös pelkkänä laastarina ja olen sokea koko tilanteelle. Ihastun helposti "hahmoon", jonka kuvittelen jonkun olevan vaikken tunne koko ihmistä. Tuntuu että kaivan itselleni kuoppaa ja pahennan tulevaa eroa tällä.
Hei,
Olen ihan samassa tilanteessa. Olen katkaissut kaikki yhteydet tähän toiseen, silti ikävä on kova.
Meille ei tosin tulisi riitaisaa eroa, oma mies on täydellinen kaikinpuolin. Silti jotain puuttuu🙁