Paljon sulla oli matkaa synnärille kotoa?
Katsotaan, että kenellä on ollut pisin matka. Puhutaan paljon, että synnäreitä lakkautetaan ja välimatkat kasvaa.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
200m
Mulla myös. Jaksoin kävellä, ei tarvittu taksia :)
Korkeintaan kilometri. Kävellen mentiin.
5 km. Menin bussilla, kun menin kummallakin kerralla käynnistykseen. Matka kesti puoli tuntia.
Täytyy sanoa, että kyllä minua kauhistuttaa synnäreiden lakkautukset, kun matkat pitenee.
Ekasta pari kolme kilsaa, nyt noin 9km. Asutaan Oulussa.
18 km, asumme maakuntakeskuksessa.
Kävellen 2,2 km. Menin kuitenkin taksilla.
5 min kävellen, mutta Kättäri suljetaan. Tällä toisella kerralla on Naistenklinikalle reilu puolen tunnin kävelymatka.
10km,mutta
lakkautuspäätös-on-tehty.
Kohta-on-110-km.
22 km. Piti tehdä kaksi reissua synnärille ennen kuin lapsi syntyi.
Tuntui aika turhalta ajaa 88km synnärille, kun joskus muinoin oli vielä synnäri omassa kaupungissa. Se toka reissu tuntui aika ikävältä, 22 km supistuskivuissa.
Sääliksi käy niitä joilla satoja kilometrejä synnärille...
Vierailija kirjoitti:
500m, Turku
Entä ruskeaan taloon?
Karseita matkoja. Meilläon 5 km suunnilleen, jokainen lapsistani olisi syntynyt matkalle. Esikoinen syntyi alle puolessa tunnissa siitä kun pääsin sairaalaan ja synnärille soittaessani mun käskettiin odotella rauhassa aamuun VAIKKA kerroin supistuksia tulevan alle 10 min. välein.
Onneksi oli vikan kanssa käynnistyksessä sairaalassa, koska hän meinasi syntyä osastolle. Käynnistys tepsi niin nopeasti ja saleja ei ollut vapaana, juoksin synnyttämään (ihan oikeasti juoksin, välillä nojasin seinään kun supistuksia tuli). Äitipoli oli jo auki, aiheutin varmaan kauheat traumat odottajille, kun ne supistukset löi melkein polvilleen.
Kamalaa tollaiset satojen kilometrien matkat, miten joku kaltaiseni voi ikinä ehtiä?
N. 115 km. Hiukan jännitti ajella tekemään keskosta..
2,5 km