Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Palkkasi nettona/kk, ammatti.

Vierailija
06.04.2006 |

Kiitos vastaajille... Kartoitan kannattaako ryhtyä alanvaihtoon...

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla pyörivät useimmiten miespuoliset, iältään n. 45-60-vuotiaat asianajotoimistojen seniorit, pörssiyhtiöiden päälakimiehet ja julkiselta puolelta mm. erilaisten virastojen päälliköt.

Jep jep. Näinhän se on.

Vierailija:

mistä tiedätte iän, onko mies vai nainen ja ennenkaikkea mitä tekee, ei kai sanonut että tekee juristin töitä tai asianajajan

Vierailija
42/52 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on lentoemännän bruttopalkka? Ja maksetaanko tosiaan niitä päivärahoja? Entä muita lisiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja DI.

Vierailija
44/52 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen laskentasihteeri

Vierailija
45/52 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisen sektorin lakimiesten keskipalkka 20-29 vuotiaiden ryhmässä vuonna 2005 oli 3339 euroa. 30-39vuotiaiden ryhmässä 4577 euroa. Ja valtiolla ja kunnalla yleisesti ottaen paljon vähemmän. kokemusvuosilla 1-4 palkka 3573 eli nuo 10 000 euron bruttotulot on jostain ihan toisesta maailmasta.

Vierailija
46/52 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rapiat 10 000 euroa, repikää siitä rikkaat :)

ps. yllättävä kyllä mulla ei oo puutetta mistään, asun Helsingin keskustassa kivassa kaksiossa, syön mitä haluan ja käyn ulkomailla pari-kolme kertaa vuodessa. Tosin vaatteisiin jne. ei mee paljon rajaa ja mies maksaa sähkön ja netin.

Vierailija
47/52 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nettopalkka = bruttopalkka-verot ja tel. yms. maksut.

Siitä nettopalkasta te sitten niitä lainojanne lyhentelette.

Vierailija
48/52 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkka vaihtelee aika paljon riippuen tekemästäni tuntimäärästä, ja teen joskus yliopistolle muitakin pikkujuttuja tuntihommina.

Jos menisin täyspäiväisesti omalle alalleni töihin, saisin käteen jotain 1700-2300¿ väliltä.

Vierailija
49/52 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt pari kysymystä, jos jaksatte vaan vastailla.. Kiitos jo etukäteen!

Freelancetoimittajat - miten toimitte verojen kanssa? Olen aika untuvikko tässä, että kertokaahan.. Hoidetaanko itse jos saa vain artikkelikohtaisen palkkion?

Kaupan kassat - miten kauppaan oikein pääsee töihin, muuten kuin suhteilla? Olen lähettänyt todella moneen kauppaan hakemukset.. Tosin, ei ole kaupallista koulutusta takana, sekin varmasti vaikuttaa valintaan..

Vierailija
50/52 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siten, että kun tilaat verokorttisi, veroprosenttisi määrittelyssä otetaan huomioon maksamiesi asuntolainojen korot. Sulla ei taida olla asuntolainaa, kun et tätä tiedä?

Vierailija:

nettopalkka = bruttopalkka-verot ja tel. yms. maksut.

Siitä nettopalkasta te sitten niitä lainojanne lyhentelette.

Vierailija
51/52 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja asiakaspalvelussa teleyhtiössä. Ja siihen tulee sitten bonarit ja lisät päälle..eli ihan paska palkka. Ja työ.

Vierailija
52/52 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali veroton tutkija-apuraha siis.

Väittelyn jälkeen käteen tullee noin 2000¿.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi