Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päästä eroon toiveikkuudesta uuden suhteen kohdalla?

Vierailija
05.10.2017 |

Eli olen sinkkuna ollut kohta 2½v. Olin noin puoli vuotta vailla ajatustakaan uudesta suhteesta, mutta sitten kirjauduin deittisivulle. Mukavaa kirjoitteluseuraa, muutamat treffit, ei tullut mitään. Unohdin koko asian ja keksityin enemmän työhön ja lapsiini. Nyt kesällä liityin uudestaan ja sama juttu. Kirjoittelussa saa hyvän kuvan ja yhteistä löytyy, mutta tapaaminen on heti fiasko.
Viimeisin yritys oli ihan pettymys, mies kovin lapsellinen ikäisekseen ja yritti päästä petiin samana iltana. Pitääkö vaan hyväksyä, ettei nettideittailu ole juttuni ja onko oiikein muukaan treffailu. Töitä voi aina tehdä enemmän ja se ei aiheuta pettymisiä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä aseta odotuksia. Opettele ottamaan hetki kerrallaan ja katso mitä tapahtuu. Ihan turhaa alkaa miettiä tulevaisuutta, kun toista ei tunne vielä yhtään. Ei pidä ottaa treffejä niin vakavasti. 

Vierailija
2/2 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti, tuo varmaan on totta eli ei pidä odottaa mitään, vaan elää hetki kerrallaan. 

Ajat ovat muuttuneet, sillä 15v sitten tapaamani mies (tuleva aviomies) oli alusta asti selkeä puoliso minulle ja minä hänelle.

Helpoimmalla ehkä pääsisi ilman minkäänlaista suhdetta.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan