Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suutuin vaimolle joku päivä sitten

Vierailija
05.10.2017 |

Sain raivarin ja syystä. Siis syyllinen oli vaimoni.

Sitten tuli kysymys siitä että kuka on se joka riidat yleensä perheessä aiheuttaa? Tästä sain päähäni että asia pitää selvittää. Olen siis sitä mieltä että vaimo aiheuttaa riitaa ja on riitojen alulle paneva voima. Niinpä otin ruutuvihon ja siinä sarakkeet, päivämäärä, kuka riidan aloittaa ja riidan haastamisen syy.

Vielä ei ole merkintöjä vihkossa. Kun tuota vihkoa kaavailin niin vaimo siitäkin haki riitaa. Ilmoitin kuitenkin että vihko otetaan käyttöön vasta kun ollaan nukuttu ja aloitettu uusi päivä.

Vaimo yrittää kiristää pinnaani kaikin mahdollisin keinoin että saisi minut kirjata riidan aiheuttajaksi. Eihän se onnistu kun olen lauhkea kuin lammas. Eilen illalla mm. jätti tiskit tiskaamatta ja halusi sitä kautta hakea että polkaisisin jonkun riidan pystyyn. On aina tiskannut iltaisin mutta jätti eilen sen väliin. Minua tämmöinen vaan naurattaa. Tosin surullista kuitenkin hänen käytöksensä:(

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei taitaisi auttaa, vaikka ottaisitte käyttöön kaksisarakkeisen vihkon? Toiseen sarakkeeseen riidat ja toiseen kotityöt? Ero taitaa olla tulossa? Haittaako se sinua ap, jos eroatte?

On kokemusta tuommoisesta "listahommasta". Ainakaan tämän naisen kanssa jonka kanssa olen aviossa niin homma ei toimi. Epäilen että johtuu miehen ja naisen erilaisesta suhtautumisesta asioihin. Mies katsoo asioita joustavammin ja naisella joku putkinäkö että jos jotain on sovittu niin sen sitten toinen tekee eikä toinen mitään. Kun miehellä rajat ei ole niin ehdottomat vaan voi nostaa paperinpalansa jonka maahan pudotti, eikä hakea paikalle sitä jonka siivouspäivä sattuu olemaan.

Näkisin että lista on naiselle enemmänkin kyykytysväline kuin todellinen elämäntason nostaja.

ap.

Tämä ei varmaan ole oikea ap, vaan joku, joka tekee hänestä pilaa? Eihän kukaan ole sentään ihan noin ääliö. Täällä on huumorintajuisia kommentoijia 😀

Oli se ap.

Ei vaimo saa nalkuttaa kotitöistä, se on riidan haastamista. Miehelle pitää sallia joustavuus lupaustensa ja tekojensa suhteen.

Vierailija
42/80 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko lopettaa ärsyttäminen. 

Jos ärsytän niin vaimo voi kirjata tämän vihkoon. Ärsyttäminen on riidan haastamista.

Minun olemukseni tai tekemättä jättämiseni ja puutteeni eivät ole riidan haastamista vaan ne vaimon pitää vaan hyväksyä. Hänen pitää suvaita. En ole vastuussa näistä puutteista eikä ole oikeutettua nalkuttaa niistä.

ap.

Siis ärsytät tahallasi vaimoasi jättämällä asioita tekemättä ja hänen täytyy vain suvaita sitä, koska sinä ärsyynnyt kun vaimo joutuu huomauttamaan ärsyyntyneenä sinulle tekemättömistä asioista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läpinäkyvä provoyritys, ei jaksa kiinnostaa! 0/5

Vierailija
44/80 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siis mikä sen ruutuvihon idea nyt siis oli, tai siis miksi se piti ottaa käyttöön ja mitä sillä tavoitellaan? Kyllä eron voi ottaa ilman mitään riitakirjauksiakin.

Sillä tavoitellaan tietysti sitä että ei ole kivaa kun haetaan jatkuvasti riitaa ja näin lasketaan viihtyvyyttä. Kai kotona on oikeus viihtyä eikä jatkuvasti kinata jostain. 

Ruutuvihko on sen takia että itsekukin näkisi omin silmin että kuka sitä viihtyvyyttä laskee. Ei oiken mielekästä elämää jos eripura on päällimmäinen asia mitä toinen hakee. Kun kirjaa ylös niin ei ainkaan riidankaipuu ole mitään ajattelemattomuutta ja ettei muka tiedä että on riidankylväjä.

Se toki hakee eroa joka sitä eroa haluaa.

ap.

Tuleepa elävästi mieleen Frendien sketsi, jossa Phoebe kirjaa ihan muiniksina huomioitaan ystäviensä elämästä kirjoittaakseen kirjaa. Voin nähdä myös tilanteen, kun vaimolla alkaa pinna kiristää kun mies on katsonut jälleen asiakseen jättää kotityöt tekemättä ("ku hei, ei niitä oo pakko tehdä, ei mun eikä vaimon", en sitten tiedä kuka ne ap:n mielestä hoitaa mut lienee ilmeisesti irrelevanttia...), mies kaivaa silmiin tuijottaen tyynenrauhallisesti takataskustaan kirotun vihkonsa ja alkaa kirjoittaa siihen "huomioitaan" huulillaan sanoja muodostaen... 

Juuuuuu, hyvä tästä tulee!

Vierailija
45/80 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ärsytän niin vaimo voi kirjata tämän vihkoon. Ärsyttäminen on riidan haastamista.

Minun olemukseni tai tekemättä jättämiseni ja puutteeni eivät ole riidan haastamista vaan ne vaimon pitää vaan hyväksyä. Hänen pitää suvaita. En ole vastuussa näistä puutteista eikä ole oikeutettua nalkuttaa niistä.

ap.

Et ole vastuussa omista tekemättä jättämisistäsi?

Oletpas sinä kultakimpale.

Olet fiksu ihminen mutta mikä laittoi sinut kirjoittamaan aivopierusi? 

ap.

ps. Saisit ilman muuta rastin ruutuun riidan hakemisesta. Aloit saivartelemaan ja heittäydyit typeräksi.

Vierailija
46/80 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaisi lukea sellaista ruutuvihkoa.

"Vaimo haastaa riitaa, kun en vienyt roskia vaikka lupasin."

"Vaimo aloitti taas riidan, kun tulin kotiin vasta klo 05 kännissä, vaikka minun piti tulla töistä suoraan ulkoiluttamaan koira."

"Vaimi suuttui taas, kun..."

Vierailija
47/80 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap.

ap.

ps. Saisit ilman muuta rastin ruutuun riidan hakemisesta. Aloit saivartelemaan ja heittäydyit typeräksi.

Ap muistuttaa miestäni tuossa tavassaan sivuuttaa asioiden oikea pointti. Niinkuin hänen tässä kritisoimadsaan kommentissa oli kyse siitä, että vaimoa ärsyttää miehen lusmuilu kotitöissä. Sen sijaan ap tarttui lillukanvarteen eli mainintaan kultakimpaleesta. Alan jo nähdä kaavan, miten riidat teillä syntyvät.

Vaimo: "Mikset koskaan imuroi, vaikka lupaat?"

Ap: "Miten niin koskaan? Imuroin kerran vuonna 2016 eli ei pidä paikkaansa, etten imuroisi KOSKAAN. Koskaan tarkoittaa ei ikinä. Haastat siis riitaa."

Vierailija
48/80 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon, etä vaimosi kimpaantuu sulle usein ja näin tulkitset hänet riidan aloittajaksi. Mutta erittäin todennäköisesti se olet sinä, joka provosoi vaimon suuttumaan eli oikeasti syyllinen taidatkin olla sinä. Olisikohan itsetutkiskelun paikka? Ei riidat ala tyhjästä ja riitaan tarvitaan aina vähintään kaksi.

Millä perusteella on muka todenmäköisempää, että riidan aloittaja on ap kuin vaimonsa? Miksi vaimon täytyy kimpaantua kaikesta? Sitten tuossa kuitenkin sanot että riitaan tarvitaan aina kaksi. Eli vaikka ap:n vaimo olisikin riidanhakuinen kiukkupussi, vastauksesi on "riitaan tarvitaan aina kaksi" ja kun et vielä tiedä asian todellista laitaa niin tokihan sen on oltava todennäköisemmin miehen vika.

Vierailija
49/80 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on vaimo, joka aina haastaa riitaa. Esim kieltäytyy tekemästä kaikki kotityöt vaikka se on naisten tehtävä. Riita alkaa siitä, että hän huomauttaa minulle, että pitäisi tehdä kotitöitä, vaikka olen mies. Tämä tulee näkymään ruutuvihossani.

Ap

Tämä ei ole oikea ap.

Onpas. Ruutuvihko todistaa.

Siis tuon feikki-ap-trollin samanlainen sanavalinta todistaa, että on oikea ap? Mitä?

Vierailija
50/80 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap.

ap.

Ap muistuttaa miestäni tuossa tavassaan sivuuttaa asioiden oikea pointti. Niinkuin hänen tässä kritisoimadsaan kommentissa oli kyse siitä, että vaimoa ärsyttää miehen lusmuilu kotitöissä. Sen sijaan ap tarttui lillukanvarteen eli mainintaan kultakimpaleesta. Alan jo nähdä kaavan, miten riidat teillä syntyvät.

Vaimo: "Mikset koskaan imuroi, vaikka lupaat?"

Ap: "Miten niin koskaan? Imuroin kerran vuonna 2016 eli ei pidä paikkaansa, etten imuroisi KOSKAAN. Koskaan tarkoittaa ei ikinä. Haastat siis riitaa."

Kritisoin noita korostamiasi kohtia "tekemättä jättämiset" ja "En ole vastuussa puutteistani". Vaikka fiksu olenkin niin en millään osaa lyhyesti sanoa mitä vikaa noissa korostuksissa on ja mitään pitkää selitystä ei  kannata tehdä jos vaikka olisit jonkun pahimman luokan änkyrä vaan.

ap.

Vierailija
51/80 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruutuvihkokostaja :D

Saa nähdä aukeeko ap:lle vihkoo vähän aikaan.

Rasti ruutuun myös sängynpäätyyn.

Herkästi puoliso voi kummata nihilistin puolison elämästään. Mutta reilu tarkastelu riidan syihin ei ole hassumpi ajatus. Käyttäkää vihkoa myös mielestänne oleellisten kotitöiden luetteluun ja jakakaa ne reilusti.

Riidat kummataan ja rakkauden sekä reiluuden rasti ruutuun. Kirjan kannet kiinni.

Vierailija
52/80 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on siis niitä miehiä, joiden mielestä kotityöt tekee se, kumpaa niiden tekemättä jättäminen enemmän häiritsee ja eron ottaa se, kumpi sen haluaa. Vastaus kumpaankin on yleensä vaimo.

Vierailija
53/80 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on siis niitä miehiä, joiden mielestä kotityöt tekee se, kumpaa niiden tekemättä jättäminen enemmän häiritsee ja eron ottaa se, kumpi sen haluaa. Vastaus kumpaankin on yleensä vaimo.

Riitamme eivät koske kotitöitä. 

Vaimo jätti tiskaamatta sen takia että halusi että alan nalkuttamaan, mutta miksi alkaisin? Toisaalta hänellä on harhaluuloja siitä että minä vaatisin häntä olemaan joku muu kuin mitä hän itse haluaa olla. Tämä ei pidä paikkaansa.

ap.

Vierailija
54/80 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo jätti tiskaamatta sen takia että halusi että alan nalkuttamaan, mutta miksi alkaisin? Toisaalta hänellä on harhaluuloja siitä että minä vaatisin häntä olemaan joku muu kuin mitä hän itse haluaa olla. Tämä ei pidä paikkaansa.

ap.

Ainoat esimerkit, mitä olet kertonut, koskevat kotitöitä.

Anna yksityiskohtaiset pari muuta esimerkkiä suuttumisista, niin saamme lisävalaistusta.

Vierailija
55/80 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen vaimo kokee sinun haluavan hänen olla mielestään? Yksityiskohtia.

Vierailija
56/80 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko oikeasti olevasi nokkela nainen, kun rustailet päivittäin näitä vaimosatujasi tänne? En tajua miksi porukka vain kommentoi ja kommentoi näihin -.-'

Vierailija
57/80 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vähän aloituksen perusteella vaikuttaa, että teidän huushollissa molemmat ovat syyllisiä noihin riitoihin.

Ja kyllä, olisin samaa mieltä vaikka sukupuolet olisivat toisinpäin tai aloituksesta ei kävisi ilmi sukupuolia.

Että vilkaiskaahan peiliin molemmat 😉

Vierailija
58/80 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vähän aloituksen perusteella vaikuttaa, että teidän huushollissa molemmat ovat syyllisiä noihin riitoihin.

Ja kyllä, olisin samaa mieltä vaikka sukupuolet olisivat toisinpäin tai aloituksesta ei kävisi ilmi sukupuolia.

Että vilkaiskaahan peiliin molemmat 😉

Vierailija
59/80 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap.

Anna yksityiskohtaiset pari muuta esimerkkiä suuttumisista, niin saamme lisävalaistusta.

Ei ole kyse mistään suuttumisista vaan negatiivisesta suhtautumisesta toiseen. Myös perustelemattomien syytösten viljelemisestä. 

Alan olla aika täynnä tätä ja siksi tuo ruutuvihko. Ruutuvihko näyttää onko joku kodin hengetär vaiko perhe-elämää kalvava pi*u. Voi olla aika tuskallista lukea vihkon "mustia" merkintöjä jos ei asenne ala parantua.

Ei kannata urautua perheen pahaksi taukoamattomasti marmattavaksi  akaksi ja muoriksi, jonka takia pitäisi loppujen lopuksi olla kotona mahdollismman vähän. Koti on viihtymistä varten eikä pitäisi olla mikään pahin painajainen.

Tuommoinen paska asenne ei kuulosta pahalta mutta kyllä siinä joskus tulee raja vastaan ettei enää jaksa.

ap.

Vierailija
60/80 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap.

Ei ole kyse mistään suuttumisista vaan negatiivisesta suhtautumisesta toiseen. Myös perustelemattomien syytösten viljelemisestä. 

Alan olla aika täynnä tätä ja siksi tuo ruutuvihko. Ruutuvihko näyttää onko joku kodin hengetär vaiko perhe-elämää kalvava pi*u. Voi olla aika tuskallista lukea vihkon "mustia" merkintöjä jos ei asenne ala parantua.

Ei kannata urautua perheen pahaksi taukoamattomasti marmattavaksi  akaksi ja muoriksi, jonka takia pitäisi loppujen lopuksi olla kotona mahdollismman vähän. Koti on viihtymistä varten eikä pitäisi olla mikään pahin painajainen.

Tuommoinen paska asenne ei kuulosta pahalta mutta kyllä siinä joskus tulee raja vastaan ettei enää jaksa.

ap.

Minä olisin jo pelkästään tämän ketjun perusteella täynnä sinua. Voimia vaimollesi.