Sanokaa yksikin syy miksi äänestää kokoomusta?
Kokoomusta ei kannata äänestää, köyhä tai rikas. Köyhiltä leikataan tuet ja palvelut, rikkaiden verot nousevat. Kokoomus on aivan vitsi. Mikä oikeistopuole jatkuvasti korottaa esimerkiksi pääomatulojen ja polttoaineen verotusta?
Kommentit (15)
Haetaanko tässä nyt sellaista leikkiä, että me esitämme syitä ja sinä tyrmäät ne? Miksi me sellaiseen haluaisimme osallistua?
Oon huomannut, että jotkut äänestävät imagon takia. Kuuluu sitten mielikuvissaan eliittin ja samaistuvat . Monet pikkupomot ja keskijohto tykkäävät äänestää, kun se on jotenkin sosiaalisesti hyväksyttyä ja antaa ymmärtää, että nyt on sitten jotain saavutettu.
Kokoomus on kaikesta pahasta huolimatta Suomen taloudellisesti oikeistolaisin puolue. Kaikki muut puolueet kannattaa vielä suurempia veroja.
Tosin itse olen viime vuodet äänestänyt persuja maahanmuuttoasioiden vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Haetaanko tässä nyt sellaista leikkiä, että me esitämme syitä ja sinä tyrmäät ne? Miksi me sellaiseen haluaisimme osallistua?
Älä ämmä vingu
Vierailija kirjoitti:
Kokoomusta ei kannata äänestää, köyhä tai rikas. Köyhiltä leikataan tuet ja palvelut, rikkaiden verot nousevat. Kokoomus on aivan vitsi. Mikä oikeistopuole jatkuvasti korottaa esimerkiksi pääomatulojen ja polttoaineen verotusta?
kokoomus ei ole ole oikeistolaispuolue.
Vierailija kirjoitti:
Järkevä talouspolitiikka.
Valtionvelkaa tullut lisää yli 50 miljardia muutaman viime vuoden aikana eikä loppua näy. Melkoinen saavutus.
Kokoomus ei ole puolue vaan hyvävelikerho.
Kokoomus poisti perintöveron pienistä perinnöistä.
Sosialidemokraatit poistivat varallisuusveron.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtionvelkaa tullut lisää yli 50 miljardia muutaman viime vuoden aikana eikä loppua näy. Melkoinen saavutus.
Ja paljonkohan olisi jos demarit tai vasemmistoliitto olisi ollut jakamassa valtion rahoja kaikille jotka kehtaavat pyytää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja paljonkohan olisi jos demarit tai vasemmistoliitto olisi ollut jakamassa valtion rahoja kaikille jotka kehtaavat pyytää?
Tämä on juuri se asia jolla he kusettivat jo aiemmin äänestäjiä. Sanomalla ettei vasemmiston ja demareiden velanotto ole kestävällä pohjalla, muka tuomiten sen. Sen jälkeen päättivät ottaa itse enemmän velkaa kuin mitä vasemmistopuolueet olisivat ottaneet ja toisin kuin vasemmisto eivät käytä sitä elvyttämiseen eli työpaikkoihin ja koulutukseen vaan ilmoittavat ettei jakovaraa ole ja siksi antavat rahat mielummin jo rikkaille kuin sijoittavat sen Suomeen.
Ihan oikeasti kuinka tyhmä ihminen on, jos uskoo samat kusetukset uudestaan ja uudestaan samoilta huijareilta?
Kokoomus on virkamiesten ja -naisten edunvalvontajärjestö.