Sotelin esivalinta syksy 2017
Kommentit (91)
Kerkesin vastaamaan kaikkiin ja siitÀ olen iloinen!
Milloin tulokset tulee??
Ois ollu kiva jos jossain olis lukenut ettÀ koska tulokset tulee. Joo siellÀ luki ettÀ "pisteet saa sÀhköpostiin myöhemmin" mutta milloin on myöhemmin!?!? :D
Terv. PÀivitÀn sÀhköpostia koko ajan
Oikeat vastaukset julkaistu....!
PisteitÀ laskemaan :D
Millaisia pisteitÀ tuli ja mihin haitte? ItsellÀ n. 60 pistettÀ, saa nÀhdÀ riittÀÀkö.
ItellÀ jossain 50pisteen kieppeillÀ ku ei ihan muistanu kaikista ettÀ mitÀ vastasi jos oli ollu kahen vaiheilla. :) jÀi ehkÀ 2 minsaa aikaa ku olin valmis ja muutaman vikan vetÀsin maalaisjÀrjellÀ. Ja ku ottaa huomioon ettÀ mulla meni noin 20 min matikka ÀikkÀ ja enkku osioihin niin kyllÀ aika kauan saa esimateriaaliosastoon kÀytettyÀ aikaa. En tisin kiirehtiny niissÀ ku oli monta ilkeetÀ kysymyksen asettelua ettei sitte tuu ihan turhia virheitÀ. :)
Jos muistin omat vastaukset oikein niin olen jossain 59-62 vÀlillÀ.
Todellisuus voi olla jopa 30
40 pistettÀ eli tasan puolet tuli.
58.6/80 pistettĂ€đ sietĂ€isi tulla kutsu kun viimeksi kutsututtiin 41/80 pisteellĂ€.
59/80. đđđ eiköhĂ€n kutsu tule, viime vuonna kutsu irtos 29 pisteellĂ€
Milloin ne opiskelija valinnat julkaistiin?
Musta enkku, ÀikkÀ ja matikka oli helppoja - niistÀ varmaan kaikki oikein. Ennakkomateriaalista sain vastattua kaikki maahanmuuttaja-kysymykset ja aika paljon niitÀ peliriippuvuus-kysymyksiÀ. Saa nÀhdÀ kuinka kÀvi, ihan hyvÀ fiilis jÀi. TÀnÀÀnhÀn nuo oikeet vastaukset selviÀÀ :D