Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko alkaneet jouluun valmistautumisen?

Vierailija
04.10.2017 |

Minä keräilin jouluasetelmaan jo aineksia mökillä

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen googlailemalla etsinyt ikkunaan laitettavia jouluvärivaloja, sen tyyppisiä, jollaiset meillä oli lastenhuoneen ikkunassa 80-luvulla. Yritän myös löytää tietynlaisen adventtikynttilän, jollainen perheellämme oli 80-luvulla (en kyllä usko sellaisia myytävän).

Olen myös suunnitellut, että teen itse tietynlaisia suklaakarkkeja, kun joulukuu alkaa. Niitäkin äitimme teki yhtenä jouluna 80-luvulla.

En vielä varsinaisesti tee näitä asioita, vaan vasta joulukuun alettua. Minusta itsenäisyyspäivästä alkaa joulun aika. Tykkään itsenäisyyspäivästäkin.

Vierailija
22/27 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varannut matkan maahan, jossa joulua ei vietetä. Näin olen tehnyt jo 15 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten kauhistellaan ilmastonmuutosta ja kuinka ne luonnonvarat loppuvat. Joo alottakaa ihmeessä se valmistautuminen ja törsääminen yli kaks kuukautta etukäteen. Ihan oikeastikko te haluatte edistää tätä kapitalistista kehitystä?

Itse aloitan etukäteen valmistautumisen siksi, että ehdin tehdä mahdollisimman suuren osan lahjoista itse, ainakin osittain luonnonmateriaaleja ja kierrätysmateriaaleja hyödyntäen.

Vierailija
24/27 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Oon päättänyt tän joulun teeman, ja perheelle se onneksi sopi.

-elokuun puolenvälin aikaan laitoin jouluryhmän näkyviin fb:ssä.

-oon hankkinut muutamia elämyslahjoja.

-Tein juuri joulukalenterin valmiiksi:D

Haluan hoitaa mahdollisuuksien mukaan kaiken marraskuun loppuun niin valmiiksi, että joulukuussa ehtisi vain nauttimaan hetkistä ystävien kanssa glögin tai joulukahvin äärellä. Mistään suuresta kulutuksesta en joulussa välitä, tunnelma on minulle tärkeää.

Vierailija
25/27 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan hoitaa mahdollisuuksien mukaan kaiken marraskuun loppuun niin valmiiksi, että joulukuussa ehtisi vain nauttimaan hetkistä ystävien kanssa glögin tai joulukahvin äärellä. Mistään suuresta kulutuksesta en joulussa välitä, tunnelma on minulle tärkeää.

Joulun teema?!?

Vierailija
26/27 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pannut rahaa sivuun joulua varten jo muutaman kuukauden. 

Vierailija
27/27 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joulun teema?!?

Niin. Joskus on ollut joulu rakennettu mökkijouluksi, joskus amerikan malliin överityyliin, joskus hyvin pelkistetty. Tänä vuonna tietysti Suomi100 joulu. Ja ymmärrän, että moni pitää hulluutena, mutta jouluhöösäys on mun keino selvitä ikävästä loka-marraskuusta.

Onneks perhe ymmärtää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi