Oletteko alkaneet jouluun valmistautumisen?
Kommentit (27)
1. Jatkaa... unohin sanoa, että kävin kaupungilla käydessäni Stadiumissa katsomassa juoksupukua miehen tytölle. Eli kai se on todettava, että aloitettu on.
Ensimmäisen joululahjan ostin kesäkuussa, syyskuussa toisen. Joulua vietän silti hyvin pienimuotoisesti.
Ostettu jo kolmen ihmisen joululahjat menojen tasoittamiseksi, muuten en jouluhässää ennen marraskuun loppua.
Minulla on valmiina mincemeat pikkupiiraita varten, ja christmas pudding myös. Christmas crackereitä pitää ostaa syyslomalla Englannista. Joulukakku pitää pian leipoa. Ja joululahjoja miertyiä. Joulukortteja on vanhastaan aika paljon jo jemmassa.
Reissu varattu, muutama lahja pitää vielä ostaa. Niin ja sietää äitien, anoppien, mummojen ja muorien vetistelyt.
Parit sukat olen kutonut jo lahjaksi ja yhden hartiahuivin virkannut. Koruja myös olen lahjaksi jo tehnyt. Muuten en vielä ole valmistautunut, vasta marraskuun alussa alan päästä joulutunnelmaan.
Just tilasin parit joululahjat ulkomaisesta verkkokaupasta. Saa sen verran edullisemmin, et suomesta en hommaa mitään.
On todella vapauttavaa kun ei tarvitse juhlistaa ainuttakaan perinteistä pakkojuhlaa ellei halua.
Joulukortit juuri sain tänään valmiiksi. En toki vielä kuoria kirjoitellut, mutta muuten valmiina.
Ja sitten kauhistellaan ilmastonmuutosta ja kuinka ne luonnonvarat loppuvat. Joo alottakaa ihmeessä se valmistautuminen ja törsääminen yli kaks kuukautta etukäteen. Ihan oikeastikko te haluatte edistää tätä kapitalistista kehitystä?
Leivon just parhaillaan maustekakkua, mikä kyllä syödään nyt, mutta katson kauden avatuksi silti.