Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

SIsällä polttava naapuri

Vierailija
04.10.2017 |

On se ihme ettei 30-40 vuotiaalle miehelle mene järkeen, jos vuokra-asunnossa ei ole oikeutta tupakoida ja naapurit laittavat isännöitsijän soittelemaan perään. Käytävässä leijuu taas niin tunkkanen sätkän haju, että on jo ihme ettei mies itse tukehdu asuntoon. Kyllä mä olisin antanut häädön jo aikoja sitten. Kivaahan tämä on astmasta kärsiville.. Mites nyt, edetäänkö tässä silmä silmästä meiningillä, kun isännöitsijä-rouva ei asialle tee mitään?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi. Minkälaiset ihmiset polttavat sisätiloissa? Miten ne kestää sitä lemua, kaikkihan siellä kodissa sit haisee röökille.

Eihän ne sitä kauaa kestä, koko elämän saavat elää keuhkosairauksien kanssa. Mutta ei se heidän suurin huolensa tule olemaan, vaan se kun vuokranantaja alkaa perimään korvauksia. Jos ihminen on vaikka kymmenen vuotta tupakoinut asunnossa, seinät ovat yleensä ihan keltaiset. Silloin puhutaan aina useista tuhansista euroista.

Voi mua säälittää, kun savustat itsesi siellä luukussasi. 😢 Miltä siellä haiseekaan... Tuleeko sinulle edes ketään kylään, kun kotisi on tunkkainen kuin muumion pylly?

Vierailija
22/35 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi on ällöttävä, ällöttävä, ällöttävä tapa. Olen myynyt asuntoni aikoinaan koska yksi ketjutupakoitsija pilasi koko talon ilman. Parvekkeella on peltiämpäri tuhkiksena, täyttyi hyvää tahtia. Savu tunki joka raosta. Yököttävää ja raivostuttavaa. Tupakoitsijat pitäisi pakottaa hengittämään jatkuvaa pieruhajua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi. Minkälaiset ihmiset polttavat sisätiloissa? Miten ne kestää sitä lemua, kaikkihan siellä kodissa sit haisee röökille.

Eihän ne sitä kauaa kestä, koko elämän saavat elää keuhkosairauksien kanssa. Mutta ei se heidän suurin huolensa tule olemaan, vaan se kun vuokranantaja alkaa perimään korvauksia. Jos ihminen on vaikka kymmenen vuotta tupakoinut asunnossa, seinät ovat yleensä ihan keltaiset. Silloin puhutaan aina useista tuhansista euroista.

Voi mua säälittää, kun savustat itsesi siellä luukussasi. 😢 Miltä siellä haiseekaan... Tuleeko sinulle edes ketään kylään, kun kotisi on tunkkainen kuin muumion pylly?

No itse asiassa ajattelin juuri järjestää naapureiden kesken sellaiset pirskeet, että varmana koko talo kaikuu. Lukuunottamatta tätä yhtä henkilöä.

Vierailija
24/35 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisasunnossa polttava tekee hallaa lähinnä itselleen; asunnon arvo laskee ja kuka nyt haluaa ostaa asuntoa, jossa on tupakoitu?

Vierailija
25/35 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röökin vetäjille on turha tästä valittaa. Niillä on niin valtava riippuvuus tupakkaan, että röökille jää kakkoseksi esim oma perhe. Ei he välitä muiden terveydestä, tärkeintä on että saavat oman himon tyydytettyä. Heidän puolesta kaikki sivulliset saa kuolla tupakkaan.

Vierailija
26/35 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksityisasunnossa polttava tekee hallaa lähinnä itselleen; asunnon arvo laskee ja kuka nyt haluaa ostaa asuntoa, jossa on tupakoitu?

Niin, tämä henkilö asuu vain vuokra-asunnossa, jossa on tupakointi kielletty. Että luulisi tämä asia vuokranantajaa kiinnostavan. 

Vierailija
27/35 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen monta astmaatikkoa, joita se savu ei pahemmin haittaa. Jotkut polttavat itsekin. Tunnen myös monta erittäin tervettä nirppanokkaa, jotka kitisevät milloin mistäkin. Joku polttaa lähellä (kauheaa), koiran paska on tienvarressa (Hyi kamalaa) , naapurin ukko kusi kerrostaloalueella, (mikä sika). Ja muuta mukavaa.

Vierailija
28/35 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen monta astmaatikkoa, joita se savu ei pahemmin haittaa. Jotkut polttavat itsekin. Tunnen myös monta erittäin tervettä nirppanokkaa, jotka kitisevät milloin mistäkin. Joku polttaa lähellä (kauheaa), koiran paska on tienvarressa (Hyi kamalaa) , naapurin ukko kusi kerrostaloalueella, (mikä sika). Ja muuta mukavaa.

Ja ne loput tuntemistasi eivät välitä pätkän vertaa, vaikka itse makaisi paskassa. :)

Vierailija
29/35 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ne ite sitä  lemuansa haistakaan, rku öökin poltto vaikuttaa heikentävästi maku- ja hajuaistiin. Hyi saatana sitö ummehtuneisuutta kun jonkun koko kämppä ja vaatteet haisee, eikä ne tajuu sitä edes. Ja se muuten todellakin kulkeutuu ilmastointia pitkin asunnosta toiseen. Mun puolesta kaikki kerrostalot voisi olla savuttomia. Joka haluaa polttaa, raijatkoot laiskan persuksensa pihalle!

Vierailija
30/35 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ne ite sitä  lemuansa haistakaan, rku öökin poltto vaikuttaa heikentävästi maku- ja hajuaistiin. Hyi saatana sitö ummehtuneisuutta kun jonkun koko kämppä ja vaatteet haisee, eikä ne tajuu sitä edes. Ja se muuten todellakin kulkeutuu ilmastointia pitkin asunnosta toiseen. Mun puolesta kaikki kerrostalot voisi olla savuttomia. Joka haluaa polttaa, raijatkoot laiskan persuksensa pihalle!

No ei ne sitä persettään saa ylös, kun ottaa niin pahasti henkeen. :D

Vierailija
31/35 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyl minä herrajumala tiedän miltä tupakkikämppä haisee, mut eikö niiden silmiä ja nenää tosiaankaan kirvele siellä katkussa?

Vierailija
32/35 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyl minä herrajumala tiedän miltä tupakkikämppä haisee, mut eikö niiden silmiä ja nenää tosiaankaan kirvele siellä katkussa?

Niistä tulee aivokuolleita tupakka-zombeja.

Vierailija
33/35 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin, että sisällä polton voisi kieltää, mutta ei oikein voi. Rolli vuokranantajalle, et oikein muutakaan voi tehdä.

Vierailija
34/35 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että mua sitten ottaa päähän nämä "astmaatikko kiittää", astmaatikko ei voi olla parvekkeella, kun naapuri tupakoi siellä ja astmaatikko ei voi nukkua ikkuna auki, kun naapurissa tupakoidaan jne. 

Mulla on itsellä keskimääräistä vaikeampi astma, enkä IKINÄ saa hengenahdistusta tai astmaattista kohtausta hajuhaitoista. Toi on ihan sama kuin väittäisi, että saa astmakohtauksen, kun naapurissa on paistettu kaalilaatikkoa tai naapuri vaihtaa lapsensa ripulivaippaa parvekkeella.

Tupakan HAJU ja tupakan SAVU on kaksi eri asiaa. Haju ei ole terveyshaitta, se on vaan epämiellyttävää. Joten lakatkaa pliis pilaamasta meidän astmaatikkojen mainetta, kun haluatte valittaa hajuhaitoista.

Vierailija
35/35 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei. Koita pärjätä.

Ps. jättäkää haaskat naapurinne rauhaan. Ja ei, tupakka ei ole sama kuin mätänevä ruumis. Ruumiiseen kuuluu puuttua, tupakkaan sinun ei ole pakko fiksoitua. Säälittää jos mies tekee töissä pitkää päivää ja haluaisi rentoutua tupakalla niin naapurin kyttä nuuhkii luukuista ja aloittaa älämölön asiasta. Hän tuskin postiluukusta puhaltaa savua asuntoosi.

Naurettavaa säälimistä. Tässä on minun ja muiden naapureidenkin terveydestä kyse. Että se on ok, jos parilla  naapurilla on hengityssairaus, toisilla jopa kolme pientä lasta ja ainakin yksi henkilö raskaana? Eniten tässä käy niitä lapsia sääliksi.

kakarakortti ja nainen paksuna kortti nostettu. Miksi te kuvittelette ihmisiä kiinnostavan joidenkin ventovieraiden kakaroiden tai maha pystyssä kulkevan muijan asiat?