Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asumaan vuoden ympäri Korppoo, Houtskär, Hiittinen?

Vierailija
04.10.2017 |

Luonto kiinnostaa, veneily onnistuu, ikää keski-ikään eikä lapsia.
Minkälaista olisi asua läpi vuoden? Onko kokemuksia?
En halua Ahvenanmaalle saakka, vaan kohtuullisen järkevän matkan päähän mantereelta.
Meneekö arki hankalaksi? Onko palvelut jo kaikki ajettu alas?
Mikä on saarissa tunnelma jos ulkopuolinen muuttaa sinne?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä eläisit siellä? Siitä kai on lähdettävä liikkeelle.

Vierailija
2/11 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etätyö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pidemmälle saaristoon menee, sitä "erikoisempaa" porukkaa siellä asuu. Oikeasti! Laiturikiistat yms tavallisia.

Vierailija
4/11 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut Nauvossa. Ihana paikka, talvella vähän tylsää. Ainakin näin teiniikäiselle.

Vierailija
5/11 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä rahat ruokaan ja asumisen ja elämisen kaikkiin kuluihin? Säästöjä?

Vierailija
6/11 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen Hiittisiä, jos ei tarvitse töitä löytää. Löytyy kauppakin, joten ei tarvitse Taalintehtaalla sen takia käydä. Huom. tosi paljon sähkökatkoja, jos hiukankin on myrskyisämpi keli, sieltä on sähköt pois.

En ole itse asunut, mutta tunnen saarelta paljon ihmisiä. Uusiin suhtaudutaan samoin kuin millä tahansa pienellä paikkakunnalla, varauksella mutta hyväksytään joukkoon jos osaa sopeutua.

Vierailija
7/11 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyikö Ap että "mistä rahaa" tai että "mistä elantoa" tai että kuka lahjoittaa ilmaiseksi talon?? Kysyikö mitä?

Ei ollut viestissä siitä puhetta, ei niin sanallakaan.

En vaan kertakaikkiaan voi tajuta, miten yksinkertaiseen kysymykseen vastaaminen ei vaan onnistu naisilta, vaan aletaan kyseleen sivuraiteilta täysin sellaisia, mitkä ei ole ap:n avauksessa missään roolissa.

Koittakaa nyt edes vähän keskittyä.

Vierailija
8/11 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korppoo olisi noista mun valinta; lauttayhteydet on paremmat. Hiittisiin ja Houtskarille se viimeinen lossimatka on pitkä (20-30min) ja kulkee harvoin ja varsinkin viikonloppuisin pitkät jonot.

Jos mulla olisi elanto; lähtisin ehdottomasti ulkosaaristoon. Palveluja on vähän mutta kyllä siellä pärjää

Vierailija
9/11 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä kiittää vastauksistanne. Tosi vähän aiheettomia nuo vastakysymykset: En kait suunnittelisi muuttoa ulkosaaristoon ollenkaan mikäli rahoitus ei olisi kunnossa?? Vai pitäiskö nämä ymmärtää nyt niin, että ihmiset muuttaa jonnekin landelle ensin ja alkaa sitten vasta pohtimaan, että.mustä rahat? Eimitenkään järkevää todellakaan.

Minulla on sijoitusasuntoja joista hyvät tuotot. Pystyn ostamaan talon kaikilla mukavuuksilla.

Lisäksi olen huomannut että pienistä, sekarotuisista koirista on kova kysyntä: Omien koirieni avulla voisin vastata kysyntään.

Vierailija
10/11 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä kiittää vastauksistanne. Tosi vähän aiheettomia nuo vastakysymykset: En kait suunnittelisi muuttoa ulkosaaristoon ollenkaan mikäli rahoitus ei olisi kunnossa?? Vai pitäiskö nämä ymmärtää nyt niin, että ihmiset muuttaa jonnekin landelle ensin ja alkaa sitten vasta pohtimaan, että.mustä rahat? Eimitenkään järkevää todellakaan.

Minulla on sijoitusasuntoja joista hyvät tuotot. Pystyn ostamaan talon kaikilla mukavuuksilla.

Lisäksi olen huomannut että pienistä, sekarotuisista koirista on kova kysyntä: Omien koirieni avulla voisin vastata kysyntään.

Hmmm.... pieniä sekarotuisia koiria kasvattamaan keskelle ei-mitään...

Vierailija
11/11 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pentutehtailija passaa siihen porukkaan oikein hyvin!