Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten panostatte kotipukeutumiseen?

Vierailija
04.10.2017 |

Miten pukeudutte kotona vai onko teillä päällä toppi, collarit ja crocsit?

Kommentit (51)

21/51 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä kyllä panosta yhtään. Nyt on kiroileva siili toppi, joka on nii venähtänyt, että tissit tulevat ulos "sivuista", kissapitkätkalsarit ja pörrösukat. Tukka sekaisin. Panostan suhteellisen paljon ulkonäköön ja pukeutumiseen, kun menen ulos. Miehen kanssa asun ja ei sitä kiinnosta miten pukeudun. Kaikissa vaatteissa olen kuulemma seksikäs.

Vierailija
22/51 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat hippikamppeet kuin muuallakin. Puuvillaa, aina hame, yläosana toppi tai tunika, väljää ja liehuvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotona mukavat vaatteet päällä. Jos tulee vieraita niin sitten jtn siistimpää.

Suomeks: en juuri panosta, en näe syytä.

Mikset panosta? Eikö sinulle ole tärkeää, että päällä on puhtaat ja sopivat vaatteet?

Vierailija
24/51 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavia mekkoja yleensä, tai sitten löysiä housuja ja jotain paitaa.

Vierailija
25/51 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä1849 kirjoitti:

Miehen kanssa asun ja ei sitä kiinnosta miten pukeudun. Kaikissa vaatteissa olen kuulemma seksikäs.

Kuulostaa sangen tylsältä könsikkäältä.

Vierailija
26/51 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siistit kotivaatteet aina päällä. Nytkin harmaat velourpöksyt ja samanlainen huppari, tätä löytyy myös mustana tai punaisena :) Kesäkuumalla siisti puuvillamekko.

Vierailija
27/51 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitämällä puhtaita vaatteita. Tällä hetkellä villasukat ja fleese kylpytakki. Eilen oli valtava pörröhuppari ja pörröhousut sekä villasukat. Joskus on one piece jumpsuit ja joskus kivat pehmeät housut ja pusero ja huppari. Lämmintä, ehjää, mukavaa ja puhdasta.

Vierailija
28/51 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siististi ja asiallisesti mutta mukavasti. En halua kotonakaan näyttää miltään naispuoliselta Uuno Turhapurolta.

Vierailija
29/51 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys teille kaikille kotona rähjäisissä vaatteissa ja tukka likaisena hilluville:

Eikö teitä hävetä jos naapuri tai ohikulkija näkee teidät parvekkeella / pihalla / verhojen välistä sen näköisenä? Vai siistiydyttekö jotenkin ennen parvekkeelle / pihalle menemistä / verhojen avaamista?

- minulla ei ole edes verhoja. Ei hävetä mikään. Ei edes se, kun joskus menen keittämään kahvit siihen alasti kun en jaksa pukea

- voin mennä roskikselle tai varastoon miten vaan, samoin parvekkeelle

Vierailija
30/51 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siirrän arki- ja miksei juhla-asutkin kotivaatteiksi siinä vaiheessa, kun väri ja muoto on kulahtanut sen verran, etten enää kehtaa vaatetta kodin ulkopuolella pitää. Arkiasuja, joissa käyn vierailuilla, kahvilassa ym. taas en pidä kotona kuin silloin kun meillä on vieraita, koska toivon hyväkuntoisten vaatteiden säilyvän hyvinä ja nätteinä pitkään.

Kotivaatteita en osta erikseen, poislukien "miestä varten" ostamani vaatteet, kuten lyhyet mekot, joilla tykkään välillä ilahduttaa miestä, mutta joita en kenenkään muun nähden pitäisi, kun eivät sovi tyyliini.

Miksi miellytät miestä?

Vierailija
31/51 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys teille kaikille kotona rähjäisissä vaatteissa ja tukka likaisena hilluville:

Eikö teitä hävetä jos naapuri tai ohikulkija näkee teidät parvekkeella / pihalla / verhojen välistä sen näköisenä? Vai siistiydyttekö jotenkin ennen parvekkeelle / pihalle menemistä / verhojen avaamista?

Ei hävetä, miksi pitäisi? Menin joskus lauantai-aamuna hakemaan pyykkejä pesutuvan kuivaushuoneesta aamutakissa, siellä oli naapuri hakemassa omia pyykkejään myös aamutakkisillaan 😅

Jos tyyliin menen viemään roskia, laitan jotain säädyllistä päälle, mutta eipä tulisi mieleenkään murehtia mitä ajattelee joku joka näkee minut rönttävaatteissa verhon raosta.En myöskään erikseen pukeudu jos vaikka pitää avata ovi pitsakuskille.Varmaan stressaavaa jos joutuu olemaan koko ajan edustava koska joku saattaa ohimennen nähdä kotioloissa 😨

Vierailija
32/51 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotona mukavat vaatteet päällä. Jos tulee vieraita niin sitten jtn siistimpää.

Suomeks: en juuri panosta, en näe syytä.

Mikset panosta? Eikö sinulle ole tärkeää, että päällä on puhtaat ja sopivat vaatteet?

Ei täällä kukaan ole sanonut, että käyttäisi likaisia vaatteita, ainoastaan että kotona ei tarvitse edustaa, vaan käytetään mukavaksi kuluneita vaatteita, joita ei kehtaisi julkisesti pitää.

Vierailija
33/51 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteita, joita ei enää viitsi muualla pitää. Vanhoja, kulahteita ja reikiintyneitä. Haluan käyttää vaatteet loppuun.

Onneksi olen ollut peruskouluaikaankin luonnonkuitufani. Tai ne tekokuidut ovat rynnistäneet sen jälkeen.

Toki jos tulee vieraita, niin siistimpää päälle.

34/51 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä1849 kirjoitti:

Miehen kanssa asun ja ei sitä kiinnosta miten pukeudun. Kaikissa vaatteissa olen kuulemma seksikäs.

No ollaan vielä aika nuoria, että voi johtua siitäkin. Ei oo kyllä tylsä könsikäs :D Ihan normaali pariskunta ollaan, en mä sitten tiedä, että onko kovinkin epänormaalia pukeutua kotona epäsiististi. Toki puhtaita vaatteita pidän, nyt vaihoin suihkun jälkeen miehen ison tiikeri t-paidan, jota käytti teininä (ja ihan syystä olen takavarikoinut yöpaidaksi) Ei mun tarvitse koko ajan olla sheivaamassa, saa olla säärikarvoja ja kainalokarvoja ja mies pitää mua seksikkäänä. Toki välillä sheivaan, mutta talvella en jaksa huolehtia niin usein. 

Vierailija
35/51 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pelkillä alushousuilla tai jos on kylmempi niin alushousuilla ja topilla.

Vierailija
36/51 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miellytät miestä?

Ihmisellä on tavallisesti luontainen taipumus haluta tuottaa positiivisia tuntemuksia rakastamalleen ihmiselle.

Vierailija
37/51 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä monesti laitan nätit vaatteet ja meikit kotona. Aina ei jaksa.

38/51 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä1849 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä1849 kirjoitti:

No ollaan vielä aika nuoria, että voi johtua siitäkin. Ei oo kyllä tylsä könsikäs :D Ihan normaali pariskunta ollaan, en mä sitten tiedä, että onko kovinkin epänormaalia pukeutua kotona epäsiististi. Toki puhtaita vaatteita pidän, nyt vaihoin suihkun jälkeen miehen ison tiikeri t-paidan, jota käytti teininä (ja ihan syystä olen takavarikoinut yöpaidaksi) Ei mun tarvitse koko ajan olla sheivaamassa, saa olla säärikarvoja ja kainalokarvoja ja mies pitää mua seksikkäänä. Toki välillä sheivaan, mutta talvella en jaksa huolehtia niin usein. 

En mä tiedä tulu tuosta tylsästä könsikkäästä mieleen sellainen juntti suomalainen, joka istuu pieruverkkareissa tissuttelemassa kaljaa joka ilta ja sanoo naistansa emännäksi ja että "ei sun emäntä tarvii mua varten panostaa, teeppä voileipiä". Mun mies on vain ihan päinvastainen. Itsekin olen siistissä sisätyössä, mihin pukeudun suht hyvin. Kotona sitten vedän ihan ranttaliksi, epämukavat vaatteet vaihtuu het mukaviin vaatteisiin. En kestäisi, jos omassa kodissa ei saisi olla oma itsensä.

Vierailija
39/51 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pelkillä alushousuilla tai jos on kylmempi niin alushousuilla ja topilla.

Sama täällä, jos joku tulee kylään panostan sen verran että laitan housut jalkaan 😅 Silloinkin fleecehousut tai kollarit,en osaisi olla kotona esimerkiksi farkuissa kuten kavereillani on tapana.

Vierailija
40/51 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei edes ole mitään rikkinäisiä rönttävaatteita. Kotivaatteina on mukavia mekkoja, löysiä ja joustavia housuja ja oloasuja, mutta nekin on kaikki siistejä ja nättejä. Vaikka asun yksin, en halua pukeutua mihinkään riepuihin. En säilyttele kaapeissani sellaisia vaatteita, jotka omasta mielestäni ovat liian nuhruisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän