Kuinka usein käyt viikossa suihkussa/saunassa?
Itse en käy joka päivä. n. 3krt viikossa suihkussa ka 1krt saunassa.
Joka päivä tietenkin kainalot, kasvot ja intiimialueet.
Kommentit (33)
Edelliseen: Joka aamu suihkussa. Saunassa 1-3 kertaa viikossa. Kevyt työ minullakin enkä hikoile, mutta mielestäni on likainen olo, jos ei käy aamulla suihkussa :)
Käyn suihkussa joka päivä kun omasta mielestäni kainaloiden ja alapään erillispesut on vaivalloisia. Saman tien ottaa jo koko suihkun kun huljuttelee vettä kainaloihinsa lavuaarin päällä. Sauna pari kertaa viikossa.
Joka päivä suihkussa. Saunassa todella harvoin.
Joka aamu suihkussa ja iltaisin sauna+suihku. Joka päivä. Hiukset tosin pesen vaan iltaisin.
En käy saunassa koskaan vaikka meillä sellainen on, vihaan saunomista ja varastonahan tuo tila onkin.
Suihkussa 2-3 kertaa viikossa.
Suihkussa joka päivä. Saunassa ehkä kerran vuodessa. Meillä on kyllä sauna mutta en ole saunojatyyppiä ja en tykkää meidän sähkösaunasta. Puusaunassa kävisin vaikka monta kertaa viikossa.
Suihkussa yleensä 14 krt viikossa, saunassa n. 2-3 krt.
Eli aamuisin pesen hiukset, iltaisin huuhdon urheiluhiet pois.
Olen yllättynyt, että noin monet eivät käy edes joka päivä suihkussa. En siis tarkoita tuomita ketään, olen vain luullut että kaikki käyvät vähintään kerran päivässä, osalla on tapana aamuisin ja toisilla iltaisin.
Suihkussa vähintään kerran päivässä. Saunassa en käy koskaan.
Suihkussa vähintään kerran päivässä, riippuu treenaanko aamulla vai illalla. Joka ilta käyn vaik olis aamutreenit ollu koska haluan mennä puhtaana nukkumaan. Yleensä käyn nopsaa samalla myös saunassa lämmittelemässä koska meillä hetivalmis kiuas eikä vaadi erillistä lämmittämistä, sen kun avaa luukun.
Saunassa (ja siten myös suihkussa) poikkeuksetta joka päivä.
Käyn n. 4-6 kertaa suihkussa ja yhden kerran saunassa. Hiuksia en pese aina.
Minulla on verenkierto-ongelmia joten saatan liotella jalkoja useammankin kerran päivässä.
Joka aamu suihkussa. Saunassa 1-3 kertaa viikossa.