Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et kerro ensitreffeillä, että sinulla on lapsi?

Vierailija
04.10.2017 |

Treffasin miehen, jolla tiesin olevan lapsi (ennestään siis tuntematon, mutta sain tietää somen kautta, koska profiili oli melko avoin). Treffeillä mies näytti tatuointeja, joissa yhdessä luki "xx.xx.2014". Vieressä lapsen kasvot. Kysyin, että kuka se on. Sanoi, että tärkeä perheenjäsen, mutta ettei halua puhua sen enempää asiasta.
Ihan oikeasti, miten helvetissä luulette että tuollaisen asian salaaminen tuo mitään hyvää jatkoon?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/15 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska asia voi olla kipeä? Esim. Äiti mustamaalaa isää lapselle.

*

Oma lapseni kuoli pienenä ja minulla on muistotatuointi. Vastaavaan kysymykseen sanon vaan "liian henkilökohtaista". En todella ala avaamaan minulle arkoja asoita ensitreffeillä.

-M

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kerron ennen treffejä.

Vierailija
4/15 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*

Oma lapseni kuoli pienenä ja minulla on muistotatuointi. Vastaavaan kysymykseen sanon vaan "liian henkilökohtaista". En todella ala avaamaan minulle arkoja asoita ensitreffeillä.

-M

No, kysyin asiaa treffien jälkeen. Huoltajuuskiista, ja kaikki tietysti exän syytä.. Sen ei pitäisi olla mikään perustelu että asia ei ole kipeä, voisihan tuossa minunkin tilanteessa sanoa, että on se lapsi olemassa, mutta asia on monimutkainen eikä halua siitä puhua. 

ap

Vierailija
5/15 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*

-M

No, kysyin asiaa treffien jälkeen. Huoltajuuskiista, ja kaikki tietysti exän syytä.. Sen ei pitäisi olla mikään perustelu että asia ei ole kipeä, voisihan tuossa minunkin tilanteessa sanoa, että on se lapsi olemassa, mutta asia on monimutkainen eikä halua siitä puhua. 

ap

Tulipas varsinainen typo. Eli siis "Sen ei pitäisi olla mikään perustelu että asia on kipeä,"

Vierailija
6/15 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kuulu miehelle. Se on mun oma asia ja saan kertoa tai olla kertomatta jos niin päätän.

Vierailija
7/15 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se kuulu miehelle. Se on mun oma asia ja saan kertoa tai olla kertomatta jos niin päätän.

Jos luulet että sen lapsesi olemassaolon paljastuminen vasta myöhemmin on pikkujuttu toiselle osapuolelle tapailun jatkuessa, niin oot ihan helvetin väärässä. Mut tsemppiä hei!

ap

Vierailija
8/15 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Upea asenne!

Vierailija
9/15 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla tavalla kuin kuka tahansa joka laittaa -15kg kuvan nettiin, ja paikalle pölähtää turvonnut versio. Turha kuvitella että siihen toiseen rakastuu, jos kertoo itsestään puolitotuuksia. Sama juttu mukeloiden kanssa. Musta tulisi huono äitipuoli.

T. n27

Vierailija
10/15 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on usein turn-off heti, puolin ja toisin.

Totuus on yliarvostettua ja vanhanaikaista vuonna 2017

Vierailija
11/15 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*

-M

Tätähän tässä varmaan just haettiin... Jos lapsesi on kuollut, niin ei se ole sun jokapäiväisessä elämässä, paitsi muistoissa. 

Vierailija
12/15 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viime aikoina käynyt treffeillä ja yllättävän monet miehet näyttävät unohtaneen ikänsä. Ovat 5-10 vuotta vanhempia kuin profiilissa kertoivat.

Vierailija
13/15 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen viime aikoina käynyt treffeillä ja yllättävän monet miehet näyttävät unohtaneen ikänsä. Ovat 5-10 vuotta vanhempia kuin profiilissa kertoivat.

Paras oli mies joka laittoi kuvan itsestään 25v solttuna ja kertoi kotvan kuluttua olevansa hieman vanhempi... Juu, herra 47...

Vierailija
14/15 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kerron ennen treffejä.

Hyvä kun kerrot! Eräs mies kertoi minulle lapsestaan vasta ensimmäisillä treffeillä, vaikka Tinderissä olimme viikkokausien keskustelussa lapsiasiaa sivunneet keskustelemalla haluaisimmeko lapsia jne. Suuttui kun asiallisesti totesin tämän faktan muuttavan asioita niin etten ollut enää kiinnostunut tapaamaan parisuhdemielessä uudestaan. Uskomaton tapaus.

Vierailija
15/15 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras oli mies joka laittoi kuvan itsestään 25v solttuna ja kertoi kotvan kuluttua olevansa hieman vanhempi... Juu, herra 47...

Totaalinen ohis, mutta olisi mielenkiintoista tietää, miksi monet miehet eivät ymmärrä muuttuvansa iän myötä. Hiukset ohenevat, kädet muuttuvat vanhan miehen käsiksi, peppu katoaa ja useimmilla 45+ -miehillä housuntakamus pussittaa juuri tämän takia. Huono ravitsemus ja liikkumattomuus nopeuttaa tuhoja huomattavasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän