Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhenemisessa on yksi paskamainen piirre

Vierailija
04.10.2017 |

Kroppa rapistuu, mutta mieli ei.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on. Korvien välissä on ihan eri lukemat kuin henkkareissa.

Vierailija
2/20 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko ihan varmoja? Suurin osa tapaamistani +45 vuotiaista on todella urautuneita ajattelultaan ja asenteiltaan. Siinä ei parin Antti Tuiksun uusimman biisin tietäminen auta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöh, kyllä vanhenemisen paskin piirre on se, että joutuu asioimaan suomalaisessa terveydenhuollossa.

Vierailija
4/20 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mun mieli ja kroppa rapistuu kummatkin samaa tahtia.

Vierailija
5/20 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan nuorikin olla urautunut ehdottomin mielipitein. 

Vierailija
6/20 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko ihan varmoja? Suurin osa tapaamistani +45 vuotiaista on todella urautuneita ajattelultaan ja asenteiltaan. Siinä ei parin Antti Tuiksun uusimman biisin tietäminen auta.

Kysymys ei olekaan tiedosta, mikä on in milloinkin. Vaan siitä, että kroppa on vanha eikä pysty suoriutumaan siitä, mitä mieli haluaa.

Vierailija
7/20 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on ihan mukavaa. Olen aina ollut todella konservatiivinen, joten nyt se alkaa sopia paremmin myös kroppaan.

Vierailija
8/20 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisiko liikunta yhtään?

Vierailija
9/20 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pahinta on että terveys menee. Ja joutuu tappeleen kelan ja te-toimiston kanssa.

V*ttumaista haaskata viimeiset elinvuodet noiden kanssa pyristelyyn.

t. ex-nettoMaksaja

Vierailija
10/20 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kovemmalle se taitaa ottaa heille, jotka ovat eläneet terveenä. Vrt. ne vanhukset, jotka ovat järkyttyneet elämänsä ensimmäisestä antibioottikuurista 80-vuotiaana (näitäkin on!). Nuorena sairastuneena on jo varhain tottunut koko ruljanssiin, kontrolleihin, verikokeisiin, lääkäreihin, resepteihin ja siihen, että aina on jotakin kremppaa ja/tai rajoitteita, joten ikävuodet eivät tuo siihen mitään järisyttävää muutosta.

Vierailija
11/20 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttaisiko liikunta yhtään?

En nyt tarkoittanut sitä, mihin liikunta auttaa.

Esimerkkinä voisin sanoa discon (onko niitä enää) Enhän sinne mene juuri kropan iän takia, mutta mielen takia voisin.

Vierailija
12/20 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta taas tuntuu, että kroppa on paremmassa kunnossa kuin mieli. Käytän kohtuuttoman paljon aikaa edestakaisin tepasteluun, kun etsin tavaroita, jotka mulla oli juuri kädessä. 

Vierailija
13/20 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pahinta on että terveys menee. Ja joutuu tappeleen kelan ja te-toimiston kanssa.

t. ex-nettoMaksaja

Ai ihan nettomaksaja. No miten et ole onnistunut säästämään sen verran, että voisit nyt elää osinkotuloilla ja asioida yksityislääkäreillä? Minäkin olen osannut pienituloisena hoitaa raha-asiani paremmin kuin sinä.

Vierailija
14/20 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, kovemmalle se taitaa ottaa heille, jotka ovat eläneet terveenä. Vrt. ne vanhukset, jotka ovat järkyttyneet elämänsä ensimmäisestä antibioottikuurista 80-vuotiaana (näitäkin on!). Nuorena sairastuneena on jo varhain tottunut koko ruljanssiin, kontrolleihin, verikokeisiin, lääkäreihin, resepteihin ja siihen, että aina on jotakin kremppaa ja/tai rajoitteita, joten ikävuodet eivät tuo siihen mitään järisyttävää muutosta.

No mieluummin olen terve 80 vuotiaaksi ja järkytyn pahasti ekasta kuurista kun alan raihnaantua monella tavalla jo 30-40 vuotiaana. Onhan näitä nuoria ihmisiä, joilla tuntuu olevan jos mitä vaivaa:(

Vierailija
15/20 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullon ollut 2 burnouttia ennen kolmeakymppiä jotka kummatkin vaati parin vuoden sairasloman, jolloin sain vähän kuvaa millaista on olla raihnainen yksinäinen jota kukaan ei käy katsomassa. Paskaahan se on.

Vierailija
16/20 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhamaisuuden syntiin taipuvaisena ihmisenä ulkonäön muuttuminen on se, mikä vaivaa minua vanhenemisessa eniten. En vielä ole siinä iässä, että olisin alkanut havaita kummempia muutoksia ulkonäössäni, mutta yhtenä päivänä tajusin, että se on minullakin vääjämättä edessä, jos pysyn elossa.

Työstän suhtautumistani siihen. Vaikeaa se on, mutta uskon, että tulen kestämään muutoksen. Eihän se yleensä kertarysähdyksellä tapahdu, vaan vähittäin.

Vierailija
17/20 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi että paskamaisempi vaihtoehto olis toimiva kroppa ja täysin dementoitunut pää.

Vierailija
18/20 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpsis! Mitähän tällä edes tarkoitetaan? Se on vain surullista, jos viisikymppisen vartalossa asuu kypsymätön parikymppinen.

Vierailija
19/20 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsis! Mitähän tällä edes tarkoitetaan? Se on vain surullista, jos viisikymppisen vartalossa asuu kypsymätön parikymppinen.

Mitä sä itse tarkoitat?

Vierailija
20/20 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. ex-nettoMaksaja

Ai ihan nettomaksaja. No miten et ole onnistunut säästämään sen verran, että voisit nyt elää osinkotuloilla ja asioida yksityislääkäreillä? Minäkin olen osannut pienituloisena hoitaa raha-asiani paremmin kuin sinä.

Kuka sanoo etten eläisi pääomillani ja asioisi yksityislääkärillä.

Ja silti joutuu oikeuksistaan tappeleen noiden kanssa.

Mielestäni olen ne jo moneen kertaan maksanu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän