Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies suuttui, olinko kohtuuton?

Vierailija
04.10.2017 |

Miehellä oli ollut toinen suhde koko sen ajan kuin seurusteli minun kanssani (vuoden ajan). Sanoin hänelle että minusta tuntuu kuin hän olisi raiskannut minua koko yhdessäolon ajan. Hän suuttui aivan älyttömästi, sanoi ettei halua enää puhua minulle ja käyttäytyi aivan kuin olisin syyttänyt häntä jotenkin tosi epäreilusti ja olen aivan hirveä ihminen. Raivostui siis aivan täysillä, luonteelleen vastaisesti.

En siis syyttänyt häntä raiskaamisesta, vaan sanoin että minusta tuntuu tältä, koska jos olisin tiennyt tuosta en todellakaan olisi mennyt treffeille hänen kanssaan ja jos olisin tiennyt aiemmin olisin heti laittanut välit poikki. Eli siis harrastin hänen kanssaan seksiä vastoin tahtoani, en vain tiennyt sitä vielä silloin kun se tapahtui.

Yritin havainnollistaa asiaa siten, että kysyin eikö hänestä tuntuisi samalta jos minä olisin esim. valehdellut käyttäväni pillereitä ja tullut kuitenkin raskaaksi, tai jos olisin valehdellut olevani tauditon ja hän olisi saanut jonkun sukupuolitaudin. Kuulemma eri asia.

Sitäpaitsi en ymmärrä miksi hän edes loukkaantui, jos on valmis pettämään vuoden ajan niin luulisi että sellaiselle ihmiselle raiskauskin on pikkujuttu.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ollut kohtuuton. Onneksi toinen suhde tuli ilmi. Ihme paskahousu jätkä.

Vierailija
2/33 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen väliä sillä tuossa tapauksessa on oletko kohtuuton vai et? Vai vieläkö yrität luimistella miehen edessä toisenkin vuoden? En ymmärrä en...

Vierailija
4/33 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärtänyt. Joko sinä harrastit seksiä vastoin tahtoasi, jolloin se oli raiskaus, tai sitten olit joka kerta mukana seksissä ihan omasta halustasi, jolloin mies ei raiskannut sinua sen paremmin kirjallisesti kuin kuvainnollisesti. Todella typerä vertaus.

Vierailija
5/33 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärtänyt. Joko sinä harrastit seksiä vastoin tahtoasi, jolloin se oli raiskaus, tai sitten olit joka kerta mukana seksissä ihan omasta halustasi, jolloin mies ei raiskannut sinua sen paremmin kirjallisesti kuin kuvainnollisesti. Todella typerä vertaus.

Minä kyllä ymmärsin. Ap ei olisi harrastanut seksiä eikä seurustellut jos olisi tiennyt petturisian suhteesta.

Vierailija
6/33 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitus poliisille, sut on joukkoraiskkattu.

Vierailija
7/33 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä toi helmi ja niinhän sä taidat tehdäkin. En minäkään pettämistä raiskaukseen vertais, mutta kyllä mä koroillani kääntyisin, jos tollainen asia selviäis.

Vierailija
8/33 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin veeti/veera, vähän yritystä nyt

Vierailija
9/33 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä ymmärsin. Ap ei olisi harrastanut seksiä eikä seurustellut jos olisi tiennyt petturisian suhteesta.

Ei se siitä silti raiskaamista tee. Edelleen: todella typerä vertaus.

Vierailija
10/33 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen väliä sillä tuossa tapauksessa on oletko kohtuuton vai et? Vai vieläkö yrität luimistella miehen edessä toisenkin vuoden? En ymmärrä en...

En tietenkään aio jäädä suhteeseen, mutta vuoden aikana suhde ehti syventyä sen verran että kummatkin tuntuu tarvitsevan jonkinlaista jälkipuimista asiaan.

Vierailija
11/33 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raiskaus on kysymyksessä silloin kun on käytetty väkivaltaa tai sen uhka on ollut olemassa.

Tässä miestä voisi syyttää paremminkin seksuaalisesta hyväksikäytöstä.

Se mitä sinä tunnet, ei kuitenkaan ole väärin. Miehen loukkaantuninen on typerää. Jätä se vaan saman tien..

Vierailija
12/33 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mielikuvitus mies voi raiskata, selitäppä vähän Ap!

Vierailija
13/33 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidä toi helmi ja niinhän sä taidat tehdäkin. En minäkään pettämistä raiskaukseen vertais, mutta kyllä mä koroillani kääntyisin, jos tollainen asia selviäis.

En aio jäädä suhteeseen, lähinnä sen takia kysyin kun ihmettelin minkä takia se raivostui niin kovasti.

Vierailija
14/33 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kertoo ehkä enemmänkin sinun puolta asiasta. Olet harrastanut vastentahtoisesti seksiä, mikä on periaatteessa toisen panopuuna olemista jos alkaa ajattelemaan. Ja sait tietää että mies on säätänyt omillaan. Siksi sinulla on entistä hyväksikäytetympi olo. 

Vierailija
15/33 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olet ihan helvetin kohtuuton. Joku järki tähän touhuun nyt.

Vierailija
16/33 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se siitä silti raiskaamista tee. Edelleen: todella typerä vertaus.

Kuka niin on sanonut? Siltä se nyt asian selvittyä apsta TUNTUU. Opettele lukemaan.

Vierailija
17/33 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo kertoo ehkä enemmänkin sinun puolta asiasta. Olet harrastanut vastentahtoisesti seksiä, mikä on periaatteessa toisen panopuuna olemista jos alkaa ajattelemaan. Ja sait tietää että mies on säätänyt omillaan. Siksi sinulla on entistä hyväksikäytetympi olo. 

En harrastanut seksiä vastentahtoisesti suhteen aikana, mutta tein selväksi että seksi kuuluu parisuhteeseen. Ja sovimme jo alkuvaiheessa että kumpikaan ei tapaile muita.

Vierailija
18/33 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sai suuttumisellaan huomion pois omasta teostaan. Siitähän tässä on kyse. Nyt vatvotaan sitä, miltä hänestä tuntuu sinun sanomiset eikä sitä, mitä hän on teollaan aiheuttanut teidän parisuhteeseen. Toivottavasti älyät olla jatkamatta suhdetta hänen kanssaan.

Vierailija
19/33 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea raiskaus on vakava asia. Todella typerää ja halventavaa syyttää toista aiheettomasti raiskaajaksi. Ei halvenna pelkästään kyseistä miestä vaan samalla myös vähettelee oikeasti raiskatuksi tulleiden kärsimystä.

Mies voi olla valehtelija ja kaikin puolin läpimätä tyyppi, mutta pitää silti pysyä tosiasioissa.

Vierailija
20/33 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.Eli siis harrastin hänen kanssaan seksiä vastoin tahtoani, en vain tiennyt sitä vielä silloin kun se tapahtui.

Ap. on hyvä esimerkki naisesta, joka on liudentanyt sanan raiskaus merkitsemättömyyteen saakka. Ei hän tiedä mitä on väkisinmakaaminen.

Ap:n kaltaiset ovat niitä, jotka aikaansaavat aiheettomia raiskaussyytteitä ja heidän syytään on että oikeasti raiskattuja naisia ei oteta tosissaan silloin kun pitäisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan