Millainen nainen on unelmiesi nainen? Miesten vuoro kertoa.
Kommentit (318)
12121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti mies, joka toivoi naisensa olevan esteetikko ja pitävän "kauniista asioista", ymmärtää sitten, että se merkitsee myös sitä, että ne sukat ja kalsarit ei jää sinne lattialle ja mies joutuu ripustelemaan kevät- ja syksyverhoja ja kommentoimaan tuikkukippoja. Nainen myös haluaa varmasti, että mies miellyttää silmää, niin miehen vaatetuskin saattaa mennä uusiksi. Onhan esteetikolle kivuliasta, jos ympärillä on asioita, jotka sotii hänen esteettistä silmäänsä vastaan.
Suo siellä, vetelä täällä.
Sama muuten tuon ulkonäöstä huolehtimisen kanssa, jos sitä naiselta edellyttää, kannattaa jo valmiiksi ymmärtää, että se tulee viemään aikaa ja rahaa. Kampaamot, urheilu, ripset, kynnet, ihonhoito, ruokavaliot, karvojenpoisto, meikit, vaatteiden uusiminen monta kertaa vuodessa, kasoittain erilaisia kenkiä.. jne. Turha sitten väännellä käsiään, kun pitäisi juhliin lähteä ja rouvalla kestää.
Paitsi että tulkitset väärin mitä "ulkonäöstä huolehtimisella" tarkoitetaan. Naisena haluat sen tarkoittavan vaateostoksia, kalliita meikkejä, kylpylähoitoja, irtoripsiä, hiustenpidennyksiä, jne.
Ei.
Naisen ulkonäkö on 90% lenkkeilyä, salia, terveellistä perusruokaa, ja ulkonäköä heikentävien asioiden (siideri, suklaa, liiallinen auringonotto, jne) välttämistä.
Meikeillä, vaatteilla, jne yritetään pelastaa tilannetta joka on aiheutettu huonoilla elämäntavoilla.
Miehenä voin olla samaa mieltä täysin tästä kirjoituksesta, ja tiedän että näin ajattelee muutenkin suurin osa meistä. Jotenkin oli odotettavissa että samantien tähän vastattiin haukkumalla ja vähättelemällä. Ja myös olettamuksilla että mies tietysti on itse jonkinlainen Uuno Turhapuro -kopio.
Onneksi kaikki naiset eivät ole samanlaisia. Mukaanlukien oma vaimo.
Vierailija kirjoitti:
Mukava, fiksu, kiltti, ystävällinen, hyväsydäminen, huumorintajuinen, luotettava, naisellinen, hygieninen ja siististi pukeutuva, seksistä nauttiva, vaaleat paksut ja kiharat hiukset, lyhyehkö, timmivartalo, keskikokoiset/pienet tissit, kiva pylly, päivettynyt iho, siro, luonnollinen eikä meikkaa mutta silti huolehtii itsestään ja kauneudestaan, söpö, taitaa ruoanlaiton, ottaa suihin, ajaa kainalo ja säärikarvat.
Hyvä listaus. Nyt joku voi tulla haukkumaan että "ai haluat jonkun tyhmän blondin, hah hah haa. Olet läskimaha kaljankittaaja". Näin se täällä tuntuu menevän.
Vierailija kirjoitti:
12121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti mies, joka toivoi naisensa olevan esteetikko ja pitävän "kauniista asioista", ymmärtää sitten, että se merkitsee myös sitä, että ne sukat ja kalsarit ei jää sinne lattialle ja mies joutuu ripustelemaan kevät- ja syksyverhoja ja kommentoimaan tuikkukippoja. Nainen myös haluaa varmasti, että mies miellyttää silmää, niin miehen vaatetuskin saattaa mennä uusiksi. Onhan esteetikolle kivuliasta, jos ympärillä on asioita, jotka sotii hänen esteettistä silmäänsä vastaan.
Suo siellä, vetelä täällä.
Sama muuten tuon ulkonäöstä huolehtimisen kanssa, jos sitä naiselta edellyttää, kannattaa jo valmiiksi ymmärtää, että se tulee viemään aikaa ja rahaa. Kampaamot, urheilu, ripset, kynnet, ihonhoito, ruokavaliot, karvojenpoisto, meikit, vaatteiden uusiminen monta kertaa vuodessa, kasoittain erilaisia kenkiä.. jne. Turha sitten väännellä käsiään, kun pitäisi juhliin lähteä ja rouvalla kestää.
Paitsi että tulkitset väärin mitä "ulkonäöstä huolehtimisella" tarkoitetaan. Naisena haluat sen tarkoittavan vaateostoksia, kalliita meikkejä, kylpylähoitoja, irtoripsiä, hiustenpidennyksiä, jne.
Ei.
Naisen ulkonäkö on 90% lenkkeilyä, salia, terveellistä perusruokaa, ja ulkonäköä heikentävien asioiden (siideri, suklaa, liiallinen auringonotto, jne) välttämistä.
Meikeillä, vaatteilla, jne yritetään pelastaa tilannetta joka on aiheutettu huonoilla elämäntavoilla.Joo, me kaikki naiset näytettäisiin kauniilta kun vain elettäisiin oikein. Itseltänikin häviäisi pitkä leuka, ja silmät suurenisivat ja muuttuisivat symmetrisiksi. Hiukset kasvaisivat pitkiksi ja paksuiksi, värikin varmaan muuttuisi luonnostaan kauniiksi. Kynnet alkaisivat kasvaa ja karvat taas lakkaisivat kasvamasta vääriin paikkoihin. Ihosta tulisi hehkeä ja hormonaalinen akne häviäisi, samoin vanhat aknearvet.
Veikkaan, että olet mies, jolle riittäisi, että nainen olisi naapurintyttömäisellä tavalla kaunis tai "suht nätti" :-DDD
(En halua kommentillani kieltää sinua tai ketään muutakaan unelmoimasta tai edes etsimästä juuri sellaista naista kuin haluat/te, älä käsitä väärin. Halusin vain kommentoida siksi, että sinulla ei oikeasti tunnu olevan pienintäkään hajua siitä, kuinka paljon enemmän kauneus vaatii kuin vain terveitä elämäntapoja.)
Miksi vihaat itseäsi noin paljon? Kauneus on katsojan silmässä ja sinä olet päättänyt nähdä vain katkerana rumuutta.
Sellainen jolla on elämänarvot kunnossa , eikä hypi sängystä sänkyyn.
Kunnioittaa itseään.
Ei käytä alkoholia tai muita päihteitä.
Tasapainoinen henkisesti.
Hiusten värillä ei väliä.
Ystävällinen.
Ei huuda tai alista miestä kynnysmatoksi.
Tykkää tehdä ruokaa ja siivota.
Hauska palsta. Aina kun pyydetään miehiä sanomaan mielipide jostain, tullaan heti toteamaan että itseasiassa mies ajattelee asian ihan väärin. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme että olen sinkku, enkä ole koskaan ollut vakavassa suhteessa yhdenkään miehen kanssa, ja olen sentään jo 24-vuotias. Miehet, riippumatta omasta tasostaan, haluavat vain kauniita ja hyväkroppaisia naisia. Tällainen kasvoistaan ruma, ja vartaloltaan roteva nainen on miehille yökötys. Minulla on noiden fyysisten ihannepiirteiden vastaiset attribuutit. Kropassani on valtavan paljon raskausarpia, selluliittia ja minulla on roikkuvat rinnat. En koskaan kelpaisi yhdellekään miehelle, voin jo kuvitella kuinka mies nyrpistelisi minulle jos meidän täytyisi olla intiimisti ja hän näkisi vartaloni. Tällaisesta tilanteesta ei seuraisi mitään muuta kuin armotonta nöyryytystä ja pahaa mieltä. Pelottaa jo ajatuskin suhteesta miehen kanssa. Harmi että vain ulkonäköni takia jään ilman rakastavaa suhdetta. Miesten ykköskriteerit naisille ovat puhtaasti ulkonäköön liittyvät, luonteella, älyllä ja huumorintajulla ei tunnu olevan heille sen kummempaa painoarvoa.
Samat ajatukset täälläkin :( Olen todella epäviehättävä fyysisesti. Kun luen näitä viestejä tulee ihan kyynel silmäkulmaan. Jos miehille kelpaa vain täydellisen virheetön ja kaunis nainen, niin miten edes vähänkään tavallisempi, saatika ruma nainen löytäisi yhtään ketään? Tuskin kaikki näistä mieskommentoijista täällä on itse mitään namupaloja, mutta siitäkin huolimatta heillä on todella korkeat kriteerit naisen ulkonäön suhteen. Mutta sinähän jo totesitkin, ettei heille luonne merkkaa yhtään mitään ja tottahan se on. Ihan sama millainen itsekäs kusipää ja hankala diiva nainen on, kunhan on miellyttävää katseltavaa.
Miksi tulee kyynel silmäkulmaan? Et kai oikeasti edes haluaisi saada itsellesi pinnallista miestä?
Meillä naisilla on haaveita parisuhdetta koskien. Läheisyyttä, kosketusta, jakamista, yhdessä tulevaisuuden suunnittelua, matkustelua, toisen tukemista ja kannustamista. Kuulostaa kauniilta, ja sitä se olisikin, jos sellaisia miehiä olisi, jotka olisivat hyviä. Mutta valitettavasti kokemus on osoittanut, että samassa miehessä ei koskaan ole kaikkia niitä ominaisuuksia, joita tarvittaisiin. Että sama mies olisi puhdas, ystävällinen, empaattinen, hyvä sängyssä, nauttisi muutenkin läheisyydestä, olisi vieläpä uskollinen, tukisi naistaan ja huolehtisi tästä, kävisi töissä jne. Sellaisia miehiä ei kertakaikkiaan ole.
Nyt joku ilmestyy paikalle kertomaan omasta miehestään, joka on just täydellinen, mutta se ei ole totta. Kyseinen nainen vain vielä uskoo mieheensä eikä näe tätä realistisesti.
Mitä yritän sanoa on se, että nainen on onnellisempi ilman miestä. Kunhan naisella on hyviä ystäviä ja ihmisiä tai lemmikkejä, joita voi halata ja hoivata, joiden kanssa voi jakaa arjen asioita ja juhlahetkiä, matkustella, keskustella syvällisesti jne. Miehen voi siihen sivuun kuriositeetiksi ottaa, tuo se vähän lisäarvoa, mutta tuotokseen nähden joutuu panostamaan suhteettomasti. Eli mies on vaivalloinen, miehen kanssa on rasittavaa koska mies on itsekäs eikä tajua vaikka väännät rautalangasta...eiei. Parisuhdetoiveet kannattaa haudata ja miesten kanssa voi olla 1) kaverisuhteissa tai 2) seksisuhteissa tai 3) ei missään tekemisissä.
Et siis menetä mitään vaikka olisit susiruma etkä kelpaisi miehille. Päinvastoin, olet säästynyt paljolta tuskalta ja rasituksesta. Usko pois.
Se että joku/jotkut miehet on pettänyt sinun odotuksesi ei tarkoita sitä että jokainen mies on samanlainen. Sen enempää kun se yksi huono nainen ei edusta teitä kaikkia naisia.
Asenteesi myöskin saattaa vaikuttaa kykyysi löytää ns. hyvä mies tai mahdollisesti vaikuttanut aikasemmissa suhteissasi miesten käytökseen.
Et ymmärtänyt lukemaasi. Mikä ihmeen kyky löytää ns. hyvä mies? Minä en halua löytää sen paremmin hyvää kuin pahaakan miestä. En etsi miestä lainkaan. Niitä on maailma pullollaan, eivät ne ole hukassa, vaan niitä on kaikkialla.
En väittänyt missään kohtaa (enkä edes ajatellut), että jokainen mies on samanlainen. Totesin vain, että yhdestä miehestä ei koskaan löydy kaikkea, mitä tarvitaan. Ja että miehet ovat vaativia ja vaivalloisia.
En ymmärrä tuota ajattelua, että parisuhde olisi jokin tavoite. Ei se ole sitä kaikillle. Minä olen todennut olevani onnellisempi ilman miestä.
Vierailija kirjoitti:
Ero on suuri näiden kahden ketjun välillä. Siis tuon, jossa kysellään naisilta unelmien miestä. Miehillä on aika alistavia ja ulkonäkökeskeistä kriteerejä. Naisen täytyy olla hiljaa ja omistaa iso perse ja isot tissit niin silloin on hyvä. Ei voi kuin sääliä tälläisiä miehiä. Ei ihme, että parit eroaa, kun ainoat tärkeät asiat miehille on nuo edellä mainitut. Ei näytä olevan merkitystä sillä, että olisi yhteisiä harrastuksia/yhteistä tekemistä. Ei sillä, että toinen olisi mukava ja kiltti luonteeltaan, puhumattakaan siitä, että toisen kanssa olisi hyvä olla. Jutella ja ,että oltasiin samalla aaltopituudella. Ei miehille riittää isot tissit, joita voi imeskellä, niin kuin iso vauva ja iso perse mitä puristella.
Joku tuolla aiemmin kuvaili hoikkaa, söpöä, pientä ja blondia ihannenaistaan. Jokaisella on oma makunsa, siksi kehuskelematta totean olevani 26v, 164/48kg, vaaleahiuksinen ja sinisilmäinen, naamasta mielestäni ihan "perusnätti". Tosin persettä minulla ei hoikkuudesta johtuen juurikaan ole, ja tissitkin ovat pienehköt. Olen tapaillut monia miehiä. En halua olla miehelle mikään aivoton koriste tai "trophy wife" - olen korkeakoulututkinnon suorittanut, pidän keskustelemisesta ja tykkään pohtia asioita syvällisestikin. Havainto minkä olen naisten ulkonäköä eniten arvostavista miehistä tehnyt, on että he ovat subjektiivisestikin (ylläripylläri) hyvin ulkonäkökeskeisiä. Heille itselleenkin on tärkeää näyttää hyvältä. Mutta korvien välissä suhisee tuuli. Vaikka he jaksoivat palvoa ulkonäköäni, he olivat näitä kovimpia pettäjiä ja selittivät touhunsa jollain vammaisella seksiaddiktio-löpinällä. Mielessä ovat vain tissit ja perse, ja panemassa pitäisi olla jatkuvasti. Heillä on myös paljon nais"kavereita", joita tietysti kavereiksi väittävät. Heidän elämänsä pyörii pinnallisuuden ja alkukantaisten himojen ympärillä. Ei enää ikinä ulkonäönpalvojia.
Ps. Komean, vähemmän ulkonäkökeskeisen miehen voi silti löytää, kuten minäkin löysin. Tämä mies ei suhtaudu ulkonäkööni jumaloinnin tasolla, muttei myöskään selittele "olen niin seksuaalinen, en pettänyt mut tarvitsen paljon seksiä"-paskaa. Joskus kehuu söpöksi tai toteaa että hiukset on kivasti. Riittää mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme että olen sinkku, enkä ole koskaan ollut vakavassa suhteessa yhdenkään miehen kanssa, ja olen sentään jo 24-vuotias. Miehet, riippumatta omasta tasostaan, haluavat vain kauniita ja hyväkroppaisia naisia. Tällainen kasvoistaan ruma, ja vartaloltaan roteva nainen on miehille yökötys. Minulla on noiden fyysisten ihannepiirteiden vastaiset attribuutit. Kropassani on valtavan paljon raskausarpia, selluliittia ja minulla on roikkuvat rinnat. En koskaan kelpaisi yhdellekään miehelle, voin jo kuvitella kuinka mies nyrpistelisi minulle jos meidän täytyisi olla intiimisti ja hän näkisi vartaloni. Tällaisesta tilanteesta ei seuraisi mitään muuta kuin armotonta nöyryytystä ja pahaa mieltä. Pelottaa jo ajatuskin suhteesta miehen kanssa. Harmi että vain ulkonäköni takia jään ilman rakastavaa suhdetta. Miesten ykköskriteerit naisille ovat puhtaasti ulkonäköön liittyvät, luonteella, älyllä ja huumorintajulla ei tunnu olevan heille sen kummempaa painoarvoa.
Samat ajatukset täälläkin :( Olen todella epäviehättävä fyysisesti. Kun luen näitä viestejä tulee ihan kyynel silmäkulmaan. Jos miehille kelpaa vain täydellisen virheetön ja kaunis nainen, niin miten edes vähänkään tavallisempi, saatika ruma nainen löytäisi yhtään ketään? Tuskin kaikki näistä mieskommentoijista täällä on itse mitään namupaloja, mutta siitäkin huolimatta heillä on todella korkeat kriteerit naisen ulkonäön suhteen. Mutta sinähän jo totesitkin, ettei heille luonne merkkaa yhtään mitään ja tottahan se on. Ihan sama millainen itsekäs kusipää ja hankala diiva nainen on, kunhan on miellyttävää katseltavaa.
Miksi tulee kyynel silmäkulmaan? Et kai oikeasti edes haluaisi saada itsellesi pinnallista miestä?
Meillä naisilla on haaveita parisuhdetta koskien. Läheisyyttä, kosketusta, jakamista, yhdessä tulevaisuuden suunnittelua, matkustelua, toisen tukemista ja kannustamista. Kuulostaa kauniilta, ja sitä se olisikin, jos sellaisia miehiä olisi, jotka olisivat hyviä. Mutta valitettavasti kokemus on osoittanut, että samassa miehessä ei koskaan ole kaikkia niitä ominaisuuksia, joita tarvittaisiin. Että sama mies olisi puhdas, ystävällinen, empaattinen, hyvä sängyssä, nauttisi muutenkin läheisyydestä, olisi vieläpä uskollinen, tukisi naistaan ja huolehtisi tästä, kävisi töissä jne. Sellaisia miehiä ei kertakaikkiaan ole.
Nyt joku ilmestyy paikalle kertomaan omasta miehestään, joka on just täydellinen, mutta se ei ole totta. Kyseinen nainen vain vielä uskoo mieheensä eikä näe tätä realistisesti.
Mitä yritän sanoa on se, että nainen on onnellisempi ilman miestä. Kunhan naisella on hyviä ystäviä ja ihmisiä tai lemmikkejä, joita voi halata ja hoivata, joiden kanssa voi jakaa arjen asioita ja juhlahetkiä, matkustella, keskustella syvällisesti jne. Miehen voi siihen sivuun kuriositeetiksi ottaa, tuo se vähän lisäarvoa, mutta tuotokseen nähden joutuu panostamaan suhteettomasti. Eli mies on vaivalloinen, miehen kanssa on rasittavaa koska mies on itsekäs eikä tajua vaikka väännät rautalangasta...eiei. Parisuhdetoiveet kannattaa haudata ja miesten kanssa voi olla 1) kaverisuhteissa tai 2) seksisuhteissa tai 3) ei missään tekemisissä.
Et siis menetä mitään vaikka olisit susiruma etkä kelpaisi miehille. Päinvastoin, olet säästynyt paljolta tuskalta ja rasituksesta. Usko pois.
Sanot että pitäisi etsiä ei-pinnallisia miehiä, mutta jokainen mies jonka olen kohdannut, on torjunut minut kylmästi ulkonäön perusteella, riippumatta heidän omasta ulkonäöstään. Enkä tietoisesti hakeudu ihmisten seuraan, jotka ovat ihan poikkeuksellisen ulkonäkökeskeisiä mutta tuntuu siltä, että ihmiset ovat luonnostaan sellaisia ettei epäviehättävien ihmisten seura heitä kiinnosta.
No en todellakaan sanonut! Ei pidä etsiä minkäänlaista miestä.
Miksi ihmiset lukevat aivan omiaan? Jatkuvasti saa olla oikomassa massa-ajatteluun pohjaavia tulkintoja.
Ei minun suustani eikä näppikseltä tule lähtemään kehotuksia etsiä miestä! Ne eivät ole hukassa (valitettavasti)!
Niin joo, ja nämä vartalonpalvoja-exäni ovat edelleenkin sinkkuja. Jostain kumman syystä.
T. 238
Vierailija kirjoitti:
Suhteellisen sivistynyt vasemmistolainen humanisti (voi olla kyllä luonnontieteilijäkin). Pituus vaikka jotain 160-175cm, normaalipainoinen. Harrastuksina esim. pleikkarilla pelaaminen, palapelit, vaikka joku urheilullinenkin esim. lavatanssi.
Omaa puolisoa ei ole koskaan ollut.
Vasemmistolainen ei voi olla kuin korkeintaan "suhteellisen sivistynyt" ja oikea humanismi niistä on kaukana. Hemmoteltuja huonoa omaatuntoa potevia kettutyttöjä ja hyysäreitä,jotka viime kädessä haluavat huomiota jaloudestaan.
rivoriitta123 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole ihan yhtä itsekästä vaatia, että mies mukautuu sinun pehmopupumaailmaasi? Missä kohtaa tuossa on edes tilaa miehelle? Mitä annettavaa sinulla on miehelle? Miksi suhtaudut miehiin stereotypisesti, niputtaen kaikki miehet samaan kastiin. Millainen mies sinulle sitten kelpaisi, täydellinenkö? Miksi kuvittelet voivasi antaa minulle naisena vinkkejä? Luuletko, että olen samanlainen kuin sinä vain koska meillä on sama sukupuoli? Tajuatko miten ylimieliseltä ja itsekkäältä kuulostat ja että se saattaa olla syy joka karkottaa vähänkään fiksummat miehet luotasi.
Tykkään itse kilteistä ja herkistä miehistä, koska he ovat vastakohtani. Kiltti voi kuitenkin olla myös emotionaalisesti luja, vahva ja itsenäinen. Mistä en syty ovat passiivis-aggressiiviset muita syyllistävät marttyyrimiehet. He eivät oikein herätä niitä halujakaan joiden varaan rakentaa mitään seksielämääkään. Sellaisten seura on todella ahdistavaakin.
Se, että toivoo toisella olevan tietyt ominaisuudet, ei ole minun maailmaani mukautumaan vaatimista. Ne ominaisuudet pitäisi olla miehessä jo valmiiksi, mutta sellaista miestä ei ole, jolla ne olisi.
Minun tehtäväni ei ole artikuloida, mitä annettavaa minulla olisi miehelle, sillä en ole antamassa kenellekään miehelle yhtään mitään.
En tiedä, oletko se sama, jolle kirjoitin. Jos et, niin en ole sinulle mitään vinkkiä antanut. Jos olet, niin se vinkki lyhykäisyydessään oli se, että ei pidä olla surullinen eikä kyynelehtiä kun ei ole miestä riesana, sillä miehetön nainen säästyy paljolta.
Jokainen itselleen rehellinen mieskin tuon ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen jolla on elämänarvot kunnossa , eikä hypi sängystä sänkyyn.
Kunnioittaa itseään.
Ei käytä alkoholia tai muita päihteitä.
Tasapainoinen henkisesti.
Hiusten värillä ei väliä.
Ystävällinen.
Ei huuda tai alista miestä kynnysmatoksi.
Tykkää tehdä ruokaa ja siivota.
Voi pahus, tuohon viimeiseen sanaan se sitten kosahti. Inhoan siivoamista ja olen hyvä sietämään sotkua. Eikö sitä voisi korvata sillä, että tykkään leipomisesta?
N.165-175cm pitkä, pitkät sääret, pieni muodokas takapuoli, terhakat b-kupin rinnat, slimmi vartalo noin muuten, eli painoa 50-65kg. Nätit kasvot. Pitkähköt hiukset. Älykäs. Omillaan toimeentuleva, itsenäinen, ei takertuva, eikä mustasukkainen, pitää seksistä, osaa laittaa hyvää ruokaa, kunnioittaa suomalaisia arvoja, perussuomalainen asenne ja poliittinen näkemys (ei äärifanaatikko).
Vierailija kirjoitti:
rivoriitta123 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole ihan yhtä itsekästä vaatia, että mies mukautuu sinun pehmopupumaailmaasi? Missä kohtaa tuossa on edes tilaa miehelle? Mitä annettavaa sinulla on miehelle? Miksi suhtaudut miehiin stereotypisesti, niputtaen kaikki miehet samaan kastiin. Millainen mies sinulle sitten kelpaisi, täydellinenkö? Miksi kuvittelet voivasi antaa minulle naisena vinkkejä? Luuletko, että olen samanlainen kuin sinä vain koska meillä on sama sukupuoli? Tajuatko miten ylimieliseltä ja itsekkäältä kuulostat ja että se saattaa olla syy joka karkottaa vähänkään fiksummat miehet luotasi.
Tykkään itse kilteistä ja herkistä miehistä, koska he ovat vastakohtani. Kiltti voi kuitenkin olla myös emotionaalisesti luja, vahva ja itsenäinen. Mistä en syty ovat passiivis-aggressiiviset muita syyllistävät marttyyrimiehet. He eivät oikein herätä niitä halujakaan joiden varaan rakentaa mitään seksielämääkään. Sellaisten seura on todella ahdistavaakin.
Se, että toivoo toisella olevan tietyt ominaisuudet, ei ole minun maailmaani mukautumaan vaatimista. Ne ominaisuudet pitäisi olla miehessä jo valmiiksi, mutta sellaista miestä ei ole, jolla ne olisi.
Minun tehtäväni ei ole artikuloida, mitä annettavaa minulla olisi miehelle, sillä en ole antamassa kenellekään miehelle yhtään mitään.
En tiedä, oletko se sama, jolle kirjoitin. Jos et, niin en ole sinulle mitään vinkkiä antanut. Jos olet, niin se vinkki lyhykäisyydessään oli se, että ei pidä olla surullinen eikä kyynelehtiä kun ei ole miestä riesana, sillä miehetön nainen säästyy paljolta.
Jokainen itselleen rehellinen mieskin tuon ymmärtää.
Puhumattakaan akattomasta miehestä kun ei ole naista ja penskoja vaivoina, jokainen älyllisesti rehellinen mies tajuaa tämän. Panna saa ja voi, pitääkin, mutta ei paneutua.
Vierailija kirjoitti:
Nainen joka on silmissäni kaikkein kaunein. Nainen joka pitää huolta itsestään liikkumalla ja syömällä oikein. Nainen joka ei syty pelkästään reality-ohjelmista ja ei ylipäätään priorisoi tv-katselua, kännykän näpläystä tai surffailua netissä. Naisellinen, mutta ei kanamainen. Kertoo mielipiteensä ja on valmis kuulemaan myös omani. On avoin keskustelemaan ja sopimaan asioista yhdessä. Sanoo napakasti jos käyn leijumaan tai on eri mieltä. Pukeutuu klassisesti, käy kampaajalla, hoitaa intiimialueensa, hoitaa kyntensä ilman glitter-keinokynsi-virityksiä. Kaipaa läheisyyttä ja kaipaa kosketustani. Seksissä löydämme toisemme. Naisella mielellään hyvä koulutus ja työ, mutta ei raahaa töitään jatkuvasti mukanaan kotiin. Kunnioittaa minua, kuten minä häntä kunnioitan. On kiinnostunut ulkoilusta luonnossa ja liikunnasta ylipäätään kanssani. Pitää vaihtelusta elämässä. Heikkoina hetkinäni voin tukeutua häneen, kuten hän minuun. On esteettinen ja kaipaa kauniita asioita ympärilleen. On kiinnostunut kulttuurista. Naisella saa olla omat juttunsa, jottei koko ajan roiku minussa. Antaa minun olla oma itseni ja rakastaa minua juuri sen tähden. Tälläinen olisi minun unelma naiseni.
Dorka skemma.
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin sen täytyy olla mykkä.
Sillä täytyy olla rehevä ja erittäin muodokas vartalo, mutta ei missään tapauksessa läski.
Iso muodokas perse, sellainen niinkuin hyvämuotoisilla neekeritytöillä on.
Isot tissit.
Luonnollisesti täysin vaaleaverikkö.
Sen täytyy olla kuuliainen ja kykenevä palvelemaan miehiä aina käskettäessä.Ei siinä sen kummempaa.
Taidat puhuapumpattavasta Barbarasta?
Nuori (miel max 23 v) ja kokematon mutta kuitenkin avoin uudelle eli rohkea ja kokeilunhaluinen sängyssä. hyvin kouluttautunut mutta ei luule olevansa kumppania viisaampi ja tykkää mieluummin kuunnella miestä kuin puhua itse. vakityö ja hyvä palkka ei odota että mies maksaa esim juomia tai oleta ettei kuluja laiteta puoliksi. Ei itke jos mies ei muista synttäreinä tai muuta tyttömäistä. Arvostaa vanhempaa miesseuraa. Seksikäs ja pitää ulkonäöstään huolta mutta ei niin että siihen menee tunti joka päivä ja iso osa palkasta eikä niin että naamasta näkee että tykkää miesten katseista, kehuista tm. Ei käytä somea. On vaatimaton ja uskollinen mutta ei mikään arka vaan sosiaalisesti taitava mutta ei liian nokkela että yrittää kampittaa miehen omilla vitseillään tms. Haluaa lapsia mutta ei liikaa eikä niin että päästää äitiyslomalla itsensä repsahtamaan että ei suostu seksiin moneen viikkoon tai vastaavaa eli ottaa miehenkin tunne-elämän huomioon eikä ole vain omien hormoonien vietävä ajopuu. Suhtautuu terveen kriittisesti maahanmuuttoon ja arvot enempi oikealla kuin vasemmalla. Ei pidä kissoista. Tässäpä näitä :)
Unelmieni nainen on 27 vuotias, 168cm, normaalivartaloinen, b-kupit ja sopusuhtainen peppu, samanlaiset tylsät harrastukset kuin minulla: lenkkeily, ulkoilu, kuntosali, elokuvat ja sarjat, osaa ottaa rennosti vaikkapa kaverien kanssa biljardia pelaten :)
Osaa soittaa bassoa ja tehdä karjalanpiirakoita.
Tykkää käydä huvipuistoissa.
Ateisti.
Vaalea.
Mukava, fiksu, kiltti, ystävällinen, hyväsydäminen, huumorintajuinen, luotettava, naisellinen, hygieninen ja siististi pukeutuva, seksistä nauttiva, vaaleat paksut ja kiharat hiukset, lyhyehkö, timmivartalo, keskikokoiset/pienet tissit, kiva pylly, päivettynyt iho, siro, luonnollinen eikä meikkaa mutta silti huolehtii itsestään ja kauneudestaan, söpö, taitaa ruoanlaiton, ottaa suihin, ajaa kainalo ja säärikarvat.