Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen rakastunut mieheesi

Vierailija
06.04.2006 |

Niin, näin on käynyt, enkä voi sille mitään. Itseasiassa, olen kyllä yrittänyt. Minä en oikeasti hyväksy pettämistä enkä ole koskaan halunnut sekaantua varattuihin miehiin. Minua on itseäni petetty, monet kerrat, joten tiedän miltä se tuntuu. En minä halunnut tämän menevän näin, mutta näköjään minun mielipidettäni ei kysytty.

En tiedä ymmärrätkö minua. Olen tuntenut miehesi kanssa paljon paljon kauemmin kuin sinä itse. Olemme aina olleet toisillemme tuki ja turva. Maailma on vain heitellyt meitä molempia niin ettei meillä ole ollut mahdollisuutta toisillemme, ennenkuin nyt.

Puhuin tänään vimeksi miehesi kanssa. Todella pitkään. Asiat olivat samoja, joita jo viimeisen kaksi vuotta olemme tahkonneet. Rakastamme toisiamme, eikä siitä pääse yli eikä ympäri. Minä tiedän teidän suhteestanne kaiken, hyvät ja huonot jutut. Minä olen ollut miehellesi se olkapää, jota sinä et ole hänelle antanut.

Ikävöimme toisiamme. Miehesi tulee luokseni viikonloppuna ja rakkautemme saa täyttymyksen. Mies on tehnyt päätöksensä mitä tekee suhteessaan sinuun.

En ole ollut tähän saakka " toinen nainen" , olemme olleet vain pelkkiä hyviä ystäviä. Minä olen sanonut etten suostu toiseksi naiseksi, ja miehesi on sanonut ettei sitä minulta vaadikkaan. Minusta tulee hänelle se ensimmäinen ja ainoa nainen.

Olen pahoillani, mutta sinä et koskaan arvostanut sitä mitä sinulla oli. Toivottavasti löydät joskus miehen joka on sinun kanssasi samalla tasolla. Ja tiedät kyllä mitä tarkoitan.

terveisin W

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

just just... En arvosta moista vehkeilyä pätkääkään.

Vierailija
2/8 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrätkö mitä tarkoittaa lause " olen pahoillani, mutta sinä et koskaan arvostanut..." ? Jos et, niin se on sitten sinun oma päänvaivasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on lähössä viikonloppuna reissuun. Pitäisköhän alkaa jännäämään että tuleeko se takas ollenkaan

Vierailija
4/8 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

häpeäisin hirveästi.

Vierailija
5/8 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on kyllä ihana. Hän tietää mitä milloinkin haluan ja varmaan tietää mitä sinäkin haluat ja osaa puhua naisen kuin naisen ympäri.

Koska sinä olet tuntenut mieheni jo kauemmin kuin minä ja koska tiedät kaikki meidän ongelmamme niin tiedät varmaankin myös niistä parista muusta naisesta joita mieheni on tapaillut.

On se hyvä että mieheni löysi naisen joka antaa hänen seikkailla muidenkin kanssa, minusta ei siihen ollut.

Rakastan miestäni ja tulen aina rakastamaan, mutta näin on parempi. Hoida sinä hänen taloutta niin minulla on enemmän aikaa olla hänen olkapää. Hän kun tietää että voi luokseni poiketa niin kauan kun löydän rehellisen miehen.

T: M

Vierailija
6/8 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomaa tässä jo tarvitsinkin. Syksyllä otan sitten miehen takaisin joten riehakasta ja ainakin meluisaa kesää!

Iloinen x

Vierailija
7/8 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole viikonloppuna lähdössä minnekään.

Vierailija
8/8 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun täällä hehkutat. Get a life

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi