Millainen kaksio mielestänne parhaiten sopii yhdelle vanhemmalle ja esiteini-ikäiselle?
Kommentit (45)
Sellainen, johon esiteini ei pääse sisälle.
Miksi ei kolmiota? Mä en voi olla ilman omaa makkaria. Asun teinin kanssa kolmiossa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei kolmiota? Mä en voi olla ilman omaa makkaria. Asun teinin kanssa kolmiossa.
Miksiköhän ei, jos vain yksi vanhempi tienaamassa? Ei ihmiset huvikseen asu liian pienissä asunnoissa, kaikilla vaan ei ole sitä rahaa niin hirveästi.
Vierailija kirjoitti:
Keittiön pitäisi olla sellainen, johon mahtuu ruokapöytä, ettei yhtään pitäisi levitä olohuoneen puolelle.
Olkkari sellainen, jossa olisi ovi, eikä vain oviaukkoa.
Eteisestä käynti kaikkiin huoneisiin.
Näin asunnosta saisi tavallaan solukämpän tulevaisuudessa, kun lapsi varttuu: molemmilla oma huone ja keittiö kohtauspaikkana, jossa vois laittaa ruokaa, istua ja jutella, ja molemmilla oma huone ja rauha.
Mulla tämä, 58 neliötä, on oikein hyvä. Nyt lapsi jo aikuinen opiskelija, mutta tulee välillä omaan huoneeseensa viikonloppuisin. Se hyvä meillä vielä, että olohuoneella ja makkarilla ei ole yhteistä seinää, kun on läpitalon asunto. Toisen huoneen ikkunat eri puolelle taloa kuin toisen. Näin on sitä äänieristystä huoneiden välissä.
Sellainen missä on kolme huonetta.