Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen kaksio mielestänne parhaiten sopii yhdelle vanhemmalle ja esiteini-ikäiselle?

Vierailija
04.10.2017 |

Ei ole kovin paljon tilaa vieviä harrastuksia.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, missä on kaksi huonetta ja keittiö.

Vierailija
2/45 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos löytyisi sellainen, jossa on kaksi huonetta, joissa toisessa olisi esim alkovi? Eli yksi huone lapsen huoneena, ja alkovillinen huone olkkarina ja alkovi vanhemman makkarina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos löytyisi sellainen, jossa on kaksi huonetta, joissa toisessa olisi esim alkovi? Eli yksi huone lapsen huoneena, ja alkovillinen huone olkkarina ja alkovi vanhemman makkarina.

Hyvä ehdotus, täällä päin en ole kyllä usein nähnyt kyseisenlaisia.

Vierailija
4/45 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 56 neliön kaksi. Teinille oma huone ja itse asustan olohuoneessa. Olohuonessa on pieni erkkeri, joten olen saanut sinne oman nurkkauksen tehtyä.

Vierailija
5/45 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, jossa on perinteinen pohjaratkaisu eli keittiö, olohuone ja makuuhuone on kukin oman oven takana. Lapselle makuuhuone ja aikuinen olohuoneeseen.

Vierailija
6/45 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 2h tupakeittiö ja sauna. Markkinoidaan kaksiona. Olohuone ja keittiö samassa tilassa ja lisäksi kaksi makuuhuonetta. Neliöitä 65.

Vierailija
7/45 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olohuone ja keittiö erikseen sekä niihin erillinen kulku. Lapsi voi olla makkarissa ja vanhempi olkkarissa. Molemmille omat tv:t ja läppärit.

Vierailija
8/45 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiön pitäisi olla sellainen, johon mahtuu ruokapöytä, ettei yhtään pitäisi levitä olohuoneen puolelle.

Olkkari sellainen, jossa olisi ovi, eikä vain oviaukkoa.

Eteisestä käynti kaikkiin huoneisiin.

Näin asunnosta saisi tavallaan solukämpän tulevaisuudessa, kun lapsi varttuu: molemmilla oma huone ja keittiö kohtauspaikkana, jossa vois laittaa ruokaa, istua ja jutella, ja molemmilla oma huone ja rauha.

Vierailija
9/45 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 50 neliötä tupak+mh.mulla on olkkarissa parisänky,pikku sohva ja nojatuoli,teinillä oma huone .Sänky vie puolet olkkarista mitta nukkumis mukavuudesta en tingi ja ihan hyvin on mahduttu 2 vuotta jo tähän.

Vierailija
10/45 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmio

Vierailija
11/45 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, jossa on kaksi makuuhuonetta.

Vierailija
12/45 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 54m2. Huone lapsella. Aika avoin keittokomero. Olohuone jossa on ikkunat molemmin puolin. Keittiön puolella on olohuone ruokatiloineen ja sohvineen

ja se on jaettu kirjahyllyllä. Eli minulla on n. 160cm leveä ikkunallinen makuusoppi. Eli pitkän mallinen olohuone jossa ikkunat on sopivasti. Tiedän että naapurissa on samalla pohjalla rakennettu oikea seinä ja ovi tähän samaan pohjaan.

Vierailija
13/45 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olkkarissa ei ole alkovia valmiina niin voihan jonkun systeemin aina rakentaa. Tehdä parven, ostaa parvisängyn, laittaa verhot roikkumaan katosta, rajata kirjahyllyllä jne.

Vierailija
14/45 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vanhempi nukkui keittiössä.

Vierailija
15/45 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vanhempi nukkui kaapissa.

Vierailija
16/45 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin mahtuu kaksioon jos on hyvä pohja.

Minä asuin teininä äidin kanssa kaksiossa. Eteisestä käynti makkariin eli minun huoneeseen, kylppäriin ja keittiöön. Ja keittiöstä ovi olkkariin joka toimi myös äitini makkarina. Olkkari oli sen verran suuri että sinne mahtui sänky 160cm, iso sohva +tv ja pyöreä (juhla) ruokapöytä + 4-5tuolia.

Keittiöön mahtui myös (arki)ruokapöytä.

Sijainti oli hyvä...keskustassa ja kävelymatka kouluun ja töihin.

Vierailija
17/45 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi nukkua keittiössä jääkaapin surinassa?!

Vierailija
18/45 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa perhetukikeskuksissa on ihan kivoja. Äitiä voidaan tarkkailla hoitoonohjausta varten ja tyttärellekin kartoittuu huostaanotto ihan käden käänteessä. kivaa, eiks vaan?

Vierailija
19/45 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 2h + keittiö.

Keittiö on iso. Olkkarissa asustan minä, se on sisustettu makuuhuoneeksi. Siellä on sänky, matto, lipasto, nojatuoli ja läppärille paikka. Olkkarista pääsee pihalle, kesällä hyödyllinen lisä.

Lapsen huone on makkarissa.

Kun vieraita tulee, niin useimmiten keittiössä syödään, juodaan teetä jne. Ja muksun kamut tietty seilaa enimmäkseen keittiö-lapsen huone-vessa -väliä.

Mun makkari on minimalistinen ja siisti, värit harmaata ja valkoista...ettei sillain oo lapselle mikään kynnys hengailla myös äitin huoneessa..

Niin, telkkaria ei ole käytössä. Sellanen pieni tv on pakkauksessaan kaapissa, muttei meillä oo olkut tarvetta. Tehään aika paljon asioita, harrastetaan ja käydään kokemassa..ja kun aikaa on olla, niin oikeesti halutaan vaan olla ja möllöttää :D. Selata nettiä, kuunnella musiikkia, lukea, syödä...tai puuhata -> maalailla, soitella.

Vierailija
20/45 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 75m2 kolmio, pojalla oma huone.

Voi olla kummallakin kavereita yötä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan