Miksi naiset yleensä kysyvät jo ensitreffeillä, että asunko minä omistusasunnossa?
Mitä sillä on väliä? Eivät ne kai yhteenmuuttoa vielä tuossa vaiheessa sentään suunnittele?
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Jos jätkä asuu vuokralla niin annas olla se kohta yrittää kantaa hammasharjansa mun asuntoon. Mikä on mulle ehdoton nounou.
Sun kannattais viedä hammasharjas kollin edulliseen vuokrakämppään ja laittaa omas vuokralle.
Mä kysyn useinkin, siis siinä kohtaa kun tulee puhetta esim että missä asutaan/millasissa asunnoissa. Ihan vaan mielenkiinnosta :D En oo mikään gold digger, omistan itsekin asunnon.
Vierailija kirjoitti:
Mä kysyn useinkin, siis siinä kohtaa kun tulee puhetta esim että missä asutaan/millasissa asunnoissa. Ihan vaan mielenkiinnosta :D En oo mikään gold digger, omistan itsekin asunnon.
"mielenkiinnosta"
Esitän usein köyhää, vaikka varoja löytyy. Vasta myöhemmin suhteessa kerron varallisuudestani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisistä naisista on kyse?
N. 22-30v.
Ap
Olen 22v nainen ja asun omistusasunnossa; jos asuminen sattuu tulemaan puheeksi tavalla tai toisella (esim remontointi) niin usein kuulee miten toinenkin asuu. En tosin ole ikinä deittaillut ketään joka olisi minun ikäinen ja asuu itse omistamassaan kämpässä
Ka-Ching! kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"mielenkiinnosta"
No kyllä, mun mielestä kuuluu ihan perus tietoihin tietää missä toinen asuu ja miten. Kyllä muutamien ekojen treffien aikana tulee aina esille, usein tulee sitten jo käytyäkin toisen luona jolloin viimeistään kysyn.
Sinähän niiden naisten kanssa deitit sovit. Mieti vähän tarkemmin jo siinä vaiheessa. Rupea deittailemaan jotain vaatimatonta ekoelämäntapaa ja downshiftaamista harrastavia naisia, niin ehkä kyselyt loppuu? Tai kommuuniasukkaat voisivat kanssa olla hyvä valinta. Kasvata liuhuparta ja epäsiisti hampputukka ja pukeudu reittikuvassasi paskaiseen harmaanvihreään anorakkiin ja itse virkkaamaasi puna-kelta-vihreään baskeriin, niin ymmärtävät olla moisia kyselemättä.
Outoa.
Tapasin miehen, joka ilmoitti minulle akateemisen opiskelunsa ja painonsa (?), kun tapasimme.
Luulin tapaavani uuden kaverin, mutta hän kuvitteli, että haluan seurustella hänen kanssaan.
En todellakaan halunnut.
Ihmisillä on kummallisia tapoja.
Vierailija kirjoitti:
Ka-Ching! kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"mielenkiinnosta"
No kyllä, mun mielestä kuuluu ihan perus tietoihin tietää missä toinen asuu ja miten. Kyllä muutamien ekojen treffien aikana tulee aina esille, usein tulee sitten jo käytyäkin toisen luona jolloin viimeistään kysyn.
Selitätkö miten se asunnon omistajuus kuuluu "perus tietoihin". Asuinpaikan nyt vielä ymmärrän.
Vierailija kirjoitti:
Lompakko-Lassella taas maniavaihe päällä avauksista päätellen.
Lompakko-Lasse.😂😂
Itsellä ikää sen verran, että saanut isonvanhempien perinnöt ja ehtinyt itsekin työelämässä tienata. Minultakin kysyttiin juurikin viikonloppuna parien kahvittelujen jälkeen pidemmällä illallisella, että asunko omistusasunnossa vai vuokralla. Vastasin rehellisesti, että vuokralla. Meillä oli oikein mukavaa ja kumpikin olimme jo profiileissa laittaneet että etsimme kumppania tositarkoituksella. Myöhemmin sitten kuitenkin sain viestin, että oli treffikumppanistakin oikein mukavaa kanssani, mutta hänen täytyy noudattaa etukäteen tekemäänsä päätöstä, että tulevan kumppanin täytyy asua omistusasunnossa, joten ei ole tarkoituksenmukaista enää jatkaa tapailua. Olin todella, todella pettynyt, mielestäni kun meillä oli aidosti kivaa yhdessä. Vastasin sitten vain, miten pahoillani olen ja kunnioitan hänen päätöstään. Ilmoitin tosin samalla, että asun toki tällä hetkellä vuokralla, koska kaksi yksiötäni ovat vuokralla ja kolmiossani asuu veljen poika perheineen, kunnes talonsa valmistuu keväällä. Sitten muutan takaisin kolmiooni. Yritti soittaa useamman kerran, en vastannut. Petyin niin ja meni maku, etten halunnut kuulla koko tyypistä.
Jos sä vaikka sanot jotai mikä saa kysymään omistatko asuntosi. Mietit pitäskö rempata, iha pienet sanavalinnatki voi johtaa siihen että toinen rupee ihmettelee ett etkö asukaa vuokralla. Siis ihmettelemään, olettaen että oot nuori, joilla ei yleensä vielä omistusasuntoa ole (ellei satu olemaan pilalle hemmoteltu/perijä)
Voi jessus se on vaikeaa.
Eikö teillä ole romantiikkaa? Ei kyllä nyt hormonit oikein hyrrää.
Nuori mies tapailee naisia kuin vanha pehtoori alaisiaan ja kiukuttelee yksin iltaisin, millaisia kerjäläisiä ne taas olivat.
Mun mielestä toi on vaan sellainen yleinen ja helppo chitchat-tason kysymys.
"Ai missä päin sä sitte nykyään asut?"
"No itseasiassa mä muutin just Helsingistä Lahteen pari kuukautta sitte"
"Ai jaa, ostiks ihan oman vai menitkö vuokralle"
"Vuokrakämppä, täytyy vähän katella et miten siel viihtyy ja ku ei mun työsopparikaan oo ku ens vuoden loppuun, et jääks sit sinne vai tuleeko taas muutto"
"Aa okei! No miltäs Lahti on vaikuttanu tähän mennessä?"
Vierailija kirjoitti:
Itsellä ikää sen verran, että saanut isonvanhempien perinnöt ja ehtinyt itsekin työelämässä tienata. Minultakin kysyttiin juurikin viikonloppuna parien kahvittelujen jälkeen pidemmällä illallisella, että asunko omistusasunnossa vai vuokralla. Vastasin rehellisesti, että vuokralla. Meillä oli oikein mukavaa ja kumpikin olimme jo profiileissa laittaneet että etsimme kumppania tositarkoituksella. Myöhemmin sitten kuitenkin sain viestin, että oli treffikumppanistakin oikein mukavaa kanssani, mutta hänen täytyy noudattaa etukäteen tekemäänsä päätöstä, että tulevan kumppanin täytyy asua omistusasunnossa, joten ei ole tarkoituksenmukaista enää jatkaa tapailua. Olin todella, todella pettynyt, mielestäni kun meillä oli aidosti kivaa yhdessä. Vastasin sitten vain, miten pahoillani olen ja kunnioitan hänen päätöstään. Ilmoitin tosin samalla, että asun toki tällä hetkellä vuokralla, koska kaksi yksiötäni ovat vuokralla ja kolmiossani asuu veljen poika perheineen, kunnes talonsa valmistuu keväällä. Sitten muutan takaisin kolmiooni. Yritti soittaa useamman kerran, en vastannut. Petyin niin ja meni maku, etten halunnut kuulla koko tyypistä.
Aivan paskapuhetta :D kuka muka oikeasti sanoisi noin suoraan että olet liian köyhä?? Ei kukaan oikeassa elämässä. Kyllä se olisi verhottu siihen ettei kemiaa nyt vaan ollut, eikä kukaan soittele epätoivoisesti perään kun joku kertoo veljenpojasta joka asuu sun Kolmiossa 😂
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset voimaantumisfantasiat sieltä. :D
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä toi on vaan sellainen yleinen ja helppo chitchat-tason kysymys.
"Ai missä päin sä sitte nykyään asut?"
"No itseasiassa mä muutin just Helsingistä Lahteen pari kuukautta sitte"
"Ai jaa, ostiks ihan oman vai menitkö vuokralle"
"Vuokrakämppä, täytyy vähän katella et miten siel viihtyy ja ku ei mun työsopparikaan oo ku ens vuoden loppuun, et jääks sit sinne vai tuleeko taas muutto"
"Aa okei! No miltäs Lahti on vaikuttanu tähän mennessä?"
Sehän siinä onkin ideana, että varallisuuden utelu verhotaan "chitchat-tason" kysymykseksi.
Minä kysyn pössiosakkeiden määrää ja haluan nähdä arvo-osuustilin saldon :D. Miksihän miehet närkästyvät, kun kerrankin tapaavat sijoitusasioista kiinnostuneen naisen, joka on kiinnostunut Nasdaqin viimeisimmistä listalleotoista.
Koska naisella saattaa olla haaveissa omakotitalo myös ja jos sinun talosi ei kohtaa näitä haaveita (sijainti, huonejako, tyyli) tietäisi se paljon katkeraa kalkkia tulevaisuudessa.
Lompakko-Lassella taas maniavaihe päällä avauksista päätellen.