oudot menkkakivut
jooo eli siis oon 15v tyttö ja mun menkat on alkanu reilu puol vuotta sitten ja ne on vielä toooosi epäsäännölliset ja muutenki oudot (vuotojen kannalta). muttasiis syy miks tän keskustelun loin on se, että mulla tuntuu aina ennen menkkoja ihan tavallista alavatsa- ja selkäkipua, mutta se mikä ihmetyttää on vasemman lonkan kohdalla tuntuva kipu. siis tositosi outoa kipua, välillä vähän semmosta pistävää kipua ja säteilee koko jalkaan, niiku ihan polveen asti ja vähän myös lonkasta ylöspäin. käisttääkseni just siinä vähän lonkan yläpuolella on joku vasen munsarja (?) ja just siihen kohtaan sattuu. muutenkin kun oon alusta asti käyttäny tamponeja niin aina menkkojen lopussa sattuu tosi paljon alavastaan kun laitan tamponin, ja helpottaa aina ku sen ottaa pois mutta sitku taas laittaa takas ni alkaa alavatsaan sillee pistämään. ja siis on tarpeeksi syvällä että en tunne sitä muuten paitsi vatsassa. mutta tosta lonkkakipujutusta halusin vaa kysyä, että jos joku tietää mistä johtuis ? eikai voi olla mikään munasarja tulehdus juttu tai mikään ? kiitos jo valmiiks jos joku jaksaa vastailla !
ja sori vielä mahd. kirjoitusvirheistä, en jaksanut oikolukea ennen lähettämistä !