Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toimiiko Nelly.com oikein?

03.10.2017 |

Reklamoin ekalla käyttökerralla rikki menneen mekkoni Nellylle reilu kuukausi sitten. Reklamointini käsiteltiin vasta viikko sitten ja todettiin, että he palauttavat rahani.

Olin alunperin ostanut samassa tilauksessa mekon kanssa muita mekkoja ja paitoja (jotka kuitenkin palautin heti niiden tultua). Maksoin nämä vaatteet osin omalla rahallani verkkopankissa ja osin käytin tilaukseen 7 Nelly Pointsia eli Nellyn tarjoamat 7 euron alennuskolikot.
Nyt huomasin, että Nelly on palauttanut Pointsini minulle omille Nelly-tunnuksilleni. Reklamoimani mekko maksoi kuitenkin 20€ ja saan vain loput 13 € tililleni.
Takaisin annetut Pointsit tulisi käyttää kuukauden sisällä tilaamalla Nellyltä uudelleen jotain. En kuitenkaan enää halua tukea Nellyn toimintaa ja täten en voi käyttää kolikoitani Nellyllä.

Tämähän tarkoittaa, että jään nyt 7€ tappiolle reklamaatiostani. Aspaan laitettu viestiä pari kertaa. Vastaavat kierrellen ja kaarrellen. Voiko Nelly toimia näin vai onko minulla oikeuksia tässä keississä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis häh? Sä palautit koko tilauksen ja sait rahat ja pointsisi takaisin? Mikä sulla mahtaa nyt olla ongelma?

Vierailija
2/2 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä saisit mekosta 20€ takaisin, jos oot alunperinkin maksanut siitä vaan 13€ + 7 euron alennuspointsit? Järki käteen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä