Lue keskustelun säännöt.
Jumissa vääränmallisessa vartalossa
03.10.2017 |
Miten voi oppia hyväksymään itsensä, kun ei näytä yhtään siltä miltä haluaisi??? Haluaisin olla poikamainen, hoikka, jäntevä, keskimittainen, reisitaskuhousuinen, nyhtötukkainen, nuorekas androgyynimäinen nainen.
Ja mitä olen? Olen leveillä lanteilla ja isoilla rinnoilla varustettu pitkä, iso nainen. En ikinä voi muuttua haavekuvani kaltaiseksi, pukeutua vaatteisiin joihin haluaisin pukeutua. Lyhyessä tukassa näyttäisin kummalliselta rekkalesbolta.
Miten hyväksyä itsensä, tätä olen miettinyt jo vuosikymmeniä. Inhoan vaateostoksia, kun joudun aina ostamaan aivan eri tyylisiä vaatteita kuin haluaisin.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sori nyt vain, mutta tuo kuvailemasi tyyli on juuri se rekkalesbotyyli. Yök. Hyväksy oma naisellisuutesi, opettele iloitsemaan siitä aidosti ja vaali sitä! Se on lahja, ei kirous. Itse olen oppinut hyväksymään naisellisen tiimalasivartaloni ja olen siihen tyytyväinen. En ikimaailmassa vaihtaisi naisellista ja kaunista vartaloani poikamaiseen vartaloon. Naiset ovat median avulla aivopesty luulemaan, että poikamainen kroppa on seksikkäämpi kuin naisellinen vartalo. Ihmiset ovat ihan sekaisin ja hämmennyksissä siitä, että miltä naisen tulisi näyttää. Naisellisuus on ehdoton valttikortti, ei asia jota tulisi hävetä tai pyrkiä peittelemään millään tavoin.