Tosi kummallista, miehet jäävät aina tuijottamaan kenkiäni
Mitä ihmettä, miksi? Käytän lenkkarityyppisiä eli tämän hetken kenkiä. On Nikea, Skechersiä, New Balancea. Mikä minun kengissä on niin ihmeellistä, että niitä pitää tuijottaa?
Kommentit (26)
En tiedä, mulla miehet katsoo silmiin, tisseihin tai persettä. 😂
Ehkä et osaa yhdistellä vaatteita ja näytät oudolta. Kengät hyppäävät silmille. Tai sinulla ei ole tilannetajua, väärät kengät väärässä tilanteessa.
Mulla on kengänkoko 37, kapeat nilkat ja muodokkaat pohkeet, joten en ihmettele, että katsovat jalkojani.
Etkö muka tiedä, että tisseihin katsominen on kielletty. Viisas mies katsoo kenkiin niin ei joudu syytetyksi seksuaalisesta häirinnästä.
Hauska huomata miten kilpailunhaluisia jotkut naiset ovat. Ap ihmettelee sitä että miehet katsovat hänen kenkiään jonka jälkeen kommenttiosio täyttyy lyttäyksistä ja itseen kohdistuvista kehuista 😁
Joo, oonhan mä todellinen UHKA kun miehet katsovat KENKIÄNI. Varokaa vaan, mä saatan iskeä teidän miehet New Balanceillani.
Ap
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mulla miehet katsoo silmiin, tisseihin tai persettä. 😂
Mulla miehet ja meillä mies. Voi vittu opetelkaa kirjoittamaan. Miten ne miehet voivat SINULLA katsoa silmiin, tisseihin tai persettä??
Ne kadehtii sun kenkiä, haluaa ite samanlaiset.
Vierailija kirjoitti:
Hauska huomata miten kilpailunhaluisia jotkut naiset ovat. Ap ihmettelee sitä että miehet katsovat hänen kenkiään jonka jälkeen kommenttiosio täyttyy lyttäyksistä ja itseen kohdistuvista kehuista 😁
Ymmärrät varmaan miksi tämä avaus on tehty =) Siksi, että ap saa kehuja kauniista jaloistaan tai kengistään, miksi kukaan muuten tällaisia edes ajattelisi. Hyvänen aika taas.
Ehkä he ovat kiinnostuneita kengistä ja sinulla on uusimpia malleja käytössäsi?
Kuvitelmaa? Ehkä vain itse tiedostat kenkiesi olemassaolon niin hyvin että luulet näkeväsi kaikkien tuijottavan niitä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kengänkoko 37, kapeat nilkat ja muodokkaat pohkeet, joten en ihmettele, että katsovat jalkojani.
Minä olen lyhyt ja kengänkokoni on 39, harvoissa malleissa 40. Muun muassa yhdet uusista kengistäni ovat juurikin tällaista mallia joissa kokoni on 40. Rakastan jalkojeni kokoa eikä kukaan ole ikinä edes vihjannut, että ne olisivat "liian isot." Että aika heikosti menee, jos vain pienillä lapsen jaloilla saa huomiota ja oikein KOROSTAA sitä erikseen. Itse kun en pidä pientä jalkaa mitenkään nättinä. Siksi ihmettelen tuollaista korostamista. Toisaalta en ymmärrä muutenkaan näitä kenkätuijottelun kohteita, koska minua katsotaan kohti naamaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuvitelmaa? Ehkä vain itse tiedostat kenkiesi olemassaolon niin hyvin että luulet näkeväsi kaikkien tuijottavan niitä.
Tämä oli itse asiassa se mitä itsekin arvelin. Olen kenkähullu. Luultavasti olemme oikeassa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ehkä et osaa yhdistellä vaatteita ja näytät oudolta. Kengät hyppäävät silmille. Tai sinulla ei ole tilannetajua, väärät kengät väärässä tilanteessa.
Joskus katson naisen kenkiä, kun naisella on poikkeuksellisen hyvä maku. Mielenkiinnosta.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrät varmaan miksi tämä avaus on tehty =) Siksi, että ap saa kehuja kauniista jaloistaan tai kengistään, miksi kukaan muuten tällaisia edes ajattelisi. Hyvänen aika taas.
Ei kyllä ollut tarkoituksena saada kehuja. Arvelin että tämä on oman pääni sisällä, ja joku jo arvelikin samaa. Olen pakkomielteinen kenkiä kohtaan. Pakkomielteet yleensäkin aiheuttavat kaikenlaisia harhakuvitelmia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä, miksi? Käytän lenkkarityyppisiä eli tämän hetken kenkiä. On Nikea, Skechersiä, New Balancea. Mikä minun kengissä on niin ihmeellistä, että niitä pitää tuijottaa?
Tapaat herrasmiehiä jotka eivät sisäsiisteinä tuijota avaran kaula-aukkosi täyttäviä tissejä eivätkä hädin tuskin vesirajaan yltävän mekonhelman alta näkyviä sääriäsi. Kenkiä sitten joutuu tarkastelemaan kun maskaran tahrimia ylipitkiä ripsiä ei hermo kestä eikä ohikaan kehtaa katsella.
Minun jalkojani on kommentoitu miesten puolelta isoiksi. Koko 39-41 kengän mallista riippuen. Sen jälkeen on vähän tullut olo, että onko ne jalat tosiaan nyt niin isot. Kuitenkin minulla on silti ihan sirot jalat eli eivät ole leveät. Yleensä en silti välitä jalkojeni koosta, mutta kyllä kaupassa tulee katsottua etten nyt niitä kaikkein "isomman" näköisiä kenkiä osta.
Kengät ovat paras osa sinua...