Tosi kummallista, miehet jäävät aina tuijottamaan kenkiäni
Mitä ihmettä, miksi? Käytän lenkkarityyppisiä eli tämän hetken kenkiä. On Nikea, Skechersiä, New Balancea. Mikä minun kengissä on niin ihmeellistä, että niitä pitää tuijottaa?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Minun jalkojani on kommentoitu miesten puolelta isoiksi. Koko 39-41 kengän mallista riippuen. Sen jälkeen on vähän tullut olo, että onko ne jalat tosiaan nyt niin isot. Kuitenkin minulla on silti ihan sirot jalat eli eivät ole leveät. Yleensä en silti välitä jalkojeni koosta, mutta kyllä kaupassa tulee katsottua etten nyt niitä kaikkein "isomman" näköisiä kenkiä osta.
Mitä vänkäät?
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Minun jalkojani on kommentoitu miesten puolelta isoiksi. Koko 39-41 kengän mallista riippuen. Sen jälkeen on vähän tullut olo, että onko ne jalat tosiaan nyt niin isot. Kuitenkin minulla on silti ihan sirot jalat eli eivät ole leveät. Yleensä en silti välitä jalkojeni koosta, mutta kyllä kaupassa tulee katsottua etten nyt niitä kaikkein "isomman" näköisiä kenkiä osta.
Olin kerran myymässä sinulle kenkiä ja jouduimme siirtymään koripalloilijoiden osastolle. Älä koskaan palaa kauppaamme.
Al
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä, miksi? Käytän lenkkarityyppisiä eli tämän hetken kenkiä. On Nikea, Skechersiä, New Balancea. Mikä minun kengissä on niin ihmeellistä, että niitä pitää tuijottaa?
Tapaat herrasmiehiä jotka eivät sisäsiisteinä tuijota tavaran -aukkosi täyttäviä tissejä
Näin ne herrasmiehetkin tekevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapaat herrasmiehiä jotka eivät sisäsiisteinä tuijota tavaran -aukkosi täyttäviä tissejä
Näin ne herrasmiehetkin tekevät.
Yleensä ne naiset valittavat eniten, joilla ei ole mitään näytettävää ;)
Sinkkumies
Hehee, mä en edes käytä hameita. Tykkään poikamaisista kengistä ja käytän aina löysiä paitoja. Ainoita tiukkoja vaatteitani on farkut. Niitäkään en pidä aina. Tykkään myös collegehousuista.
Ap