Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tosi kummallista, miehet jäävät aina tuijottamaan kenkiäni

Vierailija
03.10.2017 |

Mitä ihmettä, miksi? Käytän lenkkarityyppisiä eli tämän hetken kenkiä. On Nikea, Skechersiä, New Balancea. Mikä minun kengissä on niin ihmeellistä, että niitä pitää tuijottaa?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä, miksi? Käytän lenkkarityyppisiä eli tämän hetken kenkiä. On Nikea, Skechersiä, New Balancea. Mikä minun kengissä on niin ihmeellistä, että niitä pitää tuijottaa?

Tapaat herrasmiehiä jotka eivät sisäsiisteinä tuijota avaran kaula-aukkosi täyttäviä tissejä eivätkä hädin tuskin vesirajaan yltävän mekonhelman alta näkyviä sääriäsi. Kenkiä sitten joutuu tarkastelemaan kun maskaran tahrimia ylipitkiä ripsiä ei hermo kestä eikä ohikaan kehtaa katsella.

Hehee, mä en edes käytä hameita. Tykkään poikamaisista kengistä ja käytän aina löysiä paitoja. Ainoita tiukkoja vaatteitani on farkut. Niitäkään en pidä aina. Tykkään myös collegehousuista.

Ap

Vierailija
22/26 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun jalkojani on kommentoitu miesten puolelta isoiksi. Koko 39-41 kengän mallista riippuen. Sen jälkeen on vähän tullut olo, että onko ne jalat tosiaan nyt niin isot. Kuitenkin minulla on silti ihan sirot jalat eli eivät ole leveät. Yleensä en silti välitä jalkojeni koosta, mutta kyllä kaupassa tulee katsottua etten nyt niitä kaikkein "isomman" näköisiä kenkiä osta.

Mitä vänkäät?

Sinkkumies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun jalkojani on kommentoitu miesten puolelta isoiksi. Koko 39-41 kengän mallista riippuen. Sen jälkeen on vähän tullut olo, että onko ne jalat tosiaan nyt niin isot. Kuitenkin minulla on silti ihan sirot jalat eli eivät ole leveät. Yleensä en silti välitä jalkojeni koosta, mutta kyllä kaupassa tulee katsottua etten nyt niitä kaikkein "isomman" näköisiä kenkiä osta.

Olin kerran myymässä sinulle kenkiä ja jouduimme siirtymään koripalloilijoiden osastolle. Älä koskaan palaa kauppaamme.

Al

Vierailija
24/26 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapaat herrasmiehiä jotka eivät sisäsiisteinä tuijota tavaran -aukkosi täyttäviä tissejä

Näin ne herrasmiehetkin tekevät.

Vierailija
25/26 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi

Vierailija
26/26 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapaat herrasmiehiä jotka eivät sisäsiisteinä tuijota tavaran -aukkosi täyttäviä tissejä

Näin ne herrasmiehetkin tekevät.

Yleensä ne naiset valittavat eniten, joilla ei ole mitään näytettävää ;)

Sinkkumies