Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tosi kummallista, miehet jäävät aina tuijottamaan kenkiäni

Vierailija
03.10.2017 |

Mitä ihmettä, miksi? Käytän lenkkarityyppisiä eli tämän hetken kenkiä. On Nikea, Skechersiä, New Balancea. Mikä minun kengissä on niin ihmeellistä, että niitä pitää tuijottaa?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kengät ovat paras osa sinua...

Vierailija
2/26 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mulla miehet katsoo silmiin, tisseihin tai persettä. 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä et osaa yhdistellä vaatteita ja näytät oudolta. Kengät hyppäävät silmille. Tai sinulla ei ole tilannetajua, väärät kengät väärässä tilanteessa.

Vierailija
4/26 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kengänkoko 37, kapeat nilkat ja muodokkaat pohkeet, joten en ihmettele, että katsovat jalkojani.

Vierailija
5/26 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö muka tiedä, että tisseihin katsominen on kielletty. Viisas mies katsoo kenkiin niin ei joudu syytetyksi seksuaalisesta häirinnästä.

Vierailija
6/26 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska huomata miten kilpailunhaluisia jotkut naiset ovat. Ap ihmettelee sitä että miehet katsovat hänen kenkiään jonka jälkeen kommenttiosio täyttyy lyttäyksistä ja itseen kohdistuvista kehuista 😁

Vierailija
7/26 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, oonhan mä todellinen UHKA kun miehet katsovat KENKIÄNI. Varokaa vaan, mä saatan iskeä teidän miehet New Balanceillani.

Ap

Vierailija
8/26 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mulla miehet katsoo silmiin, tisseihin tai persettä. 😂

Mulla miehet ja meillä mies. Voi vittu opetelkaa kirjoittamaan. Miten ne miehet voivat SINULLA katsoa silmiin, tisseihin tai persettä??

Vierailija
9/26 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kadehtii sun kenkiä, haluaa ite samanlaiset.

Vierailija
10/26 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisesti kuvittelet?

Vierailija
11/26 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska huomata miten kilpailunhaluisia jotkut naiset ovat. Ap ihmettelee sitä että miehet katsovat hänen kenkiään jonka jälkeen kommenttiosio täyttyy lyttäyksistä ja itseen kohdistuvista kehuista 😁

Ymmärrät varmaan miksi tämä avaus on tehty =) Siksi, että ap saa kehuja kauniista jaloistaan tai kengistään, miksi kukaan muuten tällaisia edes ajattelisi. Hyvänen aika taas.

Vierailija
12/26 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä he ovat kiinnostuneita kengistä ja sinulla on uusimpia malleja käytössäsi?

Vierailija
13/26 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitelmaa? Ehkä vain itse tiedostat kenkiesi olemassaolon niin hyvin että luulet näkeväsi kaikkien tuijottavan niitä.

Vierailija
14/26 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kengänkoko 37, kapeat nilkat ja muodokkaat pohkeet, joten en ihmettele, että katsovat jalkojani.

Minä olen lyhyt ja kengänkokoni on 39, harvoissa malleissa 40. Muun muassa yhdet uusista kengistäni ovat juurikin tällaista mallia joissa kokoni on 40. Rakastan jalkojeni kokoa eikä kukaan ole ikinä edes vihjannut, että ne olisivat "liian isot." Että aika heikosti menee, jos vain pienillä lapsen jaloilla saa huomiota ja oikein KOROSTAA sitä erikseen. Itse kun en pidä pientä jalkaa mitenkään nättinä. Siksi ihmettelen tuollaista korostamista. Toisaalta en ymmärrä muutenkaan näitä kenkätuijottelun kohteita, koska minua katsotaan kohti naamaa.

Vierailija
15/26 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvitelmaa? Ehkä vain itse tiedostat kenkiesi olemassaolon niin hyvin että luulet näkeväsi kaikkien tuijottavan niitä.

Tämä oli itse asiassa se mitä itsekin arvelin. Olen kenkähullu. Luultavasti olemme oikeassa.

Ap

Vierailija
16/26 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossa kokoni on 40*

Vierailija
17/26 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä et osaa yhdistellä vaatteita ja näytät oudolta. Kengät hyppäävät silmille. Tai sinulla ei ole tilannetajua, väärät kengät väärässä tilanteessa.

Joskus katson naisen kenkiä, kun naisella on poikkeuksellisen hyvä maku. Mielenkiinnosta.

Sinkkumies

Vierailija
18/26 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrät varmaan miksi tämä avaus on tehty =) Siksi, että ap saa kehuja kauniista jaloistaan tai kengistään, miksi kukaan muuten tällaisia edes ajattelisi. Hyvänen aika taas.

Ei kyllä ollut tarkoituksena saada kehuja. Arvelin että tämä on oman pääni sisällä, ja joku jo arvelikin samaa. Olen pakkomielteinen kenkiä kohtaan. Pakkomielteet yleensäkin aiheuttavat kaikenlaisia harhakuvitelmia.

Ap

Vierailija
19/26 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä, miksi? Käytän lenkkarityyppisiä eli tämän hetken kenkiä. On Nikea, Skechersiä, New Balancea. Mikä minun kengissä on niin ihmeellistä, että niitä pitää tuijottaa?

Tapaat herrasmiehiä jotka eivät sisäsiisteinä tuijota avaran kaula-aukkosi täyttäviä tissejä eivätkä hädin tuskin vesirajaan yltävän mekonhelman alta näkyviä sääriäsi. Kenkiä sitten joutuu tarkastelemaan kun maskaran tahrimia ylipitkiä ripsiä ei hermo kestä eikä ohikaan kehtaa katsella.

Vierailija
20/26 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun jalkojani on kommentoitu miesten puolelta isoiksi. Koko 39-41 kengän mallista riippuen. Sen jälkeen on vähän tullut olo, että onko ne jalat tosiaan nyt niin isot. Kuitenkin minulla on silti ihan sirot jalat eli eivät ole leveät. Yleensä en silti välitä jalkojeni koosta, mutta kyllä kaupassa tulee katsottua etten nyt niitä kaikkein "isomman" näköisiä kenkiä osta.