Kävin tänään ensimmäistä kertaa hierojalla ja otin rintsikat pois, olisiko pitänyt olla päällä?
Yläselkä ja niska hierottiin eikä käynyt mielessäkään että niihen pitää olla päällä, kunnes googlettein äsken säännöllisen hieronnan vaikutuksia yms ja tuli vastaan että monet pitää ne päällä hierojalla.
N.26
Kommentit (21)
Minäkin otan aina pois. Paljon helpompi niin.
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh, tuu ens kerralla mun hierottavaks. Haluun imee sun ketun-nokkia ja tehä sen jälkeen cubanon (muna tissien väliin). Kovetuin muuten kun luin sun jutun ap.
Öh, miksi epäilet että ap:lla on tubulaariset eli ns. ketunnokkaiset rinnat? Tuo kehityshäiriö on kuitenkin aika harvinainen.
Mä jätän päälle ja hieroja sitten avaa liivit.
Repesin tolle pervoviestille. Mun mielestä hierojan kovassa käsittelyssä ei ekana tule mieleen mikään eroottinen. Sehän runnoo kunnolla!
Ap
Please pervo, mene ylilaudalle!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sori mut se ei oo mun kaltasen jalon rotumiehen paikka. Olen pesiytynyt tälle palstalle pysyvästi.
Otan rintaliivit pois, viimeistään niin että makaan siinä pritsillä ja avaan ne, otan olkaimet alas ja hieroja saa hoitaa osuutensa.
N43, painoindeksi 28
(pervo ei saa tätä pois verkkokalvoiltaan)
Mulla on hierojat avanneet rintaliivien hakaset, jos on tarvetta ollut, kun hierovat koko selän. Mutta ei se mikään etikettivirhe ole ottaa niitä poiskaan.
Vierailija kirjoitti:
Otan rintaliivit pois, viimeistään niin että makaan siinä pritsillä ja avaan ne, otan olkaimet alas ja hieroja saa hoitaa osuutensa.
N43, painoindeksi 28
(pervo ei saa tätä pois verkkokalvoiltaan)
Oi mami anna mulle sitä nektaria makeeta, hunajata koskeeta!
Kiss me Tease me kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sori mut se ei oo mun kaltasen jalon rotumiehen paikka. Olen pesiytynyt tälle palstalle pysyvästi.
Mä olen jo jonkin aikaa kaivannut hyvää syytä pysyä poissa tältä palstalta ja hankkia sen sijaan itselleni vähän lisää elämää. Tässähän se tuli. Kiitos ja näkemiin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mä olen jo jonkin aikaa kaivannut hyvää syytä pysyä poissa tältä palstalta ja hankkia sen sijaan itselleni vähän lisää elämää. Tässähän se tuli. Kiitos ja näkemiin!
No älä nyt viitti, hei mä tykkään susta. Anna ees pusu ennenku meet tai viet multa kaikeeen!
Vierailija kirjoitti:
Repesin tolle pervoviestille. Mun mielestä hierojan kovassa käsittelyssä ei ekana tule mieleen mikään eroottinen. Sehän runnoo kunnolla!
Ap
Eroottinen hieronta on eri asia,mutta minkä kokoiset munkit sulla on ap ?
hieronnan tarkoitushan on happyending. Aina kun hieron naisia niin jäätävä seisokki lahkeessa ja muutama touhutippa, osa ottaa huuleen, osaa saa vain sormeilla.
Eipä ole tullut koskaa otettua rintiskoita hieronnassa pois.
M45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Näytä tissit ennen ku lähdet että tiedetään mitä menetettiin!
Olit siis alla vai?