Olen 23v nainen eikä minulla ole rinnat kasvanut vuosiin :D
Saman kokoiset mitä oli vaikka 17v. Itse asiassa vähän taitaa olla pienentyneetkin siitä. Pienempiä rintsikoita pitäisi ostaa, ei ole kunnon tissejä lainkaan. Itseäni ei haittaa ollenkaan, juoksua harrastan joten olisivat vain tiellä ja ahdistaisi.
Muita? :)
Kommentit (16)
On varmasti muitakin, kun katukuvaa katsoo. Paljon on pieniä lurppatissejä Suomessa.
Lisää painoa niin rinnatkin kasvaa, rasvakudosta ne lähinnä on. Mulla putosi paino rajusti ja c-kupista tuli a :(
Mulle kasvo tissit vasta 14-vuotiaana. Nyt 28-vuotiaana ovat edelleen saman kokoiset, aa-kuppia. Häpeän niitä yli kaiken enkä koskaan näytä niitä kun harrastan seksiä. Haluaisin isot riipparit. Äidilläni on G-kuppi. Epäreilua :(
Vierailija kirjoitti:
Mulle kasvo tissit vasta 14-vuotiaana. Nyt 28-vuotiaana ovat edelleen saman kokoiset, aa-kuppia. Häpeän niitä yli kaiken enkä koskaan näytä niitä kun harrastan seksiä. Haluaisin isot riipparit. Äidilläni on G-kuppi. Epäreilua :(
Ja paino tosiaan noussut 20 kg eivätkä tissit ole siltikään kasvaneet. Kaikki läski menee reisiin, käsivarsiin ja mahaan. Hirveän näköistä.
Tiiätkö miks ne ei kasva? Koska niitä ei stimuloida. Hierontaa ja rintaimua, se laittaa tissin kasvamaan.
Mä tarjoan tällasta palvelua, ilmaiseksi... nyt on sun onnenpäivä.
Ei kai ne enää kasvakaan, kun olet jo ylittänyt puberteetti-iän. Raskaus ja imetys voi väliaikaisesti kasvattaa rintoja ja myös lihominen, mutta ei tuossa iässä pidäkään rintojen enää kasvaa.
Ei ole mullakaan rinnat kasvaneet, olen mies.
Tarvittaisiin kyllä kuva ensiksi jotta voidaan kommentoida.
Hiero niitä vessapaperilla. Se on monella naisella auttanut, ainakin tuonne takapuoleen.
Otsikon mukaan sinulla on D-kupin rinnat. Ei tarvikaan kasvaa enää.
Mulla taas kasvoi rinnat vielä kupin pari tuossa 23-24 -vuotiaana, vaikka siihen asti tilanne oli ollut vuosikausia "valmis". Varo vaan.
Ei tissit normaalisti kasvakaan enää sen jälkeen, kun on täyttänyt 18. Itseasiassa useimmilla ne lakkaa kasvamasta jo vuosia aiemmin.
Muijalla kasvoi pari kuppia raskauden myötä.
Laittakaahan kuvia tisuista.
Vierailija kirjoitti:
Saman kokoiset mitä oli vaikka 17v. Itse asiassa vähän taitaa olla pienentyneetkin siitä. Pienempiä rintsikoita pitäisi ostaa, ei ole kunnon tissejä lainkaan. Itseäni ei haittaa ollenkaan, juoksua harrastan joten olisivat vain tiellä ja ahdistaisi.
Muita? :)
Kasvaneet
Vierailija kirjoitti:
Hiero niitä vessapaperilla. Se on monella naisella auttanut, ainakin tuonne takapuoleen.
Tuore ja hauska läppä. Ihan mielenkiinnosta, pyyhitkö sä sillä paperilla pakaroitasi vai perseenreikää?
Eihän rintojen tuossa iässä enää pidäkään kasvaa jos ei ole raskaana.