44v
Ja kuukautiset loppuivat. Tässäkö tämä elämä oli?
Kommentit (11)
Kääk. Mäkin olen 44v. Käytän nuvaringiä ja välillä kuukautiset jäävät tulematta. Pitäisiköhän lopettaa jotta oikeesti tietäisi koska vaihdevuodet alkavat?
Mulla samoin, mutta olenkin raskaana.
Vierailija kirjoitti:
Mulla samoin, mutta olenkin raskaana.
Fuck jeah!
Vierailija kirjoitti:
Kääk. Mäkin olen 44v. Käytän nuvaringiä ja välillä kuukautiset jäävät tulematta. Pitäisiköhän lopettaa jotta oikeesti tietäisi koska vaihdevuodet alkavat?
Eikö se ole hyvä, jos vaihdevuodet pääsevät alkamaan huomaamatta?
Miksi täytyisi tarkkaan tietää milloin vaihdevuodet alkavat? Vilpittömästi kyselen.
Sit ku torttu kuivuu kasaan, niin se oli siinä. Ei auta vagifemmit. Ku fiilis menee ja mieli ei huuda munaa, niin gameover ja päästät ukon toiselle jengalle. Tai no. Se lähtee viimestään itte sun tuotapikaa jatkuvan kiukuttelun takia.
Vierailija kirjoitti:
Sit ku torttu kuivuu kasaan, niin se oli siinä. Ei auta vagifemmit. Ku fiilis menee ja mieli ei huuda munaa, niin gameover ja päästät ukon toiselle jengalle. Tai no. Se lähtee viimestään itte sun tuotapikaa jatkuvan kiukuttelun takia.
Entä kun samanikäinen mies ei ole kiinnostunut seksistä ja kiukuttelee, ärjyvä minua enemmän?
Vierailija kirjoitti:
Miksi täytyisi tarkkaan tietää milloin vaihdevuodet alkavat? Vilpittömästi kyselen.
Ei enää voi tulla raskaaksi niin voi jättää ehkäisyn pois.
Mulla taas menkat runsaamman kun koskaan näin nelilymppisenä.Täytyy mennä ostamaan jotain himo extra imukykyisiä siteitä. Voisiko olla jotain häikkää. Ensimmäisiä kertoja kun tuntuu että tulee ihan desikaupalla kaatamalla. Pitäis varmaan tsekata onko jotain vikana. Ja mä kun luulin et niukkenee ja poistuu kohta kokonaan.
Elämä=kuukautiset, okei....
Mä olen 45 ja mulla oli ekaa kertaa 2 kk tauko menkoissa kesällä ja kauheita kuumia aaltoja. Mutta sitten hikoilu loppui ja menkat alkoivat eli nyt on taas business as usual. Ihan normaalia ikään kuuluvaa.