Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jaksatte käydä töissä?

Vierailija
03.10.2017 |

Sain juuri töitä ja irtisanoin kahden viikon jälkeen. Paljon helpompaa vaan laiskotella kotona ja elää sossun rahoilla. Lisäksi pitäisi jaksaa vielä opiskella.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen opiskellut itselleni ammatin jossa viihdyn. Tykkään työstäni ja olen siinä hyvä, saan siitä tyydytystä. Sen lisäksi saan hyvää palkkaa, jolla saan vapaa-aikana tehtyä monia kivoja juttuja. Olisi tosi tylsää olla vain kotona.

Tämä. Itsellä vierehti 7 vuotta yliopistolla ja en päivääkään vaihtaisi pois vaikka elämä opintotuella ja satunnaisilla keikkahommilla olikin vaatimatonta siinä solukämpässä. Hauskaa oli, ja nyt kun on oma asunto, kiinnostava työ, johon suhtaudun intohimolla, ja nyt on varaa tehdä vapaa-ajalla kaikenlaista. Etsikää sellainen ala, josta aidosti tykkäätte.

Entä jos ei ole olemassa alaa josta aidosti tykkäisin?

- ei ap

Varmaan jokin ala on kohtuullisen mukava? Kun huomioi, että työn ensisijainen tarkoitus on tuottaa elanto.

Vierailija
42/46 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos maksukyky loppuu, niin en näe enää lapsiani. Valitettava todellisuus tuhansille etä-iseille Suomessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanutkaan. Nyt opiskelen uutta ammattia itselleni, etäopintoina of course.

Vierailija
44/46 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työni on mielenkiintoista ja nettopalkka on vähän alta 4.000 €. Kyllä se vähän motivoi tehdä töitä. Toki vapaa-aikaa on vähemmän, kuin työttömällä, mutta toisaalta on sitten enemmän rahaa lomailulle.

Vierailija
45/46 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autolla käyn, automaattivaihteisella. Ei rasita.

Vierailija
46/46 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on pitkän tähtäimen suunnitelma johon kuuluu oma asunto palmun alla paikassa jossa ei TE-toimsto tai sossupummit vaivaa. Siksi jaksan käydä töissä.

Minulla on sellainen jo joten en viitsi käydä töissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme