Soitetaanko Aki Sirkesalon musiikkia enää millään radiokanavalla?
En oo kuullu mitään Akin biisejä pitkään pitkään aikaan. Tosin en oo hirveesti radiota kuunnellu viime aikoina, että ei ihmekään jos Akin biisit on menny multa ohi.
Hänellä oli monia hyviä kappaleita, esim. Kissanainen. Olis kiva kuulla niitä vielä jostain.
Kommentit (31)
Varmaan Radio Suomi soittaa joskus
Vierailija kirjoitti:
Soi lähes päivittäin. Nytkin soi parasta aikaa.
Mä laulan itse niitä. Olin joskus Akin konsertissa missä oli kymmenkunta kuulijaa, eli ei hän kauhean suosittu ollut eläessäänkään. Vaikka oli hyvä laulaja ja hyviä biisejä. Liian soul Suomeen?
Nova soittaa joskus sen, missä se laulaa sen ruotsalaisen naisen kanssa. Vois kyllä soittaa muitakin Akin biisejä.
Kuuntelen paljon radiota ja olen jo vuosia ihmetellyt miksi radiossa soitetaan niin paljon Sirkesalon biisejä.
Niitähän tulee useamman kerran viikossa, useammalta kanavalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aa, ok. No mä en vaan oo ollu sopivalla hetkellä radion äärellä. Pitääkin ruveta kuuntelemaan enemmän, nykyisin on vaan autoa ajellessa tullut kuunneltua. Ap
Rupes muuten taas illalla itkettämään kun lueskelin lehdistä Akin kuolemasta. Oli jotenkin niin surullinen tapaus silloin kun koko perhe kuoli. Muistan kun mun sisko oli vielä enemmän järkyttyneempi silloin kun sai kuulla Akin kuolemasta. Hän oli Akin tosifani. Ihankuin olisi perheenjäsenen menettänyt.
Onneksi taisi olla nopea kuolema mutta karmealta kuulostaa kun rakennus kaatui päälle 12-metrisen aallon voimasta. Hui! 😳 Ap
https://www.mtv.fi/viihde/seurapiirit/artikkeli/is-menehtyi-tsunamissa-…
Aura kertoo, että oli täysin sattuman oikku, että Sirkesalot menehtyivät. Alun perin perheen suunnitelmissa oli ollut lähteä tapaninpäiväksi bussiretkelle viidakkoon katsomaan pyhiä apinoita.
– He olivat olleet ruotsalaisten järjestämässä joulujuhlassa. Meillä on videokin siitä. Ilmeisesti Saana-tyttö oli syönyt siellä jotain, josta oli saanut vatsatautiviruksen, Aura kertoo Ilta-Sanomien mukaan.
Perhe päätti jäädä lepäämään bungalowiinsa, joka sijaitsi aivan rannan tuntumassa. Bussi viidakkoon lähti vain puoli tuntia ennen tuhoisan tsunamin iskua alueelle.
–12 metriä korkea aalto rysähti päälle. Minulla on thai-kielinen Johannan kuolinilmoitus. Siinä sanotaan, että rakennus kaatui päälle ja seurauksena oli päävamma, Aura kuvailee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lahden Radiossa juuri nyt. Kissanainen.
Radio Suomessa JK:n esittämänä Sirkesalon kappale Tuhlattuja Päiviä juuri nyt.
Vierailija kirjoitti:
Nova soittaa joskus sen, missä se laulaa sen ruotsalaisen naisen kanssa. Vois kyllä soittaa muitakin Akin biisejä.
Yksi lempi biisi on just Akin ja Lisa Nilssonin ; Mysteriet dig ( menikö oikein?)
Monen mielestä se on kaikkein kaunein rakkauslaulu.
Lisa Nilsson esiintyi kesällä grönä lundin yhteislauluillassa ja on huomattavasti lihonut kipaleen levytysajoista. Kaunis on edelleen.
Kuka kuuntelee radiota kun on Spotify?
Vierailija kirjoitti:
Mä laulan itse niitä. Olin joskus Akin konsertissa missä oli kymmenkunta kuulijaa, eli ei hän kauhean suosittu ollut eläessäänkään. Vaikka oli hyvä laulaja ja hyviä biisejä. Liian soul Suomeen?
Kyllä siihen on ihan muut syyt. Mutta kun mies on edesmennyt, niin en ala arvostelemaan.
Zinkkiz
Miksei Nasumia soiteta millään radiokanavalla, Mieszko Talarczyk kuoli samassa tsunamissa mutta hänen muistoaan ei kunnioiteta.
Vierailija kirjoitti:
Miksei Nasumia soiteta millään radiokanavalla, Mieszko Talarczyk kuoli samassa tsunamissa mutta hänen muistoaan ei kunnioiteta.
Olikohan miten tunnettu Suomessa Nasum? Kuitenkin meidän naapurimaasta sekin tuli.
Harvemmin, samoin M.A. Nummista ja Sepi Kumpulaista.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin ehdin nähdä Akin livenä festareilla ja ainakin silloin oli lavan edusta aivan täynnä väkeä. Vähintäänkin kohtuullista suosiota nautti eläessäänkin.
ruskean talon keskusradio