Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoja lainaavat, jotka "unohtavat" palauttaa ne, raivostuttavia!

Vierailija
02.10.2017 |

Annetaan lainaan joku kirja ja sanotaan, että lue ihan rauhassa ja palauta sitten. Sitten ei koskaan palauteta, jos ei muistuta asiasta. Äärimmäisen kiusallista ja ärsyttävää!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on aika inhimillistä ja yleistä. Itse en jaksa peliverkkareita repiä asiasta.

Vierailija
2/10 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lainaa sellaista kirjaa, jonka jääminen sille tielleen harmittaisi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en osaa palauttaa kirjoja edes kirjastoon ajoissa. Aina kun jotakin lainaan, niin saan jälkikäteen maksella sakkoja. En tiedä mikä siinä on niin vaikeaa, etenkin kun lainanhan voi nykyään uusia aika näppärästi useaan kertaan kotikoneelta käsin. No, ajattelen niin, että meneepä edes hyvään tarkoitukseen nekin rahat.

Vierailija
4/10 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaako ihmiset kirjoja?

Vierailija
5/10 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tämän takia en lainaa, vaan lahjoitan. Ihan oman mielenrauhan takia...

Vierailija
6/10 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lainaa enää koskaan kirjoja. Syynä se, että lainasin yhden rakkaan kirjan hyvälle ystävälleni, joka innostui kirjasta niin, että lainasi sen edelleen toiselle kaverillemme. Tämä tyyppi on kadottanut kirjan, olen pyytänyt etsimään, mutta ei tiedä missä se on. Arvatkaa ärsyttääkö. Kirjaa ei saa enää mistään, jostain divareista pitäisi metsästää.

Vierailija
7/10 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset eivät edes tunnu tietävän mitä lainaaminen tarkoittaa. Eivät koskaan lainaa mitään kenellekään, vaan antavat. Jos tällainen ihminen kysyy, saisiko hän lukea jonkun omistamasi kirjan, hänellä ei käy mielessäkään, että se pitäisi palauttaa lukemisen jälkeen. Tunnen tällaisia muutaman, ja hermot meinaa välillä mennä...

Vierailija
8/10 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lainaako ihmiset kirjoja?

Ei, kukaan ei enää lainaile kirjoja. Kaikki vaan roikkuu pädillä tai puhelimella somessa tai netflixiä tuijottaen.

Eikun oikeasti. Kaikki eivät ole samanlaisia elämäm koululaisia kuin sinä, joten kyllä, jotkut jopa lukevat vielä nykyaikana. Kannattaisiko sunkin kokeilla?

Vierailija
9/10 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lainaa enää koskaan kirjoja. Syynä se, että lainasin yhden rakkaan kirjan hyvälle ystävälleni, joka innostui kirjasta niin, että lainasi sen edelleen toiselle kaverillemme. Tämä tyyppi on kadottanut kirjan, olen pyytänyt etsimään, mutta ei tiedä missä se on. Arvatkaa ärsyttääkö. Kirjaa ei saa enää mistään, jostain divareista pitäisi metsästää.

Onko kyse suomalaisesta kirjasta? Haluaisitko paljastaa kirjan ja kirjailijan nimen?

Olen itse joutunut pari kertaa metsästämäään harvinaisia kirjoja, ja onneksi on aina ollut tuuria.

Vierailija
10/10 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Kuinka voi lainata toisen omaisuutta kolmannelle osapuolelle?

Entäs tämä: lapsi pissasi kirjan päälle. Äidin kommentti "mut sähän olit jo lukenut sen".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä