Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas pakotetaan ottamaan influenssarokote. Joka kerta on tullut monen päivän kuume ja pahoinvointi.

Vierailija
02.10.2017 |

Nyt ajoitan piston niin että on pitkä työputki edessä. En todellakaan ala vapaapäivinä sairastamaan

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Influenssa on silti kurjempi.

Vasta-aineita muodostuessa nousee kuume yms. Tämä on tuttua meille jotka rokottaa lapset.

Vierailija
2/23 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Ja jokaisesta talviflunssasta sairastan 12 päivää enkä mene yskäisenä töihin. Ennen influenssarokotteiden pakkopiikitystä sairastelin todella vähän, nyt 3-4 flunssaa talvessa. Piikin otan työputken ensimmäisenä päivänä ja sitten olenkin viikon saikulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka pakottaa ottamaan? Ei kai tuohon voi pakottaa?

Vierailija
4/23 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka pakottaa ottamaan? Ei kai tuohon voi pakottaa?

Vaihtoehto on lopputili

Vierailija
5/23 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole influenssarokotetta koskaan ottanut, tosin työni on omassa yrityksessä yksin pakertamista, joten riski saada tartunta on minimaalinen.

Mieheni on ottanut muutamaan kertaan aikoinaan työpaikan kautta rokotteen, koska heillä työntekijöitä on tähän erikseen kehotettu. Molemmilla kerroilla hän oli ns. puolikuntoinen pitkään piikin jälkeen, eikä hänkään enää piikkiä huoli.

Kumpikaan meistä ei ole influenssaan sairastunut 90- luvun jälkeen.

Vierailija
6/23 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuapa ei rokoteta!  Sanokoot irti, jos tahtovat! Olen terveempi ja onnellisempi ilman influenssarokotusta!

Vierailija
7/23 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Ja jokaisesta talviflunssasta sairastan 12 päivää enkä mene yskäisenä töihin. Ennen influenssarokotteiden pakkopiikitystä sairastelin todella vähän, nyt 3-4 flunssaa talvessa. Piikin otan työputken ensimmäisenä päivänä ja sitten olenkin viikon saikulla.

Siis ennen et ollut talvisin flunssassa mutta kun otat influenssa rokotteen niin olet alkanut sairastua flunssiin? Eihän tossa ole mitään järkeä.

Mitä tekemistä influessaroketteella on flunssan kanssa?

Vierailija
8/23 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopputiliä ei tule. Työnantaja ei tiedä, kuka on influenssarokotuksen ottanut. Moni hoitoalan ammattilainen ei ota, hyvästä syystä. Propagandaa.

Vierailija
10/23 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopputiliä ei tule. Työnantaja ei tiedä, kuka on influenssarokotuksen ottanut. Moni hoitoalan ammattilainen ei ota, hyvästä syystä. Propagandaa.

Meidät rokotetaan työpaikalla ja lista on seinällä. Kyllä siitä näkee kuka ei ole ottanut

Vierailija
11/23 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ihan mahdotontahan on pestä 10 sekuntia niitä käsiä joka vessassa käynnin jälkeen. Ja ihan mahdotonta opettaa sama lapsille!

Vierailija
12/23 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän me lapsettomat emme sairasta niitä "jokasyksyisiä" flunssia?

Vierailija
13/23 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perhe ottanut ainakin 10 vuotta. Kertaakaan ei kenellekään ole tullut oireita

Vierailija
14/23 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, ihan mahdotontahan on pestä 10 sekuntia niitä käsiä joka vessassa käynnin jälkeen. Ja ihan mahdotonta opettaa sama lapsille!

Tä?

Vierailija
15/23 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse sain kroonisen väsymysoireyhtymän ja lääkärit tarjoavat siihen vain masennuslääkkeitä.. eräs paikkakuntalainen taas alkoi saada epilepsiakohtauksia piikityksen jälkeen eikä pysty enää ajamaan autolla töihin

pitäisi saada päättää itse ottaako vai ei

Vierailija
16/23 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän perhe ottanut ainakin 10 vuotta. Kertaakaan ei kenellekään ole tullut oireita

No se on kiva se

Vierailija
17/23 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin juuri apteekissa ottamassa, kun tuli muistutus sähköpostiin. Ei minulla ole aikaa sairastella influenssia, kun nytkin aion olla matkoilla lähes koko syksyn miltei jouluun asti. Eikä ainakaan tähän mennessä rokote ole koskaan aiheuttanut muuta kuin pientä jomotusta käsivarressa.

Vierailija
18/23 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen ottanut ja sairastuin sen jälkeen tosi rajuihin oireisiin. Mikään mahti maailmassa ei saisi minua ottamaan rokotetta. Lisättäköön, että olen sydänsairas diabeetikko ja astmaatikko. Influenssaa en ole kuitenkaan sairastanut kuuteen vuoteen.

Vierailija
19/23 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähänkään sairaat eivät saa olla enää hoitajia, vaikka huolehtisivat kunnostaan hyvin, mutta eivät vain kestäisi ottaa jokavuotisia influenssapiikkejä! Hoitajat loppuu! Mistä koulutetaan tai tuodaan uusia? Onko se toimiva ratkaisu?

Vierailija
20/23 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itse sain kroonisen väsymysoireyhtymän ja lääkärit tarjoavat siihen vain masennuslääkkeitä.. eräs paikkakuntalainen taas alkoi saada epilepsiakohtauksia piikityksen jälkeen eikä pysty enää ajamaan autolla töihin

pitäisi saada päättää itse ottaako vai ei

Jos suomessa annetaan vaikka miljoona influenssarokotetta ja kaikki laittaa merkille sen jälkeiset tuntemukset ja sairaudet ja kuolemat ja sitä sun tätä niin laitetaanko ne influenssarokotteen syyksi vai voisiko olla kyse jostain muusta.

Esim. Naapurin äijä otti rokotteen ja kaatui sen jälkeen ja sit ajoi kolarin ja potkas varpaan tuolin jalkaan. Kaikki rokotteen syytä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi