Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nosto Nosto-automaatilla maksaa

Vierailija
02.10.2017 |

Onko kukaan jo käynyt rahastettavana uusilla Nosto-automaatilla S-kauppojen yhteydessä? Esimerkiksi 100 euron nosto voi maksaa pankistasi riippuen jopa 3 euroa. Nostoihin voi liittyä myös veloitettava 2 % provisiokin. Oletko jo saanut kokemusta moisesta?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Juuri äsken ilmestyneessä Yhteishyvä -lehdessä ihan päinvastaista, kerrottiin, että ei maksa nostaminen.

Vierailija
2/43 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kylällä on yksi Nosto-automaatti, eikä mitään nostopalkkioita mene. Vieläpä siinä on iso lappu, "ei mene nostopalkkiota!". Hyvä automaatti, saa kympin seteleitäkin, kun Automatian (Otto) mielestä, 10€ ei ole oikeata rahaa, että niitä Otosta saisi. Ja kyllä, omistan pankkikortin ja käytänkin sitä, mutta joskus tarvitsee käteistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto-käteisautomaattien käyttö on asiakkaille täsmälleen samanhintaista kuin muidenkin käteisautomaattien käyttö.

Vierailija
4/43 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako noista valita nostettavan summan 10 eurosina vai saako kympin vain jos nostaa 10 tai 30 euroa?

Vierailija
5/43 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette maksa pankkikortilla? Minulla on bussikortin välissä varalla 50€:n seteli, jota olen viimeksi tarvinnut varmaan vuosi sitten.

Vierailija
6/43 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korttimaksaja kirjoitti:

Miksi ette maksa pankkikortilla? Minulla on bussikortin välissä varalla 50€:n seteli, jota olen viimeksi tarvinnut varmaan vuosi sitten.

Kortilla tulee ostoksen summa ja ostopaikka tiliotteeseen. En halua näyttää kelalle kaikkia ostoksiani kun haen toimeentulotukea. Periaate.

Vierailija
7/43 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korttimaksaja kirjoitti:

Kortti on kätevämpi kuin käteinen oikeastaan vain itsepalvelukassoilla. Esim. kebappi tai kalja on kätevämpi maksaa setelillä.

Vierailija
8/43 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nosto-käteisautomaattien käyttö on asiakkaille täsmälleen samanhintaista kuin muidenkin käteisautomaattien käyttö.

Sellaista se on, kartelli-Suomessa.

Vierailija
9/43 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korttimaksaja kirjoitti:

Kortilla tulee ostoksen summa ja ostopaikka tiliotteeseen. En halua näyttää kelalle kaikkia ostoksiani kun haen toimeentulotukea. Periaate.

Kannattaa käydä työssä niin ei haittaisi tiliotteet ja ne Alko-ostokset kortilla

Vierailija
10/43 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
11/43 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korttimaksaja kirjoitti:

Nosta sitten kerralla niin paljon kuin mahdollista.

Vierailija
12/43 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korttimaksaja kirjoitti:

Kannattaa käydä työssä niin ei haittaisi tiliotteet ja ne Alko-ostokset kortilla

Töissä sitä yksityisyydestään vasta joutuukin luopumaan.

Vierailija
13/43 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korttimaksaja kirjoitti:

Kortti on kätevämpi kuin käteinen oikeastaan vain itsepalvelukassoilla. Esim. kebappi tai kalja on kätevämpi maksaa setelillä.

Siinä tapauksessa kebapista, kaljasta ja kätevyydestä voi varmaan vähän maksaa ylimääräistäkin.

Tuli vielä mieleen vanha vitsi. Aviomies kävi huorissa ja maksoi kortilla. Vaimo sitten ihmettelemään, että miksi tiliotteessa lukee "pano", vaikka tililtä on veloitettu...

Vierailija
14/43 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korttimaksaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korttimaksaja kirjoitti:

Siinä tapauksessa kebapista, kaljasta ja kätevyydestä voi varmaan vähän maksaa ylimääräistäkin.

Tuli vielä mieleen vanha vitsi. Aviomies kävi huorissa ja maksoi kortilla. Vaimo sitten ihmettelemään, että miksi tiliotteessa lukee "pano", vaikka tililtä on veloitettu...

Oma pankkini antaa viisi ilmaista käteisnostoa kuukaudessa vanhoilla automaateilla, joten se riittää kyllä mulle. Kiinnostaa tuo Nosto-lafka lähinnä sen takia jos sieltä voi nostaa vaikka 80 euroa kahdeksana kympin setelinä, mutta kellään ei näköjään ole tästä tietoa.

Vierailija
15/43 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korttimaksaja kirjoitti:

Sulla ei vissiin ole lapsia? Tai ainakaan kouluikäisiä tai päiväkoti-ikäisiä.

Harva se viikko pitää viedä mihin tarkoitukseen milloinkin rahaa. On nälkäpäivää, jumppaa, xylitoli-pastillirahaa, retkirahaa...

Vierailija
16/43 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korttimaksaja kirjoitti:

Nostan noin 40€ automaatista kerran kuussa. Lähinnä varalle, jos joskus sattuu jonku pikkuostoksen kanssa että korttimaksu ei toimi tms. Osan viinakauppa ostoksista teen käteisellä, ettein puoliso näe niitä yhteiseltä tililtä ;) Eipä sitä käteistä enää oikein tarvi, saisivat periä enemmän käteisen nostamisesta.

Vierailija
17/43 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korttimaksaja kirjoitti:

Harva se viikko pitää viedä mihin tarkoitukseen milloinkin rahaa. On nälkäpäivää, jumppaa, xylitoli-pastillirahaa, retkirahaa...

...ja jotta ne lapset oppisivat, että raha ei ole loppumaton luonnonvara, jota saa taikaseinästä, on ihan hyvä antaa ne viikkorahat käteisenä vielä aika isoillekin lapsille :)

Vierailija
18/43 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korttimaksaja kirjoitti:

Ei ollut, joten tuo ei tullut mieleen. Kävisin sitten varmaan kerran pankin tiskiltä nostamassa tonnilla vitosen seteleitä.

Vierailija
19/43 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korttimaksaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korttimaksaja kirjoitti:

Oma pankkini antaa viisi ilmaista käteisnostoa kuukaudessa vanhoilla automaateilla, joten se riittää kyllä mulle. Kiinnostaa tuo Nosto-lafka lähinnä sen takia jos sieltä voi nostaa vaikka 80 euroa kahdeksana kympin setelinä, mutta kellään ei näköjään ole tästä tietoa.

En ole nostanut, mutta kokeilin huvikseni käyttää automaattia siihen kohtaan että kysyy nostettavaa summaa. Siinä ei ainakaan ollut mitään valintaa että haluatko pelkkiä kympin seteleitä, eli ilmeisesti niitä saa vain 10e ja 30e nostoissa.

Vierailija
20/43 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

30e nostossa ei ainakaan tullut 10+10+10 vaan 20+10 setelit kun kokeilin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi