Paljonko on erinomainen aika naiselle 2km
Mulla meni eka pnä 19.27.99
Toisena 18.04.51
Haastoin itseni nostamaan aikaa parhaimmilleen.
Paljoko huiput tuon vetävät?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla meni eka pnä 19.27.99
Toisena 18.04.51Haastoin itseni nostamaan aikaa parhaimmilleen.
Paljoko huiput tuon vetävät?
Miten sulla voi mennä noin kauan?
Mulla menee treeni tauon jälkeen max 15min ja tuohon sisältyy 3min aloitus kävely. Kerrottakoon että en harrasta itsekkään paljoa aerobista, muuta kuin juoksu lämmöt salilla.
No täytyy tunnustaa että jätän kännyni ottamaan aikaa sisälle eli tuohon sisältyy koko reissu tulen ulko ovesta raput ja vielä kännyn ääreen sisälle ovesta kaikki on nyt tuossa ajassa mukana.
Mutta matka on kadulta takaisin tuo 2 km.
Just tuolleen ne tekee SM-kisoissakin, kännykät jätetään pukkariin ottamaan aikaa ja sitten suihkun jälkeen katotaan kuka voitti!
:`D
Ylipainoisena 43-vuotiaana aloitan 5 km lenkin aina testaamalla, että cooperissa (12 min) menee 2000m mikä on mun ikäiselle ok taso. Että siihen nähden aplle varmasti tulee lisää vauhtia kun treenikerrat kasvaa.
Ajattelin sellaista harkkaa aamuksi että juoksen tuon sen minkä jaksan mutta joka kolmannen lyhtypylväsvälin täysillä. Ja siitä sitten pikkuhiljaa siirryn joka toiseen täysillä... ja lopuksi koko matkaan kunhan se menee suosiolla. Tai suhtkoht.
Aloitin siis tämän kaiken jo aiemmin tekemällä piiitkiä 10 km kävelyja ensin maastoon ja sitten tasaiselle. Tämä juoksu on nyt seuraava vaihe!
Alle 8min on erinomainen juu näin on päätetty. suurin osa av mammoista tosin ei jaksa edes juosta 2 km.
Aloittelevalle uimarille ihan kelpo aika. Moni heittää homman kesken jo 200 metrin jälkeen.
Hienoa!