Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinkahan moni mies kasvattaa tietämättään toisen lapsen?

Vierailija
02.10.2017 |

Tiedättekö tapauksia joissa vaimo ei paljasta tai ei ole ollut varma oikeasta isästä? Onkohan yleistä että kasvatetaan ns toisen lapsi eikä tämä paljastu koskaan isälle tai lapselle?

Kommentit (266)

Vierailija
81/266 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä ihan omia kasvatan, mutta kuinkahan moni mun tietämättä kasvattaa mun lapsia? 🤔

ai sää oot tommonen, mee pois kylväjä, nolo molo ja äläpä oo niin varma mittee sie kasvatat

Kun et ite kasvata, niin sun lehtotyttölasta voi vaikka isäpuoli siementää

Vierailija
82/266 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimäinen lapseni ei ole mieheni. Suhteen alussa minulla oli viikon kiihkeä seksisuhde irlantilaisen miehen kanssa. 

Tytär syntyi, eikä kukaan ole koskaan kysynyt hänen vihreistä silmistään, pisamistaan tai punertavasta tukastaan. Hän oli nuorena AU pairina Irlannissa ja sanoo sitä henkiseksi kotimaakseen.

Meille siunaantui vuosien aikana vielä kolme hienoa poikaa, kaikki vaaleita sinisilmiä kuten isänsäkin. Olemme vieläkin naimisissa ja onnellisia, lapset jo aikuisia. En ole koskaan sanonut sanaakaan tästä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/266 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi on lapsen isä hän joka siitti vai joka kasvatti?

kasvatusisä on eri ja biologinen isi eri

Vierailija
84/266 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun isyystestit yleistyivät, Britanniassa tehtii laaja ja hyvin salainen tutkimus tästä asiasta. Selvisi että 8% lapsista ei ole "isänsä". Vuosia myöhemmin tämä tieto vuoti julkisuuteen.

Laaja ja hyvin salainen! Tämä oli paras.

Sama laaja ja hyvin salainen tutkimus kertoi, että 85% miehistä pettää vaimoaan toisen miehen kanssa. Ja 90% miehistä harrastaa kesäkurpitsaleikkejä lisäksi! Shh....

Vierailija
85/266 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin omat lapseni ovat selkeästi isänsä näköisiä. Samoin myös kaikkien kavereiden lapsissa on hyvin selkeästi isänsä piirteitä, kuten myös esimerkiksi miehessäni ja tämän sisaruksissa. Ihan jo paljaalla silmällä näkee usein onko lapset ns.oikean isän lapsia.

On tapauksia joissa veli tai serkku on ollut asialla

Tästä mahdollisuudesta pitäisi puhua paljon enemmän. En ole tällä palstallakaan koskaan nähnyt aloitusta, jossa mies epäilisi veljeään petollisuudesta. Aina se uskottomuus pistetään yksinomaan vaimon syyksi!

Näin on. Vanha sanonta -sinäkin Brutukseni. ja se mikä on valmiiksi lähellä ja ns.luotettava..

Mun mieheni veli on kyllä 300 kilo

Kirjotitko että ei aika riitä? Eihän se monilta miehiltä vie kuun 60 sekuntia ja se on siinä + matka tietysti

Vierailija
86/266 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus näin jonku tutkimuksen jossa arveltiin että historiallisesti noin 10% lapsista on eri miehen mitä kirkon kirjoihin on merkitty.

Nykyään ehkäisyn ja aborttien aikakaudella prosentti lienee selvästi pienempi.

Voi olla myös selvästi isompi kun seuransaanti on paljon helpompaa ja vielä omien piirien ulkopuolelta.

Todella harvaa naista kiinnostaa irtoseksi tuntemattomien kanssa. Naiset eivät käyttäydy samalla tavalla kuin miehet. 

ANNA MUN NAURAAAAAAAAAA NYKYAKAT HOH HOIJAAAA

Vierailija
87/266 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä aihe on nyt kovasti tapetilla tällä palstalla. Kenen tuhkamunan eukko on pettänyt?

Sillä tuhkamunalla ei ole eukkoa mutta välillä se sama tyyppi alkaa taas epäilemään vainoharhoissaan kaikkia naisia vaikka aihe ei ole hälle itselleen mitenkään relevantti. Naisvihaansa vain purkaa täällä taas.

Vierailija
88/266 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sen näkee, jos lapsesta ei löydy isän piirteitä ulkonäöstä. Tiedän yhden tällaisen perheen, jossa yksi lapsi poikkeaa muista lapsista ulkonäöltään ja hän on pettämisen tuloksena syntynyt. Viimeistään joskus 2-3-vuotiaana näkyy piirteitä molemmista vanhemmista. Vauvasta ei vielä erota.

Vierailija
89/266 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi että testauta lapsianne, jos epäilette? Kaupallinen testi kahdelle henkilölle maksaa noin 150 euroa, hyvällä tuurilla alle jos on joku tarjouskampanja menossa. Ja vaimo ei ikinä saa tietää.

Jos vaimo saa myöhemmin tietää, niin se on sitten helvetti irti. Tiedoksesi vaan.

Aiheettomat epäilyt ovat loukkaavia, joten ihan aiheesta nainen suuttuu.

luepa uudelleen et tajunnut

Vierailija
90/266 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä mä menisin mieheni veljen luo 300 kilometrin päähän 60 sekunnin aktia varten, kun mulla on itselläni tämä kestävämpi versio omassa kodissa saatavilla?

Vierailija
91/266 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se olekin vain tasa-arvoa että vaimotkin osaavat pettää ja käydä vieraissa, kun saavat omalta mieheltään niin huonoa seksiä?

Vierailija
92/266 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus näin jonku tutkimuksen jossa arveltiin että historiallisesti noin 10% lapsista on eri miehen mitä kirkon kirjoihin on merkitty.

Nykyään ehkäisyn ja aborttien aikakaudella prosentti lienee selvästi pienempi.

Voi olla myös selvästi isompi kun seuransaanti on paljon helpompaa ja vielä omien piirien ulkopuolelta.

Todella harvaa naista kiinnostaa irtoseksi tuntemattomien kanssa. Naiset eivät käyttäydy samalla tavalla kuin miehet. 

ANNA MUN NAURAAAAAAAAAA NYKYAKAT HOH HOIJAAAA

Aivan. Tuntemattoman kanssa ei.Työkaveri, miehen Veli, tai naapuri on sen sijaan tuttu ja turvallinen

Vierailija
93/266 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ne otannat länsimaissa mitä tehty on luokkaa n.30% lapsista ei ole isän. Nää on siis muita reittejä selvinnyt kuin isyystesti ( veritestit, sairaalat, koulun tehtävissä jne)

Ja miksiköhän naiset niin hanakasti vastustaa isyystestejä kaikkialla länsimaissa..? N.95% naisista alkaa uhriutumaan het kättelyssä asiasta. Veikkaan et on syystä että 95% tapauksista on vähintään riski olemassa ettei lapsi ole "isän"

Vierailija
94/266 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jossain oli tilastoa että suurin riski että isä ei ole isä on ensimmäisellä ja neljännellä lapsella. Jäi mieleen kun olen se pesueen neljäs lapsi. 🤔

Pystyn vielä jotenkin kuvittelemaan, että kolmen lapsen isällä irtoaa risteilyllä sokka, mutta näin kolmen lapsen äitinä tuntuu hyvin epätodennäköiseltä että ehkäisy unohtuisi, saati että olisi aikaa tai halua juosta vieraissa.

Ai sun miehellä vai sulla?

No meillä ei kummallakaan riittäisi edes aikaa pettämiseen.

ruokatunnit niin yleisiä tai harrastus,,ehtii. älä oo sinisilmäinen. eri asia rinnakkaissuhde

Vierailija
95/266 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä mä menisin mieheni veljen luo 300 kilometrin päähän 60 sekunnin aktia varten, kun mulla on itselläni tämä kestävämpi versio omassa kodissa saatavilla?

Mikä on kestävämpi? Ei kiihotu niin irtoo vasta pitkän jyystämisen jälkeen (0)

Vierailija
96/266 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sen näkee, jos lapsesta ei löydy isän piirteitä ulkonäöstä. Tiedän yhden tällaisen perheen, jossa yksi lapsi poikkeaa muista lapsista ulkonäöltään ja hän on pettämisen tuloksena syntynyt. Viimeistään joskus 2-3-vuotiaana näkyy piirteitä molemmista vanhemmista. Vauvasta ei vielä erota.

Vauvat ovat usein hyvinkin paljon isänsä näköisiä, just saying.

Vierailija
97/266 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuopuksellani ei ole yhtään isänsä piirteitä ulkoisesti, ja syynä on se, että kuopukseni on ilmetty kopio minusta. En 100 % ole pettänyt.

Vierailija
98/266 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jossain oli tilastoa että suurin riski että isä ei ole isä on ensimmäisellä ja neljännellä lapsella. Jäi mieleen kun olen se pesueen neljäs lapsi. 🤔

Pystyn vielä jotenkin kuvittelemaan, että kolmen lapsen isällä irtoaa risteilyllä sokka, mutta näin kolmen lapsen äitinä tuntuu hyvin epätodennäköiseltä että ehkäisy unohtuisi, saati että olisi aikaa tai halua juosta vieraissa.

ruokatunnit niin yleisiä tai harrastus,,ehtii. älä oo sinisilmäinen. eri asia rinnakkaissuhde

Naista on turha syyttää, monilla nyt vaan on sellainen kiihko, että eivät voi sille mitään.

Vierailija
99/266 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se vaan hassua tuon asian miettiminen, kun oikeassa elämässä hyvin monesta lapsesta näkee jo päällepäin, kuka sen lapsen isä on. Jokaisessa tapauksessa isä on se mikä pitääkin. Katselin tuossa sitä Atlantin yli -sarjaa ja en kyllä äänestä erottanut, oliko äänessä Hjallis vai poikansa. Verratkaa vaikka omia lapsuusajan kuvianne lapsen kuviin, kyllä ne yhteneväisyydet ja erot näkyvät.

Ja Teemu Selänteen lapsista näkee, että yksi ei kuulu katraaseen. Kaikki muut, jopa tytär, näyttävät ihan isältään eli Teemulta.. Ensimmäinen lapsi näyttää jonkun muun lapselta jo pituutensakin puolesta.

sukunäkö vaikka isovanhemmilta, on nähty. yks poikkeaa muista ja onkin mummin näkö vaikka poika. ihan eri ruumiinrakenneki.  etsii ne sukukuvat jos kuolleita, sitten testit

Vierailija
100/266 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen miehen kanssa samassa työpaikassa ja lounastamme yhdessä. Harrastukset ovat tässä elämänvaiheessa lasten harrastuksia. Tietenkin on mahdollista, että mies kiksauttaa muskarin jälkeen tuntematonta mammaa vessassa lasten odottaessa käytävällä silmät pyöreinä. Mutta en tuosta epäilyksestä yöuniani menetä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä