Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinkahan moni mies kasvattaa tietämättään toisen lapsen?

Vierailija
02.10.2017 |

Tiedättekö tapauksia joissa vaimo ei paljasta tai ei ole ollut varma oikeasta isästä? Onkohan yleistä että kasvatetaan ns toisen lapsi eikä tämä paljastu koskaan isälle tai lapselle?

Kommentit (266)

Vierailija
101/266 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus näin jonku tutkimuksen jossa arveltiin että historiallisesti noin 10% lapsista on eri miehen mitä kirkon kirjoihin on merkitty.

Nykyään ehkäisyn ja aborttien aikakaudella prosentti lienee selvästi pienempi.

Voi olla myös selvästi isompi kun seuransaanti on paljon helpompaa ja vielä omien piirien ulkopuolelta.

Todella harvaa naista kiinnostaa irtoseksi tuntemattomien kanssa. Naiset eivät käyttäydy samalla tavalla kuin miehet. 

ANNA MUN NAURAAAAAAAAAA NYKYAKAT HOH HOIJAAAA

Aivan. Tuntemattoman kanssa ei.Työkaveri, miehen Veli, tai naapuri on sen sijaan tuttu ja turvallinen

Täm kannattaa hyväksyä, niin jää se mustasukkaisuus pois ja ei tuu niitä akanhakkaajia. Hakkaamalla se pettäminen ei lopu.

Vierailija
102/266 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni mies tietää monesko lapsi on kasvatettavana! Minulla oli työlästä kasvattaa ensimmäinen lapsi. Onneksi mies oli vielä kuvioissa mukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/266 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä mä menisin mieheni veljen luo 300 kilometrin päähän 60 sekunnin aktia varten, kun mulla on itselläni tämä kestävämpi versio omassa kodissa saatavilla?

Mikä on kestävämpi? Ei kiihotu niin irtoo vasta pitkän jyystämisen jälkeen (0)

Sitä sinun kannattaa tosiaan pohtia, ihan ajatuksen kanssa. 

Vierailija
104/266 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä mä menisin mieheni veljen luo 300 kilometrin päähän 60 sekunnin aktia varten, kun mulla on itselläni tämä kestävämpi versio omassa kodissa saatavilla?

Mikä on kestävämpi? Ei kiihotu niin irtoo vasta pitkän jyystämisen jälkeen (0)

No kunhan kiusalla kirjoittelen. Mut joku kuitenkin vähän kiinnostaa kun vastailet😏

Vierailija
105/266 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä naurettavaa on kun lapseton seurustelee lapsen omaavan kanssa.

Kunnon aisuri menoa.

Vierailija
106/266 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap inkeli, asiahan ei kosketa sinua ikuisena sinkkuna mitenkään. Keskittyisit vaan omaan napaasi, kuten tähänkin saakka.

Vierailija
107/266 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaavasti kuinka moni mies vain hylkää perheensä? Varmasti useampi, kuin nämä aloittajan mainitsemat. 

Vierailija
108/266 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ne otannat länsimaissa mitä tehty on luokkaa n.30% lapsista ei ole isän. Nää on siis muita reittejä selvinnyt kuin isyystesti ( veritestit, sairaalat, koulun tehtävissä jne)

Ja miksiköhän naiset niin hanakasti vastustaa isyystestejä kaikkialla länsimaissa..? N.95% naisista alkaa uhriutumaan het kättelyssä asiasta. Veikkaan et on syystä että 95% tapauksista on vähintään riski olemassa ettei lapsi ole "isän"

Oletko puhunut isäsi ja äitisi kanssa epäilyksistäsi? 

Vierailija
109/266 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni mies pettää vaimoaan?  Tai pukkaa toisen naisen paksuksi?

Kuinka moni mies lyö vaimoaan? 

Hyvä olisi AP.n näitäkin miettiä

Vierailija
110/266 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yläasteaikaisen luokkakaverin "Kaisan" isosisarus oli syntynyt vanhempiensa oltua aviossa jo muutaman vuoden, mutta biologinen isä oli ihan toinen mies. Isosisarus ei täten tietenkään muistuttanut ulkonäöltään lainkaan virallista isäänsä, kun taas Kaisa oli hyvin paljon tämän näköinen. He olivat aika pieneltä kylältä kotoisin, ja toinen siellä asuva kaveri kertoi, että asia oli paikallinen julkinen salaisuus ja ilmeisesti se isosisaruskin tiesi, mutta Kaisa oli suunnilleen ainut, joka ei tiennyt. Perheen isä sitten kuolikin ennen kun Kaisa oli täysi-ikäinen enkä tiedä, onko asian oikea laita paljastunut hänelle koskaan.

Vierailija
111/266 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopulta mitä väliä kenen lapsi? Lapset on niin ihania. Toki yhdellä tutulla on hieman suklaa-väritteinen lapsi, siis isä on ihan lakanan valkoinen kantis, lapsi silti aivan ihana ja rakastettava -rakastettu

Vierailija
112/266 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap inkeli, asiahan ei kosketa sinua ikuisena sinkkuna mitenkään. Keskittyisit vaan omaan napaasi, kuten tähänkin saakka.

Nyt kolahti ja pahasti. Muista se karma .

Vierailija
113/266 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus näin jonku tutkimuksen jossa arveltiin että historiallisesti noin 10% lapsista on eri miehen mitä kirkon kirjoihin on merkitty.

Nykyään ehkäisyn ja aborttien aikakaudella prosentti lienee selvästi pienempi.

Laadukkaat tutkimukset antavat hyvin johdonmukaisesti osuudeksi noin 1 %. Lisäksi naisten kontrolli oli ennen muinoin kovempaa. Naisihmisillä ei ollut juuri edes mahdollisuuksia pyöriä yksin kylillä. Pettämistä on olosuhteiden puolesta oölut mahdollista laajamittaisesti harrastaa vasta 1900-luvulta lähtien.

Joo, mutta ennen naisilla oli kuitenkin suurempi tarve pariutua jos tulivat raskaaksi. Jos piika raskautui talon pojalle, niin sehän ei tullut kysymykseen että nuori-isäntä naisi piian, joten siinä oli rengillä tilaisuus naida piika. Joka tapauksessa prosnetti lienee pienenemään

Tuskin rengitkään on alentuneet naimaan valmiiksi raskaana olevaa piika? Eiköhän kaikista fiksuinta kaikille olisi antaa piialle vain potkut ja heittää talosta pihalle.

Vierailija
114/266 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

😳

Vierailija
115/266 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimäinen lapseni ei ole mieheni. Suhteen alussa minulla oli viikon kiihkeä seksisuhde irlantilaisen miehen kanssa. 

Tytär syntyi, eikä kukaan ole koskaan kysynyt hänen vihreistä silmistään, pisamistaan tai punertavasta tukastaan. Hän oli nuorena AU pairina Irlannissa ja sanoo sitä henkiseksi kotimaakseen.

Meille siunaantui vuosien aikana vielä kolme hienoa poikaa, kaikki vaaleita sinisilmiä kuten isänsäkin. Olemme vieläkin naimisissa ja onnellisia, lapset jo aikuisia. En ole koskaan sanonut sanaakaan tästä. 

nolo ja et mikään hieno nainen. toivotaan että tulee jokin sairaus tytölle ja perimä selviää sitä kautta. muista karma ja edestäs löydät jotenkin vääryyden. olet kirottu. no paljonkos olet sinisilmäinen ja sun ukollakin noita sikiöitä kylvetty. yök sua,kehtaatkin

Vierailija
116/266 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tunnen useamman naisen jotka on jälkeen päin myöntänyt pienemmässä porukassa että ei ole ihan varma onko isäksi merkitty mies oikea isä mutta ei halua myöntää omaa pettämistään niin valehtelee julkisesti että tietää varmasti että puoliso on isä kun ei halua menettää isäksi merkittyä miestä. Ja tähän kun lisätään se että hyvin harvaa naista pystyy rehelliseksi sanomaan kun valhe se pieni valkoinen valhekkin on. Onhan se naiselta ihan normaalia toimintaa että kasvokkain ollessa valehdellaan ja kehutaan mutta selän takana haukutaan

Vierailija
117/266 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt kyllä hävettää.. ja vähän kyllä panettaa😜

Vierailija
118/266 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prinssi Harry tuli tässä mieleen, koska luulen, että hänen isänsä on James Hewitt.

Vierailija
119/266 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi miehen täytyykin sulkea nainen kellariin ettei se pääse jakamaan jalkoväliä ties kenelle miehelle kun oma mies ei ole vahtimassa huo raa ja miehen täytyy pitää nainen kurissa voimakeinoilla.

Aina nainen voi käyttää vaikka suutaan jos niinkuin siveysvyön laittais. Toki aiheeseen ei ehkä tulisi raskautta

Vierailija
120/266 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukujuhlat-ei turhaa ajelua. Tilaisuus