Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinkahan moni mies kasvattaa tietämättään toisen lapsen?

Vierailija
02.10.2017 |

Tiedättekö tapauksia joissa vaimo ei paljasta tai ei ole ollut varma oikeasta isästä? Onkohan yleistä että kasvatetaan ns toisen lapsi eikä tämä paljastu koskaan isälle tai lapselle?

Kommentit (266)

Vierailija
221/266 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaimo on vassari, niin melko todennäköisesti lapsi on joku only fans asiakas

Vierailija
222/266 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omien tuttavien piireissä lapset ovat kyllä niin paljon isiensä näköisiä että voin ihan turvallisin mielin lyödä koko omaisuuteni vetoa että kaikki heistä kasvattavat aivan omaa jälkikasvuaan. 

Uuuuu.... Mikä kahvinporoista ennustajan asiatuntemus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/266 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään isä-oletettu voi tarkistaa ilman äidin tietoisuutta onko lapsen isä. Tilaa vaan testipaketin kotiin ja lähettää tulokset labraan. Turha tästä enää on tehdä mitään sen isompaa ongelmaa.

Vierailija
224/266 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamalimpia asioita mitä toiselle voi tehdä.

Niin. Ja onneksi erittäin paljon harvinaisempaa kuin mitä "palstamiehet" haluavat uskotella. 

Vierailija
225/266 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään isä-oletettu voi tarkistaa ilman äidin tietoisuutta onko lapsen isä. Tilaa vaan testipaketin kotiin ja lähettää tulokset labraan. Turha tästä enää on tehdä mitään sen isompaa ongelmaa.

Tuo sopii vain jos vanhemmat eivät ole yhdessä. Miksi olla yhdessä jos ei luota toiseen sen vertaa, että onko lapsen isä?

Vierailija
226/266 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä ei puhuta, kun se ei ole ongelma, pikemminkin päinvastoin. Rouva on yrittänyt vaikkapa 5 vuotta lasta. Sitten lähtee baariin etsimään miehensä näköistä miestä. Sitten mennään sänkyyn ja nainen sanoo, ettei tarvitse käyttää kumia. Minäkin astuin yhden rouvan, en tiedä miten kävi.

- - - -

Aikanaan tapasin tanssikapakasta simpsakan mutta keski-iän kynnyksen 35v ylittäneen varsin viehättävän naisihmisen. Kuten usein ihmiselämässä, yksi asia johtaa toiseen ja toinen kolmanteen... Jo ensimmäisellä kerralla daami jarrutteli, kun olin kaivamassa kortsuja käyttöön "leikitään ensin hiukan" -teemalla. No ei käynyt itselle, on ollut ja on edelleen ihan tabu itselle suojauutua satunnaistuttujen kanssa.

- Aikaa kului ja selvisi, että daamilla oli hurjaakin hurjempi vauvakuume, oli ollut ukkonsa kanssa vuosia hedelmällisyyshoidoi

Tarinoissa on aina kavereita, tuttuja, kumminkaimoja jne. Satuiluja tuollaiset tarinat.

Vierailija
227/266 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi että testauta lapsianne, jos epäilette? Kaupallinen testi kahdelle henkilölle maksaa noin 150 euroa, hyvällä tuurilla alle jos on joku tarjouskampanja menossa. Ja vaimo ei ikinä saa tietää.

Aivan.  Lapsen   harjasta kasa hiuksia pussiin ja testiin omien kanssa.  Halvemmaksi tämäkin tulee, kuin elättää vierasta lasta vuositolkulla tai maksaa elareita  18 vuotta. Miehet ottakaa vinkistä vaarin. Itse aion tehdä noin.    😎

Vierailija
228/266 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi että testauta lapsianne, jos epäilette? Kaupallinen testi kahdelle henkilölle maksaa noin 150 euroa, hyvällä tuurilla alle jos on joku tarjouskampanja menossa. Ja vaimo ei ikinä saa tietää.

Mitä jos on kiva lapsi, vaikkakin vähän erinäköinen, ja siitä tykkää, loppuuko tykkääminen siihen testiin jos ei ole oma? 

Vierailija
229/266 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omien tuttavien piireissä lapset ovat kyllä niin paljon isiensä näköisiä että voin ihan turvallisin mielin lyödä koko omaisuuteni vetoa että kaikki heistä kasvattavat aivan omaa jälkikasvuaan. 

Uuuuu.... Mikä kahvinporoista ennustajan asiatuntemus.

Ei kai se mitään asiantuntemusta tarvi vaan toimivat silmät. 

Vierailija
230/266 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi jännä juttu, että yksikään ketjuun kirjoittanut mies ei muistuta millään tavalla biologista isäänsä. 

Vierailija
231/266 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan.  Lapsen   harjasta kasa hiuksia pussiin ja testiin omien kanssa.  Halvemmaksi tämäkin tulee, kuin elättää vierasta lasta vuositolkulla tai maksaa elareita  18 vuotta. Miehet ottakaa vinkistä vaarin. Itse aion tehdä noin.    😎

Aiot tehdä... Kuinka vanha olet? 15?

Vierailija
232/266 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva mies kasvattaa edes omaa lastaan. 

Vierailija
233/266 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen vapaaehtoisesti kasvattanut vaimoni 4 lasta. Nämä tietysti tiesin, kun yhdessä aloimme olemaan. Minulle tämä ei ole ollut mikään ongelma. Suvulle ja äidilleni varsinkin kova pala purtavaksi. Paljon olen laittanut aikaa ja rahaa tähän. Kaikki on ollut sen arvoista. Jopa teiniangstit ja muu. Kyllä he nyt sitä arvostaa, kun ovat ymmärtäneet, että mistä olisivat jääneet ilman. Koska omalta isältänsä eivät ole saaneet edes jouluna lahjoja tai mitään. Olen järjestänyt kaikki laitteet ja ajokortit. Nuorin nyt armeijassa.

Samoin teki minun isäni, minä synnyin sitten viidenneksi ja ainoaksi yhteiseksi lapseksi. Hienoja miehiä olette te molemmat

Vierailija
234/266 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prinssi Harry tuli tässä mieleen, koska luulen, että hänen isänsä on James Hewitt.

Mahdat olla sokea - Harry muuttuu vuosi vuodelta enemmän Charlesin näköiseksi.

Vierailija
235/266 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan moni nainen elää siinä käsityksessä, että mies on uskollinen eikä hänellä ole lapsia yhden sun toisen naisen kanssa....

Kuinkahan moni nainen elää siinä käsityksessä että on miehen ainoa nainen....

Kuinkahan  moni nainen ei tiedäkään kuinka monen akan kanssa se ukko paneskelee.

Mikähän ajatus sinulla oli, ihan yhtä lailla voi kysyä

Kuinkahan moni mies elää siinä käsityksessä, että nainen on uskollinen eikä hänellä ole lapsia yhden sun toisen miehen kanssa....

Kuinkahan moni mies elää siinä käsityksessä että on naisen ainoa mies....

Kuinkahan  moni mies ei tiedäkään kuinka monen ukon kanssa se akka paneskelee.

Vierailija
236/266 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prinssi Harry tuli tässä mieleen, koska luulen, että hänen isänsä on James Hewitt.

Mahdat olla sokea - Harry muuttuu vuosi vuodelta enemmän Charlesin näköiseksi.

Kyllä. Nuorempana oli enemmän äitinsä näköinen, mutta isästä ei kyllä enää nykyään voi erehtyä, kyllä Harry niin paljon Charlesin näköinen on. 

Vierailija
237/266 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos on kiva lapsi, vaikkakin vähän erinäköinen, ja siitä tykkää, loppuuko tykkääminen siihen testiin jos ei ole oma? 

Kai siitä äpärästäkin voi tykätä mutta elattaa ei tarvitse. Saa elarit sitten muualta.

Vierailija
238/266 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

138. Tietenkin olet mies. Ja tietenkin olet vanhanaikainen heteromies. Kukapa muu vauvapalstalla jauhaisi jaskaa toisten miesten 60 sekunnin kestävyydestä.

Kstsotaan minne tarina vie!

Sitähän me nyt sitten ei taideta saada koskaan tietää, kumpi meistä on kestävämpi? Mut kerro nyt naisoletettu, pidätkö naisista?

Lopettaisit tuollaisen jankkaamisen, kukaan ei halua antaa sinulle tumputusmateriaalia. Ajatuskin kuvottaa. 

Osui? Pidätkin siis naisista naisena.

Heh, olen eri kuin jolta kysyit joten ei osunut mikään muu kuin kuvotus sinua kohtaan. 

Olet siis lesbo vastainen ja halveksit niitä. Heissä ei ole mitään kuvottavaa. 

Vierailija
239/266 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No meillä ei revennyt lehti, eikä painomuste näkynyt mustassa sohvassa. Myöhemmin veljen koira nuuskutteli kovasti sohvaa, ja aivasti.

Rouvan pikkarit kyllä sotkeentu.

Lisään vielä, että juhlat jatkui koko vklopun, sunnuntaina maalaistalon ulkovessassa oli kuumia hetkiä.

Tajuatko että teet itsestäsi todella kuvottavan kun esittelet täällä muille fantasioitasi? 

Et yhtään kunnioita toisten ihmisten seksuaalirauhaa vaan saat jotain perverssiä nautintoa siitä että häiriköit muita nuilla unelmillasi. Olet todennäköisesti todella itsekäs ihminen jolla huonot ihmissuhdetaidot, myös rakastajana siis huono.

Seuraava askel tuosta on fyysinen häirintä, siitä seuraava raiskaus. 

Mistähän ihmeestä ne kaikki lehtolapset sitten syntyy?

itse fantasioit että joku tekisi sinulle noin kun tuollaisia kirjoittelet. Ymmärrän addiktio sekin. Toivottavasti löydät etsimäsi.

Vierailija
240/266 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on?