Olenko kohtuuton? Alan vähitellen vierastamaan naisystäväni kosketusta..
Naisystävälläni on omituinen halu puristella finnejäni. Inhoan siitä koituvaa kipua ja tunnetta hyvin paljon. Olen sanonut hänelle että lopettaisi sen, mutta aina hän jatkaa sitä parin päivän päästä.
Tyypillisesti kun ollaan kahdestaan sohvalla hän oikein alkaa etsimään minusta finnejä puristettavaksi. Tämä on nyt vähitellen johtanut siihen, että joudun miettimään että satuttaako vai helliikö hän minua tällä kertaa koskettaessaan.
Pyysin häntä taas kerran lopettamaan, ja hän vastasi että se on pakkomielle jolle ei mahda mitään. Ärsyttää, että hän tahallaan tahtoo satuttaa minua. Olenkko kohtuuton, kun toivoisin hänen lopettavan finnieni puristelun?
Kommentit (29)
No et todellakaan ole kohtuuton! Tottakai sinulla on oikeus kieltäytyä hänen "pakkomielteestään". Ehdottomasti sanot, että sen on loputtava ja pidät siitä myös kiinni.
Tuntuu ehkä ikävälle mutta jos sulla on niitä keltaisia märkäpaiseita naamassa tai takapuolessa niin purista ne ennen kuin naisytsävä ehtii, yök.
Et ole kohtuuton. Ei toista ihmistä saa nipistellä tai puristella ilman lupaa. Kysy häneltä mitä hän tykkäisi jos sinä nyppisit häneltä hiuksia tai muita karvoja yksi kerrallaan. Sitäpaitsi finnien puristeleminen on infektioriski.
Mitä jos ainakin yrittäisit hoitaa ihosi kuntoon?
Ei ole mitenkään kohtuutonta pyytää toista olemaan tekemättä asioita, jotka aiheuttaa kipua ja epämiellyttävää oloa. Kuulostaa siltä kuin olisit jo alkanut hieman pelkäämään mitä tapahtuu. Puhukaa!
Hanki sille kuplamuovia, poksukelkoot sitä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos ainakin yrittäisit hoitaa ihosi kuntoon?
Eipä niille mitään voi. Jos elää terveellisesti ja niitä kuitenkin tulee niin sitten tulee. Mitään helkutin myrkkyjä ei naamaan pidä mennä laittamaan.
Nyt kun otin asian (taas kerran) puheeksi, alkoi heti uhkailemaan erolla. Ilmeisesti minuun ei voi koskea satuttamatta. Huoh.
Ap
Vai että ihan erolla alkoi uhkailemaan. -5/5.
Vierailija kirjoitti:
Olisipa tämä trolli. Tämä on ihan aitoa elämää. Hänen logiikka meni jotenkin näin: puristaminen sattuu minua -> no minuun ei sitten saa koskea -> joka on eron paikka.
Ap
Hyi hitto. Minä poistan joskus mustapäitä mieheltäni, mutta luvan kanssa ja erittäin hygieenisesti, en lähtisi ohimennen ronkkimaan finnejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisipa tämä trolli. Tämä on ihan aitoa elämää. Hänen logiikka meni jotenkin näin: puristaminen sattuu minua -> no minuun ei sitten saa koskea -> joka on eron paikka.
Ap
Silloin sun pitää kyseenalaistaa tuo "logiikka". Tyynesti vaan toteat, että koska puristaminen sattuu ja sinua ei saa satuttaa, niin sinua ei saa puristaa. Hellästi saa koskea, joten ero ei voi seurata kosketuksen puutteesta. Logiikkavirheen korjaamisesta nainen ei voi suuttua tai muuten saa tyhmän maineen kaveripiireissä.
Kaikesta sitä valitetaan. Minä puristelen myös mieheni finnejä ja mustapäitä kaiken aikaa. Toki se nyt hieman nipistää mutta rakkaan ihmisen epäpuhtauksien puhdistaminen on mulle rakkaudenosoitus samalla tavalla kun esim kissat pesevät toisiaan. Lisäksi toki hellin miestä muullakin tavalla mutta mulla mies sentään tajuaa mistä kyse. Lisäksi mies on ollut tosi kiitollinen että hänen ihonsa ei ole koskaan ollut paremmassa kunnossa kun sen jälkeen kun alkoi aikanaan seurustella mun kanssa.
Jos haluat suoran vastauksen: Ei tuo ihan normaalia toimintaa ole. Ja erolla uhkailu siksi ettei saa puristella finnejä... no sinuna juoksisin ja lujaa.
Nipistä napakasti joka kerran...