Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko kohtuuton? Alan vähitellen vierastamaan naisystäväni kosketusta..

Vierailija
02.10.2017 |

Naisystävälläni on omituinen halu puristella finnejäni. Inhoan siitä koituvaa kipua ja tunnetta hyvin paljon. Olen sanonut hänelle että lopettaisi sen, mutta aina hän jatkaa sitä parin päivän päästä.

Tyypillisesti kun ollaan kahdestaan sohvalla hän oikein alkaa etsimään minusta finnejä puristettavaksi. Tämä on nyt vähitellen johtanut siihen, että joudun miettimään että satuttaako vai helliikö hän minua tällä kertaa koskettaessaan.

Pyysin häntä taas kerran lopettamaan, ja hän vastasi että se on pakkomielle jolle ei mahda mitään. Ärsyttää, että hän tahallaan tahtoo satuttaa minua. Olenkko kohtuuton, kun toivoisin hänen lopettavan finnieni puristelun?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on sama pakkomielle, mutta jo alussa tein hyvin selväksi että mun finnejä ET puristele, (etkä rupia raavi irti). Sano se selkeästi ja suutu heti jos sen jälkeen vielä yrittää.

Vierailija
22/29 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikesta sitä valitetaan. Minä puristelen myös mieheni finnejä ja mustapäitä kaiken aikaa. Toki se nyt hieman nipistää mutta rakkaan ihmisen epäpuhtauksien puhdistaminen on mulle rakkaudenosoitus samalla tavalla kun esim kissat pesevät toisiaan. Lisäksi toki hellin miestä muullakin tavalla mutta mulla mies sentään tajuaa mistä kyse. Lisäksi mies on ollut tosi kiitollinen että hänen ihonsa ei ole koskaan ollut paremmassa kunnossa kun sen jälkeen kun alkoi aikanaan seurustella mun kanssa.

No jos mies siitä tykkää niin eihän siinä ole ongelmaa? Kaikki ei tykkää ja sitä pitää kunnioittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikesta sitä valitetaan. Minä puristelen myös mieheni finnejä ja mustapäitä kaiken aikaa. Toki se nyt hieman nipistää mutta rakkaan ihmisen epäpuhtauksien puhdistaminen on mulle rakkaudenosoitus samalla tavalla kun esim kissat pesevät toisiaan. Lisäksi toki hellin miestä muullakin tavalla mutta mulla mies sentään tajuaa mistä kyse. Lisäksi mies on ollut tosi kiitollinen että hänen ihonsa ei ole koskaan ollut paremmassa kunnossa kun sen jälkeen kun alkoi aikanaan seurustella mun kanssa.

No jos mies siitä tykkää niin eihän siinä ole ongelmaa? Kaikki ei tykkää ja sitä pitää kunnioittaa.

Ei se siitä suuremmin nauti mutta on valmis kestämään sen koska tietää että minä nautin siitä. Ja lisänä toki on se että kivana lisänä miehen iho on hyvässä kunnossa.

Vierailija
24/29 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se siitä suuremmin nauti mutta on valmis kestämään sen koska tietää että minä nautin siitä. Ja lisänä toki on se että kivana lisänä miehen iho on hyvässä kunnossa.

Miten muka iho on hyvässä kunnossa finnien puristelun jälkeen? Ja jos uusia puskee koko ajan, niin sen on kaukana hyvästä ihosta.

Vierailija
25/29 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten muka iho on hyvässä kunnossa finnien puristelun jälkeen? Ja jos uusia puskee koko ajan, niin sen on kaukana hyvästä ihosta.

Kun ne mustapäät ja muut tukokset puristaa varovasti mutta huolellisesti pois ne ei ehdi kehittyä kunnon finneiksi ja tulehduspesäkkeiksi. Eri asia toki jos ne finnit on isoja ihonalaisia joita ei saa puristettua mitenkään. Toki silti aika välillä finni tulee sinne tänne ja ne puristetaan heti kun vain on valkoinen pää ja paranee nopeammin.

Vierailija
26/29 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun otin asian (taas kerran) puheeksi, alkoi heti uhkailemaan erolla. Ilmeisesti minuun ei voi koskea satuttamatta. Huoh.

Ap

Sinunhan se olisi pitänyt olla, joka uhkaa erolla ellei puristelu lopu.

Vierailija
27/29 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja: Älä alistu tällaiseen leikkiin, jota tämäkin akka vertaa siihen että "kissat pesevät toisiaan". Kaikkea sitä kuuleekin.

Vierailija
28/29 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullujen hommaa.

Vierailija
29/29 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, oma mieheni ruinaa minua puristelemaan selästään finnejä vaikka itseäni touhu ällöttää. Hän taas mököttää, jos kieltäydyn. Olen kyllä sitä mieltä, että sinun on laitettava tyttis kuriin. Läpsäytä vaikka sormille joka kerta, kun yrittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi