Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hieroja Juha saa sopimattomia ehdotuksia naisilta: ”Yksi tarttui pakarasta, toinen esitteli rintojaan, kolmas pyysi seksiä”

Vierailija
02.10.2017 |

Mitä mietteitä miesten kokemaan seksuaaliseen häirintään liittyen?
https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000005386244.html .
Itse olen joutunut kokemaan tätä useaan kertaan miesten ja naisten toimesta, mutta tietenkin useammin naisten toimesta, koska olen itse mies. En ymmärrä miksi häirinnän kohteen pitäisi hävetä tai tehdä tästä muutenkaan mitään suurempaa numeroa. Ongelmalliseksi tilanne tulee jos häiritsijä on ihminen, josta pitää kaverina, jolloin hänen loukkaaminen lähentely tyrmäämällä on aika ikävää, mutta tottakai se on tehtävä jos ei koe eroottisia tunteita kyseistä naista kohtaan. Vielä ikävämpi asia on työpaikalla, jossa asiaa ei voi vain sivuuttaa poistumalla paikalta, vaan sille pitää oikeasti tehdä jotain jos työkaveri ei suostu lopettamaan. Jos vihjailu on epäsuoraa, niin siitä huomauttaminen voi olla hankalaa, koska toinen osapuoli voi kieltää flirttailun täysin omaksi puolustuksekseen.
Usein tätä pidetään harvinaisena ilmiönä, mutta omasta kokemuksestani se on kaikkea muuta. Pieneen flirttiin törmää jatkuvasti, mutta se nyt on ihan luontaista, enkä varsinaisesti koe sitä häirintänä, vaikka se häiritsevää onkin. Sen sijaan baareissa tullaan surutta muniin kiinni ja tämä on kyllä räikeää häirintää.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullua tää vähättely täällä. Miten tuo muka poikkeaa naisten ahdistelusta? Mies ei saa ahdistua, ei pelätä eikä näyttää tunteitaan tai puhua avoimesti kokemastaan ahdistelusta. Miten vaikka hyväksikäytön uhriksi joutunut teinipoika uskaltaisi hakea apua, kun asenne on tuollainen? :( Nyt valoja päälle, ette voi vähätellä näin isoa juttua!

Vierailija
22/27 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta touhua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeä aihe

Vierailija
24/27 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tärkeä asia ja tätä pitäisi tuoda enemmän esiin. 

Niin kauan kuin miehet itse väheksyvät asiaa ja kertovat toivovansa seksuaalista häirintää, sitä ei tulla ottamaan vakavasti.

Ei se ole häirintää jos sitä toivotaan. Se on silloin normaalia kahden ihmisen välistä seksuaalista kanssakäymistä. 

Vierailija
25/27 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa on vain pari viestiä ja jo mies on ehtinyt toivomaan että kumpa minuakin häirittäisiin seksuaalisesti. Tässäkään asiassa naiset ei ole järkevin kohde jos asennemuutos on toiveissa. Itse olen täysin valmis tuomitsenaan miesten seksuaalisen häirinnän siinä missä naistenkin. Joskus vainntulee mieleen, että näiden aloitusten todellinen tarkoitus on yrittää saada naiset hyväksymään seksuaalinen häirintä miesten taholta, koska miehetkin joutuu sitä kokemaan.

Kyllä se miestenkin tekemä seksuaalinen häirintä on häiritsevää jopa sitä tapahtumaa vierestä seuraavalle toiselle miehelle. 

Vierailija
26/27 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille pätee sama sääntö kuin naisillekin: jos ahdistelija on hyvännäköinen, se vain piristää. Muuten se koetaan ahdisteluna.

Vaikka nainen olisi kuinka viehättävä, niin jos hän muniin tarttuu työaikanani ja asiakkaanani, niin koen kyllä tilanteen erittäin hankalaksi. 

Vierailija
27/27 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutisessa on hyvä pointti, että erektio ei todellakaan aina viittaa kiinnostukseen. Erektio voi aiheutua siitä, että ajatukset menevät johonkin seksuaaliseen, vaikka näiden ajatusten kohteena ei olisikaan kyseinen nainen. Erektio voi myös tulla sen seurauksena, että pelkää saavansa erektion. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi