Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hieroja Juha saa sopimattomia ehdotuksia naisilta: ”Yksi tarttui pakarasta, toinen esitteli rintojaan, kolmas pyysi seksiä”

Vierailija
02.10.2017 |

Mitä mietteitä miesten kokemaan seksuaaliseen häirintään liittyen?
https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000005386244.html .
Itse olen joutunut kokemaan tätä useaan kertaan miesten ja naisten toimesta, mutta tietenkin useammin naisten toimesta, koska olen itse mies. En ymmärrä miksi häirinnän kohteen pitäisi hävetä tai tehdä tästä muutenkaan mitään suurempaa numeroa. Ongelmalliseksi tilanne tulee jos häiritsijä on ihminen, josta pitää kaverina, jolloin hänen loukkaaminen lähentely tyrmäämällä on aika ikävää, mutta tottakai se on tehtävä jos ei koe eroottisia tunteita kyseistä naista kohtaan. Vielä ikävämpi asia on työpaikalla, jossa asiaa ei voi vain sivuuttaa poistumalla paikalta, vaan sille pitää oikeasti tehdä jotain jos työkaveri ei suostu lopettamaan. Jos vihjailu on epäsuoraa, niin siitä huomauttaminen voi olla hankalaa, koska toinen osapuoli voi kieltää flirttailun täysin omaksi puolustuksekseen.
Usein tätä pidetään harvinaisena ilmiönä, mutta omasta kokemuksestani se on kaikkea muuta. Pieneen flirttiin törmää jatkuvasti, mutta se nyt on ihan luontaista, enkä varsinaisesti koe sitä häirintänä, vaikka se häiritsevää onkin. Sen sijaan baareissa tullaan surutta muniin kiinni ja tämä on kyllä räikeää häirintää.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeä asia ja tätä pitäisi tuoda enemmän esiin. 

Vierailija
2/27 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mulle ei naiset halua näytellä tissejä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan kuin miehet itse väheksyvät asiaa ja kertovat toivovansa seksuaalista häirintää, sitä ei tulla ottamaan vakavasti.

Vierailija
4/27 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa käytöstä, mutta jos tissien esittelyyn ei liity mitään uhkailua tai painostusta, ei tuo mikään rikoskaan lie. Muniin kiinni käyminen on eri juttu - voi sattua, ja taitaa täyttää jonkin ahdistelun tuntomerkit.

Vierailija
5/27 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedän, että obko käytökseni miehestä ahdistelua vai toivottavaa flirttiä? Kaipaisin tästä jotain neuvoja.

Vierailija
6/27 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan kuin miehet itse väheksyvät asiaa ja kertovat toivovansa seksuaalista häirintää, sitä ei tulla ottamaan vakavasti.

Muutama junttimies ja miehenä esiintyvät naiset "toivovat" ahdistelua = kaikkia miehiä saa vapaasti ahdistella? Ymmärrätkö itsekään miten naurettavalta kommenttisi kuulostaa?

Vierailija
7/27 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa on vain pari viestiä ja jo mies on ehtinyt toivomaan että kumpa minuakin häirittäisiin seksuaalisesti. Tässäkään asiassa naiset ei ole järkevin kohde jos asennemuutos on toiveissa. Itse olen täysin valmis tuomitsenaan miesten seksuaalisen häirinnän siinä missä naistenkin. Joskus vainntulee mieleen, että näiden aloitusten todellinen tarkoitus on yrittää saada naiset hyväksymään seksuaalinen häirintä miesten taholta, koska miehetkin joutuu sitä kokemaan.

Vierailija
8/27 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa käytöstä, mutta jos tissien esittelyyn ei liity mitään uhkailua tai painostusta, ei tuo mikään rikoskaan lie. Muniin kiinni käyminen on eri juttu - voi sattua, ja taitaa täyttää jonkin ahdistelun tuntomerkit.

Hienosti vähätelty. Naiset saavat ahdistua jo pelkästä katseesta, mutta naisten itsensäpaljastelu ei ole minkäänlainen ongelma?

Vierailija
9/27 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos olisin hieronnassa ja hieroja oli komea mies niin oishan se aika kivaa, mutta luultavasti arastelisin itse omia muotojani. En näyttäisi tissejä enkä haukkaisi pakarasta. Ellei olisi oma mies.

Paljon varmaan riippuu miehenkin asenteesta. Jos mies juttelee reippaasti tai on hiljaa niin tuskin härskeinkään eukko riehaantuu. Mutta jos tulee kaksimielistä juttua, niin voi tulla väärinkäsityksiä.

Kyllä tuntemilleni hierojanaisille ehdotellaan että voisi hieroa sitä kalsarin etumusta, mutta hän on topakka nainen ja laittaa kyllä jauhot suuhun.

Vierailija
10/27 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama nainen ottaa mielellään vastaan kuvia miesten alapäästä -> kaikille naisille saa lähettää kuvia alapäästä?

Vierailija
11/27 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen joutunut kokemaan tätä useaan kertaan miesten ja naisten toimesta, mutta tietenkin useammin naisten toimesta, koska olen itse mies. En ymmärrä miksi häirinnän kohteen pitäisi hävetä tai tehdä tästä muutenkaan mitään suurempaa numeroa. Ongelmalliseksi tilanne tulee jos häiritsijä on ihminen, josta pitää kaverina, jolloin hänen loukkaaminen lähentely tyrmäämällä on aika ikävää, mutta tottakai se on tehtävä jos ei koe eroottisia tunteita kyseistä naista kohtaan. Vielä ikävämpi asia on työpaikalla, jossa asiaa ei voi vain sivuuttaa poistumalla paikalta, vaan sille pitää oikeasti tehdä jotain jos työkaveri ei suostu lopettamaan. Jos vihjailu on epäsuoraa, niin siitä huomauttaminen voi olla hankalaa, koska toinen osapuoli voi kieltää flirttailun täysin omaksi puolustuksekseen.

Usein tätä pidetään harvinaisena ilmiönä, mutta omasta kokemuksestani se on kaikkea muuta. Pieneen flirttiin törmää jatkuvasti, mutta se nyt on ihan luontaista, enkä varsinaisesti koe sitä häirintänä, vaikka se häiritsevää onkin. Sen sijaan baareissa tullaan surutta muniin kiinni ja tämä on kyllä räikeää häirintää.

Alpha-miesten ongelmia... Maksaisin mitä vain tuollaisesta "ongelmasta"

Vierailija
12/27 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

beeta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole niin kivaa kuin kuvittelet.

Vierailija
13/27 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukaillen tuota erästä otsikkoa:

"Naisten käsitys mieshierojista on vääristynyttä"

Vierailija
14/27 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

beeta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole niin kivaa kuin kuvittelet.

Luultavasti on näin, mutta kun ei saa mitään huomiota vastakkaiselta sukupuolelta niin tuntuu tällainen suorastaan rienaukselta.

Vierailija
15/27 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa on vain pari viestiä ja jo mies on ehtinyt toivomaan että kumpa minuakin häirittäisiin seksuaalisesti. Tässäkään asiassa naiset ei ole järkevin kohde jos asennemuutos on toiveissa. Itse olen täysin valmis tuomitsenaan miesten seksuaalisen häirinnän siinä missä naistenkin. Joskus vainntulee mieleen, että näiden aloitusten todellinen tarkoitus on yrittää saada naiset hyväksymään seksuaalinen häirintä miesten taholta, koska miehetkin joutuu sitä kokemaan.

hm? Miten ihmeessä olet saanut tuollaisen käsityksen? Tämä on vaiettu aihe ja jos on miehiä jotka kokee nämä lähestymiset ahdistavina niin on hyvä että asia nostetaan esille. Mitä olen lukenut niin kyllähän ne törkeitä olisi jos olisi naisille tapahtunut joten miksei ne olisi myös miehelle? Tätä vain vähätellään koska miehellä ei ikinä ole raiskauksen pelkoa ja sen pitäisi olla vain kehu jos nainen osoittaa kiinnostusta.

Vierailija
16/27 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienosti vähätelty. Naiset saavat ahdistua jo pelkästä katseesta, mutta naisten itsensäpaljastelu ei ole minkäänlainen ongelma?

On, mutta ei maailman tuhannen pahimman ongelman joukossa, edellyttäes tietysti, ettei tekoon liity mitään muuta, esim. solvaavaa kielenkäyttöä tai pienintäkään riskiä kivun aiheuttamisesta.

Vierailija
17/27 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin rajusti kiinni tisseistä ja puristelisin innolla jos joskus saisin kokea näin upean tapahtuman kuin tuo hieroja.

Vierailija
18/27 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille pätee sama sääntö kuin naisillekin: jos ahdistelija on hyvännäköinen, se vain piristää. Muuten se koetaan ahdisteluna.

Vierailija
19/27 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hohhoijaa. Oikeestiko jotakin miestä harmittaa ja mene pasmat kun muutama nainen lähestyy...? Pitäisikö kasvattaa kivekset?

Vierailija
20/27 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mieskin voi naishierojalla käydessään vähän kulliansa vilauttaa, kunhan ei sentään käy käsiksi naisen häpäreihin. Se kun voisi olla jo kivuliasta toimintaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi