Asiat/tuotteet joita pitäisit humpuukkina, ellet olisi itse tehoa todennut?
Mulla kyllä ehdottomasti mikrokuitu-siivousliinat (KAIKKI lika lähtee pelkällä vedellä) ja karppaaminen (niin hyvä olo!)
Kommentit (9)
liha, maito, juusto yms. eläinkunnan tuotteet?
Niillä " paskahiilareilla" elää kuitenkin miltei pelkästään yli 2 miljardia maapallon asukasta. Kohtuus kaikessa on mielestäni paras neuvo asiaan kuin asiaan.
Mksipä siis ei valitsisi ruokavalionsa sisältöä niin, että ruoka-aineet ovat mahdollisimman ravinnepitoisia ja luonnonmukaisia.
esim. himoliikkujille, lihakset tarvitsevat hiilareita jaksaakseen!!
äärimmäistä terveyden tavoittelua. Voin aivan hyvin syödä toisinaan perunasalaattia tai vaikka karkkia. Karppaat tai et, ikuista elämää et tule saavuttamaan.
Toisekseen, jos itse kasvattaa omat riisinsä, niin aika luonnonmukaista ravintoa se minusta on.
Jokainen syököön, mitä tykkää. Ja uskon, että karppaus laihduttaa, aivan kuten mikä tahansa muu ruokavalio, missä rajoitetaan energiansaantia. Mutta me eletään vain kerran, pienet nautinnot ovat välttämättömiä, että täällä olosta saisi kaiken irti.
Niinhän niillä perunoilla ja riisilläkin elää, toki, mutta onko hyvä olla ja onko ylipaino-ongelmaa? Varsinkin ne hiilarit yhdistettynä runsaaseen rasvan saantiin niin varmaan lihoo ja jos yrittää laihduttaa karsimalla sen rasvan pois ruokavaliosta, mutta jatkaa hiilarien syöntiä (painonvartijat), niin on varmaan nälkä koko ajan ja kurja olo.
T: spinning-ohjaaja, joka jaksaa ohjata useita tunteja päivässä vaikka tyhjät hiilarit pois ruokavaliosta, ei palautumisongelmaa, vaikka ikää vähän onkin ja jonka raskauskilot lähtivät hujauksessa karppauksen aloittamisen myötä. Ai muuten tänään ruuaksi " tuunattua" lasagnea...ihanaa, eikä tarvi pointseja laskea.
vaikka paljon riisiä syövätkin (tai vehnää, kuten tietyissä osissa Kiinaa). Vain länsimainen ravinto saa lihomaan. Ei hiilarit sinällään. Vaan isot annoskoot.
linkittäminen kielletty. No en yrittänyt linkittää. Noita karppi reseptejä löytyy netistä karppi info sivuilta. Kaikkea ns. tavallista ruokaa voi tehdä hiukan muunnellen.
Ois pitänyt " kokeilla" aiemmin, turhaa sinnittelin ja kärsin liian pitkään avioliitossa, joka ei vaan toiminut.