Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä yleisillä teillä kumia polttavien motoristien päässä liikkuu?

Vierailija
01.10.2017 |

Onko tuo liikenteessä yleisellä tiellä kaahaaminen jonkinlainen aivovamma? Eniten vituttaa tuosta lähtevä meteli. Mutta varmaan tarkoitus onkin vain ärsyttää ihmisiä.

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä sitten ihmettele, kun löydät autosi seuraavana aamuna 'hieman' käsiteltynä. Mutta onneksi sulla on varmaan hyvät vakuutukset? Autossa, talossa, jne?

Ooh! Keyboard Warrior!

Vierailija
62/73 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla kykkysudittelijoilla on kilvet ihan näkyvillä että aika kun kukaan ei ole vielä mennyt polttamaan niiden taloja jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun autossa on etenkin hämärällä sellainen vika, että aina kun motoristi tulee vastaan niin menee pitkät päälle.

Älä sitten ihmettele, kun löydät autosi seuraavana aamuna 'hieman' käsiteltynä. Mutta onneksi sulla on varmaan hyvät vakuutukset? Autossa, talossa, jne?

Aika aggressiivista käytöstä motoristilta jos joltain on vaikka vaan unohtuneet valot päälle. Sitähän sattuu koko ajan.

Vierailija
64/73 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun autossa on etenkin hämärällä sellainen vika, että aina kun motoristi tulee vastaan niin menee pitkät päälle.

Aika aggressiivista käytöstä motoristilta jos joltain on vaikka vaan unohtuneet valot päälle. Sitähän sattuu koko ajan.

Nää on sitä jotain Streetfighters -jengiä :D Oikein "katutappelijoita" :D Suurin osa on jotain päälle parikymppisiä jonneja, jotka on juuri saanut häirikkökyykkypyörän.

Vierailija
65/73 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla melkoisen vaikeaa "polttaa kumia" kaksipyöräisellä,siinä lentää vauhdikkaasti asfalttiin.

Vierailija
66/73 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla melkoisen vaikeaa "polttaa kumia" kaksipyöräisellä,siinä lentää vauhdikkaasti asfalttiin.

Joo, kyllä se on Jeesus joka noi satojen metrien viivat on tehnyt.

Vierailija
67/73 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä Tamperetta terrorisoivat rällääjät näyttävät Facebookin perusteella tulevan kaikki Lempäälästä tai Valkeakoskelta ja amisporukkaa kaikki.

Yhden häirikön kilven kun tietää niin voi selvittää Facebookista ja muusta somesta suurimman osan henkilöllisyydet jne.

Vierailija
68/73 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä on joku ongelma, niin ei tarvitse tulla lähelle, kun me poltataan kumia! Minä olen itse maksanut bensan ja kumin ja pyörän ja vielä veroa, niin ei pitäis olla ongelma.

Vierailija
69/73 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos teillä on joku ongelma, niin ei tarvitse tulla lähelle, kun me poltataan kumia! Minä olen itse maksanut bensan ja kumin ja pyörän ja vielä veroa, niin ei pitäis olla ongelma.

On ongelma. Minä olen maksanut asuntoni, joka maksaa v*tusti enemmän kuin sinun mopo enkä halua kuunnella öisin mitään vingutusta.

Vierailija
70/73 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ovat aivan liian nöyrtyvää sakkia. Näitä temppukekejä pitäisi mennä joukolla hakkaamaan pesismailoilla eikä vain itkeä hiljaa kotona.

Vierailija
71/73 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka itse en harrasta renkaan polttoa tai keulintaa (en osaa), niin jollakin tavalla ymmärrän heitäkin. Moottoripyörällä temppuilu vaatii aika paljon taitoa ja osaamista, jotta se onnistuu edes auttavasti. Siinä on jotain mieltäylentävää ihmisen ja moottorin yhteistoimintaa, joka vaan tuntuu hyvältä. Hieman samaa kuin lentäessä, siis itse ohjaten vaikka jotain pienkonetta.

Ymmättän kyllä melun ja palaneen kumin hajun haitat, sekä riskin kuljettajalle ja muille tienkäyttäjille. Enkä voi väittää nauttivani, jos kotini lähistöllä joku prätkää huudattaa.

Tyhmäähän se on liikenteen seassa tai asutusten lähettyvillä moista harrastaa, mutta eipä noita moottoriratojakaan ole tässä maassa niin tiheässä, että harrastajat voisivat helposti sinne mennä temppuilemaan. Tai siihen moottoriradan viereen on joku älykääpiö rakentanut mökkinsä, ja meluhaitoista valittamalla tappaa senkin touhun.

Tuntuu siltä, että moni näistä ei edes halua mennä mihinkään koska siellä ole ketään jota voisi ärsyttää. Tampereeltakin kun menee vähän maaseudulle niin siellä on asumatonta suoraa vaikka kuinka paljon. Eniten ottaa päähän se, kun ympäryskunnista porukka tulee Tampereelle rälläämään. Eli aika tekopyhää kun ei voi omilla kaduilla sitten kuitenkaan olla.

Vierailija
72/73 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ovat juuri niitä koulukiusaajia. He saavat tehdä omasta mielestään mitä vaan, mutta sitten kun heille tekee samalla tavalla kiusaa niin auta armias kun menee tunteisiin.

Vierailija
73/73 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidettiin moottoripyora.orgiin nimimerkillä PoS kirjoitteleva wannabe-ghostrider vihdoin saada kiinni:

https://www.aamulehti.fi/uutiset/huumekuski-kaahasi-kahtasataa-moottori…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi