Mitä yleisillä teillä kumia polttavien motoristien päässä liikkuu?
Onko tuo liikenteessä yleisellä tiellä kaahaaminen jonkinlainen aivovamma? Eniten vituttaa tuosta lähtevä meteli. Mutta varmaan tarkoitus onkin vain ärsyttää ihmisiä.
Kommentit (73)
motoristi kirjoitti:
Tässävaiheessa kysyisin enemmänkin että mitä helvettiä teidän päässä liikkuu ku tahallaan ajetaan motoristeja vastaan pitkät päällä ja kaadetaan öljyä sudituspaikoille. Kai sen tietää että jos kaupungissa asuu nii saattaa välillä kuulua liikenteen meteliä. Älkää saatana sen perusteella kaikkia motoristeja kiusatko jos 1% sattuu ärsyttämään
No se on voi voi. Pitäkää itse sitten ne temppukeket kurissa. EVVK jos muutama viatonkin menee kaiteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Kerran näin tuollaisen "bomberin" sudittelemassa myöhään illalla. Kun menin juttelemaan niin hän uhkasi tappaa. Poistui paikalta kun lähdin hakemaan autoa, jolla olisin kolaroinut sen kaverin letkuruokintaan.
Sinä olet suomalainen nössö joka ei uskalla tehdä yhtään mitään,kovat on puheet taas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran näin tuollaisen "bomberin" sudittelemassa myöhään illalla. Kun menin juttelemaan niin hän uhkasi tappaa. Poistui paikalta kun lähdin hakemaan autoa, jolla olisin kolaroinut sen kaverin letkuruokintaan.
Sinä olet suomalainen nössö joka ei uskalla tehdä yhtään mitään,kovat on puheet taas
Joku temppukekekö siellä ulisee? Joku 40 kg MotoGP-käkkänä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku temppukekekö siellä ulisee? Joku 40 kg MotoGP-käkkänä?
Hahaha,menikö tunteisiin,miten jonkun paino liittyy siihen että sinä olet edelleen nössö
Ei ne ole motoristejä, pikemminkin mopojonneja. Aito motoristi on asiallinen niin tien päällä kuin muutenkin.
Melko tekopyhää porukkaa tuo kun ei kuitenkaan OMILLA kotikaduillaan viitsi vinguttaa. Haukkuvat kotipoliiseiksi niitä, jotka vain puolustavat omaa asuinympäristöään näiltä rikollisilta.
Mä oon moottoripyora.orgissa tosi kova jätkä!
Maaseudulla on vaikka kuinka paljon tyhjää suoraa, mutta näiden pitää ajaa siellä missä on ihmisiä. Eihän kukaan muuten ärsyyntyisi.
Vierailija kirjoitti:
Se on moottoriurheilua. Motoristi on englanniksi motocross.
Motoristin ja hautaristin välillä on vain pieni ero.
Korvien välissä on vain vaikkua sellaisella joka ylipäätään mopolla ajelee.
Vierailija kirjoitti:
Asutaan sellaisessa paikassa, jossa joka ilta jotkut rällää about tunnin. Se ääni on niin kova, että ne vois olla melkein tässä meidän olohuoneessa. Telkkaria ei kuule, lapsi alkaa pyörimään sängyssä ja korviin sattuu.
Tätä on kestänyt nyt pari kevät-syksy väliä. Välillä mietityttää, että voisivatkohan ne kenties painua vaikka hiiteen.
Tampereella?
Nämä Tamperetta terrorisoivat rällääjät näyttävät Facebookin perusteella tulevan kaikki Lempäälästä tai Valkeakoskelta ja amisporukkaa kaikki.
Joskus joku mopoilija on liikenteessä alkanut uhittelemaan. Mutta kas kummaa: väistävät autoa poikkeuksetta oikein nätisti.
Vaikka itse en harrasta renkaan polttoa tai keulintaa (en osaa), niin jollakin tavalla ymmärrän heitäkin. Moottoripyörällä temppuilu vaatii aika paljon taitoa ja osaamista, jotta se onnistuu edes auttavasti. Siinä on jotain mieltäylentävää ihmisen ja moottorin yhteistoimintaa, joka vaan tuntuu hyvältä. Hieman samaa kuin lentäessä, siis itse ohjaten vaikka jotain pienkonetta.
Ymmättän kyllä melun ja palaneen kumin hajun haitat, sekä riskin kuljettajalle ja muille tienkäyttäjille. Enkä voi väittää nauttivani, jos kotini lähistöllä joku prätkää huudattaa.
Tyhmäähän se on liikenteen seassa tai asutusten lähettyvillä moista harrastaa, mutta eipä noita moottoriratojakaan ole tässä maassa niin tiheässä, että harrastajat voisivat helposti sinne mennä temppuilemaan. Tai siihen moottoriradan viereen on joku älykääpiö rakentanut mökkinsä, ja meluhaitoista valittamalla tappaa senkin touhun.
Vierailija kirjoitti:
Mun autossa on etenkin hämärällä sellainen vika, että aina kun motoristi tulee vastaan niin menee pitkät päälle.
Älä sitten ihmettele, kun löydät autosi seuraavana aamuna 'hieman' käsiteltynä. Mutta onneksi sulla on varmaan hyvät vakuutukset? Autossa, talossa, jne?
PoS kirjoitti:
Mä oon moottoripyora.orgissa tosi kova jätkä!
P.Lehtinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun autossa on etenkin hämärällä sellainen vika, että aina kun motoristi tulee vastaan niin menee pitkät päälle.
Älä sitten ihmettele, kun löydät autosi seuraavana aamuna 'hieman' käsiteltynä. Mutta onneksi sulla on varmaan hyvät vakuutukset? Autossa, talossa, jne?
Sama pätee motoristiin.
Älä sitten ihmettele, kun löydät prätkäsi seuraavana aamuna 'hieman' käsiteltynä. Mutta onneksi sulla on varmaan hyvät vakuutukset? Autossa, talossa, prätkässä jne?
Ei noi renkaat nyt mitään uusia olekaan, vaan jostain lahjoituksena saatuja käytettyjä.