Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä yleisillä teillä kumia polttavien motoristien päässä liikkuu?

Vierailija
01.10.2017 |

Onko tuo liikenteessä yleisellä tiellä kaahaaminen jonkinlainen aivovamma? Eniten vituttaa tuosta lähtevä meteli. Mutta varmaan tarkoitus onkin vain ärsyttää ihmisiä.

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo saisivat minun puolestani ajaa vaikka rekan alle.

Vierailija
2/73 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on niitä jotain "Pompereita" ja ne luulee olevansa koskemattonia tien kuninkaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylöjärvellään joku oli juuri keulinut päin autoa ja vammautunut.

Vierailija
4/73 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo liikenteessä yleisellä tiellä kaahaaminen jonkinlainen aivovamma? Eniten vituttaa tuosta lähtevä meteli. Mutta varmaan tarkoitus onkin vain ärsyttää ihmisiä.

Minä olen motoristi joka ajaa vähintään 3/4 vuodesta kahdella moottoripyörälläni. Vain kaikkein pahimpien kelien aikoina kuljen autolla. En ole ikinä polttanut kumia tai keulinut moottoripyörällä. Minun mielestäni ei ole mitään järkeä polttaa kalliita renkaita katuun tai ottaa kaatumisen riski kalliin moottoripyörän kanssa keulimalla sillä. Moottoripyöräni eivät myöskään ole tehoiltaan ylimittaisia eikä äänekkäitä. Nautin suunnattomasti ajamisesta ja siitä että kaikki luonnon elementit ja tuoksut voi todella kokea moottoripyörällä.

Inhoan tätä bomberi porukkaa ja näitä jengiläisiä ihan koko sydämestäni. Näiden koheltajien ansiosta minä maksan kalliita vakuutusmaksuja omasta harrastuksestani. Häiriön ja paheksunnan aiheuttaminen moottoripyörällä kertoo keskenkasvuisesta luonteesta ja heikon itsetunnon aiheuttaasta näyttämisen tarpeesta. Olisipa hienoa kuin nämä ihmiset voisivat suunnata tämän näyttämisen tarpeensa persoonallisen näköisiin moottoripyöriin, liikenteessä koheltamisen sijasta.

Vierailija
5/73 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen motoristi joka ajaa vähintään 3/4 vuodesta kahdella moottoripyörälläni. Vain kaikkein pahimpien kelien aikoina kuljen autolla. En ole ikinä polttanut kumia tai keulinut moottoripyörällä. Minun mielestäni ei ole mitään järkeä polttaa kalliita renkaita katuun tai ottaa kaatumisen riski kalliin moottoripyörän kanssa keulimalla sillä. Moottoripyöräni eivät myöskään ole tehoiltaan ylimittaisia eikä äänekkäitä. Nautin suunnattomasti ajamisesta ja siitä että kaikki luonnon elementit ja tuoksut voi todella kokea moottoripyörällä.

Inhoan tätä bomberi porukkaa ja näitä jengiläisiä ihan koko sydämestäni. Näiden koheltajien ansiosta minä maksan kalliita vakuutusmaksuja omasta harrastuksestani. Häiriön ja paheksunnan aiheuttaminen moottoripyörällä kertoo keskenkasvuisesta luonteesta ja heikon itsetunnon aiheuttaasta näyttämisen tarpeesta. Olisipa hienoa kuin nämä ihmiset voisivat suunnata tämän näyttämisen tarpeensa persoonallisen näköisiin moottoripyöriin, liikenteessä koheltamisen sijasta.

Asiakirjoitus!

Vierailija
6/73 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän nämä temppukeket olivat ajaneet pyöräteillä Tampereella ja käyttäytyneet aggressiivisesti: https://www.aamulehti.fi/uutiset/50-moottoripyorailijan-joukko-saikaytt…

Vierailija
7/73 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ratkaisu pitäisi löytyä kuinka nuo sudittelijat saataisiin pois liikenteestä.

Vierailija
8/73 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin fritsun antajilla tahi vieraskirjaan nimensä raapustajat. Kyseessä on "käyntikortti".

Vierailija
9/73 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo ovat samanlaista väkivaltaista ja rikostaustaista porukkaa kuin Bandidos. Myyvät huumeita jne.

Vierailija
10/73 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kuminpolttaminen on luuseribetojen äärimmäinen keino kalastella feimiä ja suosiota. 

Vierailija
11/73 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran näin tuollaisen "bomberin" sudittelemassa myöhään illalla. Kun menin juttelemaan niin hän uhkasi tappaa. Poistui paikalta kun lähdin hakemaan autoa, jolla olisin kolaroinut sen kaverin letkuruokintaan.

Vierailija
12/73 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo kuminpolttaminen on luuseribetojen äärimmäinen keino kalastella feimiä ja suosiota. 

Tuohan on 99% amistaustaista duunariporukkaa/työttömiä. Kukaan koulutettu ihminen ei tuollaista tee.

Vierailija
13/73 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on moottoriurheilua. Motoristi on englanniksi motocross.

Vierailija
14/73 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran näin tuollaisen "bomberin" sudittelemassa myöhään illalla. Kun menin juttelemaan niin hän uhkasi tappaa. Poistui paikalta kun lähdin hakemaan autoa, jolla olisin kolaroinut sen kaverin letkuruokintaan.

Kun keskustelet idiootin kanssa pidä huoli, ettei hän tee samoin.

Vierailija
15/73 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri kutsuu näitä "donoreiksi", eli elintenluovuttajiksi :)

Vierailija
16/73 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just tollaset nörtit pilaa moottoripyöräilyn

Vierailija
17/73 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on 99% amistaustaista duunariporukkaa/työttömiä. Kukaan koulutettu ihminen ei tuollaista tee.

Yllättyisit jos tietäisit, mutta elä luuloissasi

Vierailija
18/73 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden kuminpolttelijoiden päässä ei liiku  mitään. 

Vierailija
19/73 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi moottoripyöräilyn kustannukset tulevat nousemaan seuraavan 10 vuoden aikana niin rajusti, ettei näillä rellestäjillä ole siihen enää varaa.

Vierailija
20/73 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän seuraavissa vaaleissa sitä puoluetta joka eniten vastustaa tätä rälläämistä, eli olisko se Vihreät sitten..?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme