Riitaa haastava orava
Nyt se riiviö heitti mua kärpässienellä. Tähän asti se on vaan säksättänyt ja heiluttanut häntäänsä villisti. Uhkasin tehdä siitä oravakeittoa, ellei ilkeilyt lopu. Voiko orava hyökätä ihmisen kimppuun, vai onko toi pelkkää uhoa?
Kommentit (38)
Ai kamala. Nauran täällä, että onkohan meilläkin kohta sähköt poikki ja hampaat kurkussa. Korvaakohan kotivakuutus moiset vahingot? T:Ap
Kokeilepa säksättää sille takaisin. Harrastan sitä itse toisinaan, keskustelua oravan kanssa. Kovasti se vastailee, mutta vaikea saada sanoista selvää. Häntää se kyllä kiivaasti viuhtoo.
Vierailija kirjoitti:
Ootteko muuten nähneet kirkuvaa oravaa? Mä törmäsin kerran sellaiseen outouteen.
Oon monesti. Mulla on koiria.
Vierailija kirjoitti:
Olet oravan reviirillä. Poistu hitaasti koko ajan katsekontakti oravaan luotuna, että se ei pääse yllättämään. Palaa paikalle vasta, kun orava on saanut työnsä tehtyä. Sillä on siellä jotakin kesken ja menit häiriköimään sitä.
Hitto vieköön. En todellakaan hiippaile perä edellä pihassani yhden angstaavan oravan takia. T:Ap
Vierailija kirjoitti:
Olet oravan reviirillä. Poistu hitaasti koko ajan katsekontakti oravaan luotuna, että se ei pääse yllättämään. Palaa paikalle vasta, kun orava on saanut työnsä tehtyä. Sillä on siellä jotakin kesken ja menit häiriköimään sitä.
Ja parempi keino on heittäytyä maahan ja teeskennellä kuollutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitto vieköön. En todellakaan hiippaile perä edellä pihassani yhden angstaavan oravan takia. T:Ap
Orava luultavasti kostaa ja tunkeutuu taloon sisään. Tulee esille sitten kun nukut.
Kuvaa kaikki videolle ja lataa youtubeen, ja tadaa, sinusta (tai teistä kummastakin) tulee julkkis :D Pois alta vihaiset linnut, täältä tulee angry squirrel!
Orava päätti tehdä ruokajemman melko lähelle etuoveani. Säksättää aina jos satun tupakalle menemään samaan aikaan kun se on ruokapiilollaan. Ollaan vissiin vielä yhteisymmärryksessä että pysytään kunnioittavan matkan päässä toisistamme kun ei ole vielä tullut silmille. :)
Mäkin haluaisin nähdä sieniä paiskovan oravan. Voisin tehdä sille vaikka heittoradan ja laskea pisteet.
Oravat aiheuttavat tahallaan myös massiivisia ihmisten myrkytyksiä!
Minä olen monta kertaa säksättänyt oraville vastaan ja ottanut tiukan katsekontaktin. Ovat aina perääntyneet, olenhan isompi. Kokeile sinäkin. Sen mielestä käytte reviiritaistelua ja jos peräännyt annat sen voittaa. Naapurit voivat kyllä huolestua mielenterveydestäsi, mutta säksätä vaan niillekin niin tokenevat.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen monta kertaa säksättänyt oraville vastaan ja ottanut tiukan katsekontaktin. Ovat aina perääntyneet, olenhan isompi. Kokeile sinäkin. Sen mielestä käytte reviiritaistelua ja jos peräännyt annat sen voittaa. Naapurit voivat kyllä huolestua mielenterveydestäsi, mutta säksätä vaan niillekin niin tokenevat.
Kyllä. Haluaisin nähdä tuon tahtojen taiston Avarassa luonnossa Jarmo Heikkisen selostamana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja oravan mielestä sinä haastat riitaa
Voipi olla, mutta tämä on mun piha ja vaahtera. Muut tontin oravat on ihan kilttejä mutta tämä Trumpin ja Napoleonin risteytys on ihan mahdoton. Iso ego pienellä otuksella. T:Ap
Kyllä me siitä lähretään liikkeelle että nää on mun maita. Tänne on turha minkään luontokappaleen tulla riehumaan! https://www.riemurasia.net/video/Kummeli-Myrkyttaja/158640
Onko haastanut riitaa punaisen myrkyllisen käärmeen kanssa?
Pissat tuli housuun taas! 😂😂😂Oot mahtava päiväni pelastaja! Näkeekö sua livenä?😉