Riitaa haastava orava
Nyt se riiviö heitti mua kärpässienellä. Tähän asti se on vaan säksättänyt ja heiluttanut häntäänsä villisti. Uhkasin tehdä siitä oravakeittoa, ellei ilkeilyt lopu. Voiko orava hyökätä ihmisen kimppuun, vai onko toi pelkkää uhoa?
Kommentit (38)
Ja lujaa pureekin. Eikä tahdo päästää irti kuulemma. Joskus intissä piti yhteen roskikseen piti laittaa varoituskyltti jossa luki varo oravaa. Kölppäsi siellä roskia ruuan toivossa ja kun kannen aukaisi niin tuli silmille :D pääsi sinne aina kun luukku oli aina raollaan koska oli vääntynyt.
No hyi. Oon vaan nauranut otuksen uholle, mutta ei naurata enää. Jostain syystä se päivystää meidän vaahterassa ja pian alkaa haravointi hommat. Täytyy varmaan haravoida haarniska päällä. T:Ap
Yritä pähkinöiden kanssa tehdä sovinto.
Vierailija kirjoitti:
Yritä pähkinöiden kanssa tehdä sovinto.
Tontilla on pähkinäpensas, menkööt sinne irvisteleen. En mä uskalla sille mitään tarjoilla:) T:Ap
Ja oravan mielestä sinä haastat riitaa
Vierailija kirjoitti:
Voipi olla, mutta tämä on mun piha ja vaahtera. Muut tontin oravat on ihan kilttejä mutta tämä Trumpin ja Napoleonin risteytys on ihan mahdoton. Iso ego pienellä otuksella. T:Ap
Ilmakivääreitä saa kaupasta ilman lupia kunhan on täysi-ikäinen. Kyllä sillä oravasta ampuu läpi. Loppuu uho siihen.
Taidat olla oravan talvijemmojen lähellä 😁🐿
Yksi orava vihasi minua kun olin lapsi, heitteli käpyjä aina puusta kun menin ohi. Pelottava elukka.
Ootteko muuten nähneet kirkuvaa oravaa? Mä törmäsin kerran sellaiseen outouteen.
Nyt on totinen paikka. Saammehan päivittäin lukea, kuinka oravat tappavat ja syövät ihmisiä. Apn päivät ovat luetut.
Apua miten symppis ketju :'D
Tsemppiä ap.
Mun isä kanssa väitti oravan heittelevän häntä kävyillä, kun oli yksikseen mökillä rakentelemassa. Juttu taisi sittenkin olla totta?
Oravat nuo iloiset karvahännät...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voipi olla, mutta tämä on mun piha ja vaahtera. Muut tontin oravat on ihan kilttejä mutta tämä Trumpin ja Napoleonin risteytys on ihan mahdoton. Iso ego pienellä otuksella. T:Ap
Taitaa olla oravan vaahtera.
Oletko varma että orkku haastaa riitaa? Ehkä se tuntee vetoa sinuun ja turhautuu, kun et huomaa sitä? Anna sille huomiota ja pari pähkinää.
Voi hyökätä ja purra, se on vain tuuheahäntäinen rotta.